SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik ga de volgende keer bij die toko een keer een shoarma pizza bestellen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:48 schreef mschol het volgende:
gisteren pizza gegeten..
shoarma ding van dr oekter ofzo
2,50 in de aanbieding.. prima te doen
Boh lekkerquote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Foo yong hai en Babi pangang gegeten.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Foo yong hai en Babi pangang gegeten.
BBQ-saus bestaat meestal ook uit tomaatquote:
en suiker en rook-essencequote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
BBQ-saus bestaat meestal ook uit tomaat
Pizza met tonijn, crème fraiche, lente ui en champignonsquote:
Heb je de babi pangang lekker krokant gekregen?quote:
Ik ga jet gewoon manifesterenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar denk je dat-ie ook geleverd gaat worden?
Kloptquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
BBQ-saus bestaat meestal ook uit tomaat
Pizzadeeg lijkt me lekkerder dan een laminaatplankje, maar ieder zo z'n dingquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pizza met tonijn, crème fraiche, lente ui en champignons
Op dunne bomen
Is het daarom in tegenstelling tot ketchup wel te hachelenquote:
Ja ik dacht, jij bent zo'n fan can bomenknuffelen, laat ik het ook eens proberenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pizzadeeg lijkt me lekkerder dan een laminaatplankje, maar ieder zo z'n ding
Ja volgens mij mocht ik dat van jullie allemaal niet meer doen, beetje vreemd dat je het nu zelf doetquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik dacht, jij bent zo'n fan can bomenknuffelen, laat ik het ook eens proberen
Je moet ook wel de juiste mejtode uitkiezenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij mocht ik dat van jullie allemaal niet meer doen, beetje vreemd dat je het nu zelf doet
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:17 schreef LTVDK het volgende:
Bij mij liggen er aardappels in de oven te poffen
Met jouw methode gaat vooral de tandarts blij zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet ook wel de juiste mejtode uitkiezen
Die moet ze toch nog dichterbij huis gaan zoekenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met jouw methode gaat vooral de tandarts blij zijn
Nou. Neuh.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het daarom in tegenstelling tot ketchup wel te hachelen
Lekker los gaan in de Locomotion?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:22 schreef Haags het volgende:
Mooi feestje vanavond. Dat wordt kruipend naar huis.
Ohja dat was ook zoquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die moet ze toch nog dichterbij huis gaan zoeken
Geluktquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Tijd om onze aartsrivaal een kopje kleiner te maken
*richting zwembad vertrekt *
Lekker man. Hier ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:22 schreef Haags het volgende:
Mooi feestje vanavond. Dat wordt kruipend naar huis.
Eet toch eens wat gezonder, mensen!quote:
Mwah, de oude vriendenclub gaat weer eens op stap zonder vrouwen en verdere aanhang.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker man. Hier ook.
Flink aan de baco cola?
Dat gaat hier geen effect hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Eet toch eens wat gezonder, mensen!
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat gaat hier geen effect hebben
Ja hoor waarom niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dag Muis. Nog steeds in een positieve stemming?
Gaan we weer hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een vent tussen de benen
Nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je kijkt geen journaal? Leest geen krant?
Jaloers dat ik een knuffel maatje heb?quote:
Ik eet praktisch altijd al gezondquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Eet toch eens wat gezonder, mensen!
Omdat het Midden-Oosten ingewikkeld is.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb even gemist waarom Dubai nu ineens het doelwit is.
Dat is goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet praktisch altijd al gezond
Ze hebben geen Iron Dome; dus de moeite om daar wat raketten en drones op af te vuren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat het Midden-Oosten ingewikkeld is.
Verre vanquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jaloers dat ik een knuffel maatje heb?
quote:
waarom sowieso een app gebruiken voor ieets waar een site van isquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat de app van nos en nu.nl verwijderen
wordt je al moe van hem?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:14 schreef essnhills het volgende:
Broer zit ongeduldig naast me te wachten
Het is wel een soort laatste stuiptrekking van het regime. Je maakt er geen vrienden mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hebben geen Iron Dome; dus de moeite om daar wat raketten en drones op af te vuren.
Waren toch al geen vriendjes.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel een soort laatste stuiptrekking van het regime. Je maakt er geen vrienden mee.
Neuhquote:
Ik gok dat hij nog aan het medisch infuus zit of dat zijn luier nog niet verschoond is. Of beide.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waren toch al geen vriendjes.
Trump is wel redelijk stil nog. Had wel minstens 2 persconferenties verwacht al.
hij is driftig aan het verzinnen hoe het NIET zijn schuld is dat het M-O nu in brand staatquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Trump is wel redelijk stil nog. Had wel minstens 2 persconferenties verwacht al.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat de app van nos en nu.nl verwijderen
Nee, maar drones op burgerdoelen richten is weer wat stappen verder.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die wacht misschien tot zeker is dat Khamenei dood is of zo? Hij zal wel heel boos worden als-ie ontdekt dat zo'n aanval niet goed is voor de economie. Waarschijnlijk weet hij er dan opeens niets meer van.quote:Trump is wel redelijk stil nog. Had wel minstens 2 persconferenties verwacht al.
Dat laatste is de schuld van Biden natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar drones op burgerdoelen richten is weer wat stappen verder.
[..]
Die wacht misschien tot zeker is dat Khamenei dood is of zo? Hij zal wel heel boos worden als-ie ontdekt dat zo'n aanval niet goed is voor de economie. Waarschijnlijk weet hij er dan opeens niets meer van.
Ja, uiteraard. Trump kan er niets aan doen en moet een vredesprijs krijgen voor deze oorlog.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste is de schuld van Biden natuurlijk.
Die is golfen en champies drinken in Mar-a-lago.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Trump moet een spuitje krijgenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Trump kan er niets aan doen en moet een vredesprijs krijgen voor deze oorlog.
Die gaan hier vast ook weer geld aan verdienen door zielig te doen. Gaat iedereen doneren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel gezellig nu in Dubai voor al die influencers.
Die zit samen met Hegseth op de bank TV te kijken nu in Mar-a-lago.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is golfen en champies drinken in Mar-a-lago.
Iedereen moet nu overstappen op Grok ipv Claude omdat Claude "woke" is.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zit samen met Hegseth op de bank TV te kijken nu in Mar-a-lago.
Heel zielig zijn ze jaquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Die gaan hier vast ook weer geld aan verdienen door zielig te doen. Gaat iedereen doneren.
Sesamstraat of de Muppet showquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zit samen met Hegseth op de bank TV te kijken nu in Mar-a-lago.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen moet nu overstappen op Grok ipv Claude omdat Claude "woke" is.
Of is de champagne opquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:25 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien heeft er wel één een nagel gebroken.
Dat weer niet helaas.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit nu eindelijk die wo3 die ons beloofd was?
En als Rusland zich ermee gaat bemoeien?quote:
quote:A security source now tells Channel 14 that "indications are strengthening that Ayatollah Khamenei was eliminated in the opening strike."
Die hebben wat anders aan hun hoofd op dit moment.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En als Rusland zich ermee gaat bemoeien?
Die hebben het al druk genoeg.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En als Rusland zich ermee gaat bemoeien?
Ik denk wo2,5quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit nu eindelijk die wo3 die ons beloofd was?
Misschien blijft Trump goed door alle conserveringsmiddelen in zijn dieet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
86 jaar. Dan moet Trump nog even blijven zitten
Verkeerde account flesquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:14 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom sowieso een app gebruiken voor ieets waar een site van is
Hee doe even niet. Dit is gewoon logisch nadenken. Heel veel mensen kunnen dat.quote:
Dat is inderdaad een veel beter idee.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zou toch denken dat mensen niet wat beters hebben te doen dan dit soort dingen te doen.
Ga een hond knuffelen ofzo
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je de babi pangang lekker krokant gekregen?
Zetten ze die net zoals de laatste McDonalds hamburger in IJsland onder glas.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien blijft Trump goed door alle conserveringsmiddelen in zijn dieet.
Ieuw, ik ga wel gewoon oorlog voeren danquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zou toch denken dat mensen niet wat beters hebben te doen dan dit soort dingen te doen.
Ga een hond knuffelen ofzo
Sorry flesjequote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee doe even niet. Dit is gewoon logisch nadenken. Heel veel mensen kunnen dat.
Bohh heerlijk de pony laten grazenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Mwah, de oude vriendenclub gaat weer eens op stap zonder vrouwen en verdere aanhang.
Ziet eruit als een soort karton.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:35 schreef LTVDK het volgende:
Had net dit bij het eten, bijzonder smaakje wel
[ afbeelding ]
Ik ga zo wel weer verder met Fallout, daar zijn die gedoetjes tenminste allemaal al geweestquote:
Ja volgens mij is het een soort tempurabeslagquote:
vies fletsig kleurtjequote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:35 schreef LTVDK het volgende:
Had net dit bij het eten, bijzonder smaakje wel
[ afbeelding ]
Je mag Hedwig wel lenen. Ik ben ook wel redelijk knuffelbaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:38 schreef Recce het volgende:
Ik moet de was ophangen en mijn bed opmaken. En ik heb niets te knuffelen. Als ik het kon, was ik nu WW3 begonnen.
Bij mij zagen ze er gelukkig wel wat gebruinder uit, kan ook zijn omdat ik ze in de pan heb gebakkenquote:
Ga er vanuit dat wij met al die extra defensie-uitgaves daar nu goed tegen beschermd zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:38 schreef Recce het volgende:
Ik moet de was ophangen en mijn bed opmaken. En ik heb niets te knuffelen. Als ik het kon, was ik nu WW3 begonnen.
Alles om WW3 ter voorkomen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Je mag Hedwig wel lenen. Ik ben ook wel redelijk knuffelbaar.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Alles om WW3 ter voorkomen?Ik moet ook nog de afwas doen.
Ik ga maar even aan de slag.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat wij met al die extra defensie-uitgaves daar nu goed tegen beschermd zijn.Hopelijk komt er nooit zo'n zwerm op ons af, maar ik ben steeds meer te geloven dat dat gewoon een keer kan gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ga er vanuit dat wij met al die extra defensie-uitgaves daar nu goed tegen beschermd zijn.Gelukkig woon ik niet vlak bij een strategische zeehaven pal naast de BLS, oh wachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Maar een vaatwasser zou dus WW3 voorkomen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Alles om WW3 ter voorkomen?Ik moet ook nog de afwas doen.
Ik ga maar even aan de slag.
En het huis lekker opwarmenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar een vaatwasser zou dus WW3 voorkomen?
[..]
Ga er vanuit dat wij met al die extra defensie-uitgaves daar nu goed tegen beschermd zijn.Pang pang roepen @HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen ze straks tenminste weer gewoon hun belasting hier afdragen als ze er weg komenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Vreselijk in Iran, maar die jankende influencers in dubai kan ik wel om grinniken
Babi?quote:
Pizzaaaaquote:
Hier een mooi militair vliegveld en ASML om plat te gooien.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet vlak bij een strategische zeehaven pal naast de BLS, oh wacht
Genot.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Vreselijk in Iran, maar die jankende influencers in dubai kan ik wel om grinniken
Is dat ook dat vliegveld waar alle nukes liggen opgeslagenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier een mooi militair vliegveld en ASML om plat te gooien.
Hier is niks interessants om te bombarderen denk ikquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet vlak bij een strategische zeehaven pal naast de BLS, oh wacht
Internationaal gerechtshof misschien?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is niks interessants om te bombarderen denk ik
Volkel ligt een stukje verderop.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat ook dat vliegveld waar alle nukes liggen opgeslagen
Paar dijkjes opblazen om de Zuiderzee weer in ere te herstellenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is niks interessants om te bombarderen denk ik
Kun je onder een hunebed gaan liggen als de bommen vallenquote:
Amsterdam mag ook. Zij weten niet dat wij er ook vanaf willen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paar dijkjes opblazen om de Zuiderzee weer in ere te herstellen
Hmm, dacht dat dat dichterbij lag, Gilze Rijen ligt dan weer een stuk meer hierheenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volkel ligt een stukje verderop.
Ik bedoelde meer regionaalquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Internationaal gerechtshof misschien?
Dunne bomen?quote:
quote:De veiling van het schaatspak van olympisch kampioen Jutta Leerdam heeft maar liefst 195.000 euro opgeleverd. Tot zaterdagmiddag kon worden geboden op de outfit waarmee Leerdam haar succesvolle ritten aflegde op de 500 en 1000 meter tijdens de winterspelen.
Kapstok uit je nekquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:04 schreef mschol het volgende:
uiteraard had de laatste hap vis nog een verrassing in petto
een graatje
Krijg je toch van je werkgever wel vergoed neem ik aan?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:
Ja hoor. Ik ging op mijn bureaustoel zitten en zag godzijdank net op tijd die bout op m'n bureau liggen, anders was ik absoluut vergeten dat ik niet achteruit mag leunen.
De arbo leest hopelijk niet mee
Ik moet ook een andere bureaustoel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:
Ja hoor. Ik ging op mijn bureaustoel zitten en zag godzijdank net op tijd die bout op m'n bureau liggen, anders was ik absoluut vergeten dat ik niet achteruit mag leunen.
Vraag me af hoe dat was gegaan als het tijdens het thuiswerken was gebeurd en ik ook daadwerkelijk een rotsmak had gemaakt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je toch van je werkgever wel vergoed neem ik aan?
Gelukkig heeft nog niemand je gewaarschuwd vandaagquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:
Verstandig welquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:05 schreef mschol het volgende:
[..]
zoiets... gelukkig ben ik met vis een soort herkauwer
Volgens mij kun je hier gewoon aankloppen voor wat budget. Ik had alles zelf al staan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat was gegaan als het tijdens het thuiswerken was gebeurd en ik ook daadwerkelijk een rotsmak had gemaakt.
Maar dit zijn gewoon eigen kosten. Heb mijn eenmalige budget al opgemaakt.
Dat is idd niet gebeurdquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heeft nog niemand je gewaarschuwd vandaag
Ik moet ook voor de software betalen die ik gebruik op werkquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij kun je hier gewoon aankloppen voor wat budget. Ik had alles zelf al staan.
Waarom zouden ze je daarvoor maandelijks budget gevenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet ook voor de software betalen die ik gebruik op werk
Krijg daar gewoon maandelijks budget voor bovenop mijn salaris, dus op zich niet eens zo heel slecht geregeld
Heb een Jetbrainslicentie en Github Copilot vanuit werk, dus het absoluut minimale wordt gewoon geregeld.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zouden ze je daarvoor maandelijks budget gevenis gewoon een basisvereiste
Gebruik je de GUI?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb een Jetbrainslicentie en Github Copilot vanuit werk, dus het absoluut minimale wordt gewoon geregeld.
Maar ik heb echt een ultieme haat aan elke git tool anders dan GitKraken en kon gewoon niet zonder werken, dus die betaal ik dan wel uit eigen zak. Bij mijn vorige werkgever kreeg ik dat er wel gratis bij en ik ben gewoon echt verbaasd dat er nul concurrentie is bovenop die berg.
quote:
Nee, die moet je ook weer in- en uitruimen, dus dat voorkomt niets.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar een vaatwasser zou dus WW3 voorkomen?
Living on the edge!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:
Het voorkomt minder theedoeken?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, die moet je ook weer in- en uitruimen, dus dat voorkomt niets.
Hmm, maar die worden dan misschien weer voor iets anders gebruikt. Ik weet niet of dat een verbetering is.quote:
Beetje denken in oplossingen, problemen zijn er al genoeg op de wereldquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, maar die worden dan misschien weer voor iets anders gebruikt. Ik weet niet of dat een verbetering is.
Ik gebruik alleen de CLI voor Github; we gaan volgende maand verplicht alles migreren naar GitLab waar er wat meer integraties inzitten voor CI/CD waar we ons ook op aan moeten passen. Ook laatst maand dat we Slack kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan prima overweg met de commandline, maar GUI is echt honderd keer efficienter om mee te werken.
Gewoon niet meer nadenken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje denken in oplossingen, problemen zijn er al genoeg op de wereld
They cut you some slackquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen de CLI voor Github; we gaan volgende maand verplicht alles migreren naar GitLab waar er wat meer integraties inzitten voor CI/CD waar we ons ook op aan moeten passen. Ook laatst maand dat we Slack kunnen gebruiken
CI/CD heeft niets te maken met de git tool?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen de CLI voor Github; we gaan volgende maand verplicht alles migreren naar GitLab waar er wat meer integraties inzitten voor CI/CD waar we ons ook op aan moeten passen. Ook laatst maand dat we Slack kunnen gebruiken
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet Teams gebruiken. In een VM. En mijn ontwikkelomgeving is een VM in die VM. Hel.
GitLab zit de hele wereld ingebakken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
CI/CD heeft niets te maken met de git tool?
Willen wij ook gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
GitLab zit de hele wereld ingebakken.
Dit klinkt echt heel fijn.quote:A start-up called Reflect Orbital "proposes to use large, mirrored satellites to redirect sunlight to Earth at night," reports the Washington Post, "with plans to bathe solar farms, industrial sites and even entire cities in light that could, if desired, reach the intensity of daylight...."
Nog wel te gebruiken, maar het voelt alsof ik op een laptop van ¤100 bezig ben.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:28 schreef Recce het volgende:
[..]Dat klinkt echt geweldig. Dan is een IDE toch echt niet meer te gebruiken met code completion en zo?
HdPquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog wel te gebruiken, maar het voelt alsof ik op een laptop van ¤100 bezig ben.
Lastig slapen wel.quote:
Nou, zijn we daar vanaf.quote:Iran’s Supreme Leader Ayatollah Ali Khamenei was killed in an Israeli airstrike this morning on Iran, with his body being found recently among the rubble, Israeli officials tell The Times of Israel.
Als ik 86 ben hoop ik toch wat vrediger te gaan. Neem aan dat de VS de beoogd opvolgers ook al geëlimineerd heeft.quote:
Gebraden kip als ze net op verkeerde punt vliegen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan hoor je 's nachts ook de hele tijd vogels.
Ach ja, het is vrediger dan een nare ziekte krijgen eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik 86 ben hoop ik toch wat vrediger te gaan. Neem aan dat de VS de beoogd opvolgers ook al geëlimineerd heeft.
quote:10 minuten geleden
Iran: opperste leider en president zijn ongedeerd
Iran claimt dat de hoogste leider en de president ongedeerd zijn
quote:3 minuten geleden
Israëlische functionaris: Ayatollah Ali Khamenei is dood
Een hoge Israëlische functionaris stelt tegenover persbureau Reuters dat de Iraanse Ayatollah Ali Khamenei dood is. Zijn lichaam zou zijn gevonden.
Ja wat is het nou.quote:
Die levend gebraden worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan hoor je 's nachts ook de hele tijd vogels.
Start up van zijn broer is in 100% verduisterende schermenquote:
Denk dat Iran sowieso bullshit verspreidt, dus die uitspraak geloof ik helemaal niet.quote:
Maar PSV hjeeft gewonnenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat Iran sowieso bullshit verspreidt, dus die uitspraak geloof ik helemaal niet.
Israël heeft wel hele grote praatjes betreffende dit, ik denk dat ze nooit hadden bevestigd dat ie dood is als het niet zo was. Ze staan anders echt voor lul als ie weer opduikt.
Dit boeit echt niemandquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar PSV hjeeft gewonnenBOERUH
BOERUH
BOERUH
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd om 3 manden met was te vouwen. Maar eerst een bakje kwark.
Stond op het punt om 2 mexicano's in de oven te gooien.
quote:
Goed hoor pikkebijterquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boeiender dan wat jij net deelde.
Die heeft satellieten die de zon verduisteren waarmee je het nacht kunt maken overdag.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Start up van zijn broer is in 100% verduisterende schermen
Het zou ECHT ECHT ECHT heel jammer zijn als dit niet meer kon inderdaadquote:
Enorm. Heel veel tranen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:17 schreef Nattekat het volgende:
[ x ]
Mensen daar zijn echt verdrietig om het verlies van hun grote leider.
quote:
Er is vast een andere baard om 'm te vervangen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das toch wel mooi nieuws he![]()
wat een naarling was dat
Meer zoiets?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, dat vind ik niet chique
wij serpenten houden alleen van sjieke dingenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, dat vind ik niet chique
vandaar mijn loeier van een zegelring aan mijn staartquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wij serpenten houden alleen van sjieke dingen
Sssssssjiekquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wij serpenten houden alleen van sjieke dingen
preciesquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vandaar mijn loeier van een zegelring aan mijn staart
Schijnt dat de hele top 10 haatbaarden is weggevaagd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is vast een andere baard om 'm te vervangen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnt dat de hele top 10 haatbaarden is weggevaagd.
Geen goed weekend om naar Dubai op vakantie te gaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:37 schreef bitterbal het volgende:
zelfs raketten in dubai?
[ afbeelding ]
Dacht je dat het daar lekker weer met vlindertjes en bloemetjes zou blijven?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:37 schreef bitterbal het volgende:
zelfs raketten in dubai?
[ afbeelding ]
Ja, ze hadden bijna de hoogste wolkenkrabber ter wereld daar geraakt. Was net mis.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:37 schreef bitterbal het volgende:
zelfs raketten in dubai?
[ afbeelding ]
Ze hadden een haatbaardvergadering bij Khamenei thuis.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnt dat de hele top 10 haatbaarden is weggevaagd.
Straks komt er een haatjurk hierna.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:41 schreef bitterbal het volgende:
dat de vrouwen straks gewoon weer normaal kunnen leven daar
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks komt er een haatjurk hierna.
Moet je niet willen tochquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:41 schreef bitterbal het volgende:
Ja. Zou ze gegund zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:41 schreef bitterbal het volgende:
Ja, het land wordt dan van achter het aanrecht geleid.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:44 schreef bitterbal het volgende:
neemt zij dan de controle over vannachter het aanrecht?
zou toch fijn zijn als iemand de taliban ook wegvaagdquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Zou ze gegund zijn![]()
Maar ben benieuwd of het ook zo gaat
Gaat in Afghanistan ook heel goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:41 schreef bitterbal het volgende:
mja echt waardeloos voor die mensend daarquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat in Afghanistan ook heel goed.
Je hoeft wel geen belasting te betalen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:50 schreef Recce het volgende:
[ x ]
De influencers kunnen morgen mooi laten zien hoe je je wallen camoufleert.
iemand die ik ken vanuit thailand woont daar.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:50 schreef Recce het volgende:
[ x ]
De influencers kunnen morgen mooi laten zien hoe je je wallen camoufleert.
Moet er wel een alternatief zijn. Niet allemaal regionale strijdgroepen, dat hebben we al veel te vaak gezien.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou toch fijn zijn als iemand de taliban ook wegvaagd
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iemand die ik ken vanuit thailand woont daar.
denk dat er geen slechter alternatief is dan die zwakzinnige taliban.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet er wel een alternatief zijn. Niet allemaal regionale strijdgroepen, dat hebben we al veel te vaak gezien.
Denk je dan aan ons?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al een uur vechten tegen de slaap. Ik ga even nog een hond uit laten en dan maar naar bed. Kan ik daar klaarwakker in gaan liggen.
Zegt de VS dat? En waarom hebben die twee geen foto?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:02 schreef bitterbal het volgende:
deze zijn gesneuveld
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:02 schreef bitterbal het volgende:
deze zijn gesneuveld
[ afbeelding ]
Die hadden hun baard per ongeluk geschoren toen ze op de foto moesten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zegt de VS dat? En waarom hebben die twee geen foto?
@LordofLeaves gaat jouw post niet likenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:28 schreef drakin het volgende:
Bezoek is weg en er zijn nog 2 pizzas over
Morgen pizza
Maandag pizza
En dan vorige week ook nog nieuwsberichten dat verwarmen met een airco niet goed is.quote:
hier gelukkig niet meer, maar ik houd wel van een warme douchequote:
goed bezigquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:35 schreef drakin het volgende:
We hebben samen Fallout uitgekeken en daarna Wie is de Mol
Ook lekkere chocomelk met honing gehad
Dat is dan jammer voor Lolquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:Lordofleaves gaat jouw post niet liken
Nu nog mijn film uit die gaat over 100 minuten van prime verwijderd wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |