Gaan we weer hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een vent tussen de benen
Nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je kijkt geen journaal? Leest geen krant?
Jaloers dat ik een knuffel maatje heb?quote:
Ik eet praktisch altijd al gezondquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Eet toch eens wat gezonder, mensen!
Omdat het Midden-Oosten ingewikkeld is.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb even gemist waarom Dubai nu ineens het doelwit is.
Dat is goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet praktisch altijd al gezond
Ze hebben geen Iron Dome; dus de moeite om daar wat raketten en drones op af te vuren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat het Midden-Oosten ingewikkeld is.
Verre vanquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jaloers dat ik een knuffel maatje heb?
quote:
waarom sowieso een app gebruiken voor ieets waar een site van isquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat de app van nos en nu.nl verwijderen
wordt je al moe van hem?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:14 schreef essnhills het volgende:
Broer zit ongeduldig naast me te wachten
Het is wel een soort laatste stuiptrekking van het regime. Je maakt er geen vrienden mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hebben geen Iron Dome; dus de moeite om daar wat raketten en drones op af te vuren.
Waren toch al geen vriendjes.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel een soort laatste stuiptrekking van het regime. Je maakt er geen vrienden mee.
Neuhquote:
Ik gok dat hij nog aan het medisch infuus zit of dat zijn luier nog niet verschoond is. Of beide.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waren toch al geen vriendjes.
Trump is wel redelijk stil nog. Had wel minstens 2 persconferenties verwacht al.
hij is driftig aan het verzinnen hoe het NIET zijn schuld is dat het M-O nu in brand staatquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Trump is wel redelijk stil nog. Had wel minstens 2 persconferenties verwacht al.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat de app van nos en nu.nl verwijderen
Nee, maar drones op burgerdoelen richten is weer wat stappen verder.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die wacht misschien tot zeker is dat Khamenei dood is of zo? Hij zal wel heel boos worden als-ie ontdekt dat zo'n aanval niet goed is voor de economie. Waarschijnlijk weet hij er dan opeens niets meer van.quote:Trump is wel redelijk stil nog. Had wel minstens 2 persconferenties verwacht al.
Dat laatste is de schuld van Biden natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar drones op burgerdoelen richten is weer wat stappen verder.
[..]
Die wacht misschien tot zeker is dat Khamenei dood is of zo? Hij zal wel heel boos worden als-ie ontdekt dat zo'n aanval niet goed is voor de economie. Waarschijnlijk weet hij er dan opeens niets meer van.
Ja, uiteraard. Trump kan er niets aan doen en moet een vredesprijs krijgen voor deze oorlog.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste is de schuld van Biden natuurlijk.
Die is golfen en champies drinken in Mar-a-lago.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Trump moet een spuitje krijgenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Trump kan er niets aan doen en moet een vredesprijs krijgen voor deze oorlog.
Die gaan hier vast ook weer geld aan verdienen door zielig te doen. Gaat iedereen doneren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel gezellig nu in Dubai voor al die influencers.
Die zit samen met Hegseth op de bank TV te kijken nu in Mar-a-lago.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is golfen en champies drinken in Mar-a-lago.
Iedereen moet nu overstappen op Grok ipv Claude omdat Claude "woke" is.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zit samen met Hegseth op de bank TV te kijken nu in Mar-a-lago.
Heel zielig zijn ze jaquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Die gaan hier vast ook weer geld aan verdienen door zielig te doen. Gaat iedereen doneren.
Sesamstraat of de Muppet showquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zit samen met Hegseth op de bank TV te kijken nu in Mar-a-lago.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen moet nu overstappen op Grok ipv Claude omdat Claude "woke" is.
Of is de champagne opquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:25 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien heeft er wel één een nagel gebroken.
Dat weer niet helaas.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit nu eindelijk die wo3 die ons beloofd was?
En als Rusland zich ermee gaat bemoeien?quote:
quote:A security source now tells Channel 14 that "indications are strengthening that Ayatollah Khamenei was eliminated in the opening strike."
Die hebben wat anders aan hun hoofd op dit moment.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En als Rusland zich ermee gaat bemoeien?
Die hebben het al druk genoeg.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En als Rusland zich ermee gaat bemoeien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |