Gaan we weer hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een vent tussen de benen
Nee.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je kijkt geen journaal? Leest geen krant?
Jaloers dat ik een knuffel maatje heb?quote:
Ik eet praktisch altijd al gezondquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Eet toch eens wat gezonder, mensen!
Omdat het Midden-Oosten ingewikkeld is.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb even gemist waarom Dubai nu ineens het doelwit is.
Dat is goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet praktisch altijd al gezond
Ze hebben geen Iron Dome; dus de moeite om daar wat raketten en drones op af te vuren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat het Midden-Oosten ingewikkeld is.
Verre vanquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jaloers dat ik een knuffel maatje heb?
quote:
waarom sowieso een app gebruiken voor ieets waar een site van isquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat de app van nos en nu.nl verwijderen
wordt je al moe van hem?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:14 schreef essnhills het volgende:
Broer zit ongeduldig naast me te wachten
Het is wel een soort laatste stuiptrekking van het regime. Je maakt er geen vrienden mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hebben geen Iron Dome; dus de moeite om daar wat raketten en drones op af te vuren.
Waren toch al geen vriendjes.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel een soort laatste stuiptrekking van het regime. Je maakt er geen vrienden mee.
Neuhquote:
Ik gok dat hij nog aan het medisch infuus zit of dat zijn luier nog niet verschoond is. Of beide.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waren toch al geen vriendjes.
Trump is wel redelijk stil nog. Had wel minstens 2 persconferenties verwacht al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |