Ja volgens mij mocht ik dat van jullie allemaal niet meer doen, beetje vreemd dat je het nu zelf doetquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik dacht, jij bent zo'n fan can bomenknuffelen, laat ik het ook eens proberen
Je moet ook wel de juiste mejtode uitkiezenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij mocht ik dat van jullie allemaal niet meer doen, beetje vreemd dat je het nu zelf doet
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:17 schreef LTVDK het volgende:
Bij mij liggen er aardappels in de oven te poffen
Met jouw methode gaat vooral de tandarts blij zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet ook wel de juiste mejtode uitkiezen
Die moet ze toch nog dichterbij huis gaan zoekenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met jouw methode gaat vooral de tandarts blij zijn
Nou. Neuh.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het daarom in tegenstelling tot ketchup wel te hachelen
Lekker los gaan in de Locomotion?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:22 schreef Haags het volgende:
Mooi feestje vanavond. Dat wordt kruipend naar huis.
Ohja dat was ook zoquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die moet ze toch nog dichterbij huis gaan zoeken
Geluktquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Tijd om onze aartsrivaal een kopje kleiner te maken
*richting zwembad vertrekt *
Lekker man. Hier ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:22 schreef Haags het volgende:
Mooi feestje vanavond. Dat wordt kruipend naar huis.
Eet toch eens wat gezonder, mensen!quote:
Mwah, de oude vriendenclub gaat weer eens op stap zonder vrouwen en verdere aanhang.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker man. Hier ook.
Flink aan de baco cola?
Dat gaat hier geen effect hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Eet toch eens wat gezonder, mensen!
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat gaat hier geen effect hebben
Ja hoor waarom niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dag Muis. Nog steeds in een positieve stemming?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |