denk dat er geen slechter alternatief is dan die zwakzinnige taliban.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet er wel een alternatief zijn. Niet allemaal regionale strijdgroepen, dat hebben we al veel te vaak gezien.
Denk je dan aan ons?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al een uur vechten tegen de slaap. Ik ga even nog een hond uit laten en dan maar naar bed. Kan ik daar klaarwakker in gaan liggen.
Zegt de VS dat? En waarom hebben die twee geen foto?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:02 schreef bitterbal het volgende:
deze zijn gesneuveld
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:02 schreef bitterbal het volgende:
deze zijn gesneuveld
[ afbeelding ]
Die hadden hun baard per ongeluk geschoren toen ze op de foto moesten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zegt de VS dat? En waarom hebben die twee geen foto?
@LordofLeaves gaat jouw post niet likenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:28 schreef drakin het volgende:
Bezoek is weg en er zijn nog 2 pizzas over
Morgen pizza
Maandag pizza
En dan vorige week ook nog nieuwsberichten dat verwarmen met een airco niet goed is.quote:
hier gelukkig niet meer, maar ik houd wel van een warme douchequote:
goed bezigquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:35 schreef drakin het volgende:
We hebben samen Fallout uitgekeken en daarna Wie is de Mol
Ook lekkere chocomelk met honing gehad
Dat is dan jammer voor Lolquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:Lordofleaves gaat jouw post niet liken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |