Alles om WW3 ter voorkomen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Je mag Hedwig wel lenen. Ik ben ook wel redelijk knuffelbaar.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Alles om WW3 ter voorkomen?Ik moet ook nog de afwas doen.
Ik ga maar even aan de slag.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat wij met al die extra defensie-uitgaves daar nu goed tegen beschermd zijn.Hopelijk komt er nooit zo'n zwerm op ons af, maar ik ben steeds meer te geloven dat dat gewoon een keer kan gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ga er vanuit dat wij met al die extra defensie-uitgaves daar nu goed tegen beschermd zijn.Gelukkig woon ik niet vlak bij een strategische zeehaven pal naast de BLS, oh wachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Maar een vaatwasser zou dus WW3 voorkomen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Alles om WW3 ter voorkomen?Ik moet ook nog de afwas doen.
Ik ga maar even aan de slag.
En het huis lekker opwarmenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar een vaatwasser zou dus WW3 voorkomen?
[..]
Ga er vanuit dat wij met al die extra defensie-uitgaves daar nu goed tegen beschermd zijn.Pang pang roepen @HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen ze straks tenminste weer gewoon hun belasting hier afdragen als ze er weg komenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Vreselijk in Iran, maar die jankende influencers in dubai kan ik wel om grinniken
Babi?quote:
Pizzaaaaquote:
Hier een mooi militair vliegveld en ASML om plat te gooien.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet vlak bij een strategische zeehaven pal naast de BLS, oh wacht
Genot.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Vreselijk in Iran, maar die jankende influencers in dubai kan ik wel om grinniken
Is dat ook dat vliegveld waar alle nukes liggen opgeslagenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier een mooi militair vliegveld en ASML om plat te gooien.
Hier is niks interessants om te bombarderen denk ikquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet vlak bij een strategische zeehaven pal naast de BLS, oh wacht
Internationaal gerechtshof misschien?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is niks interessants om te bombarderen denk ik
Volkel ligt een stukje verderop.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat ook dat vliegveld waar alle nukes liggen opgeslagen
Paar dijkjes opblazen om de Zuiderzee weer in ere te herstellenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is niks interessants om te bombarderen denk ik
Kun je onder een hunebed gaan liggen als de bommen vallenquote:
Amsterdam mag ook. Zij weten niet dat wij er ook vanaf willen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paar dijkjes opblazen om de Zuiderzee weer in ere te herstellen
Hmm, dacht dat dat dichterbij lag, Gilze Rijen ligt dan weer een stuk meer hierheenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volkel ligt een stukje verderop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |