Ik denk wo2,5quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit nu eindelijk die wo3 die ons beloofd was?
Misschien blijft Trump goed door alle conserveringsmiddelen in zijn dieet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
86 jaar. Dan moet Trump nog even blijven zitten
Verkeerde account flesquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:14 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom sowieso een app gebruiken voor ieets waar een site van is
Hee doe even niet. Dit is gewoon logisch nadenken. Heel veel mensen kunnen dat.quote:
Dat is inderdaad een veel beter idee.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zou toch denken dat mensen niet wat beters hebben te doen dan dit soort dingen te doen.
Ga een hond knuffelen ofzo
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je de babi pangang lekker krokant gekregen?
Zetten ze die net zoals de laatste McDonalds hamburger in IJsland onder glas.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien blijft Trump goed door alle conserveringsmiddelen in zijn dieet.
Ieuw, ik ga wel gewoon oorlog voeren danquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zou toch denken dat mensen niet wat beters hebben te doen dan dit soort dingen te doen.
Ga een hond knuffelen ofzo
Sorry flesjequote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee doe even niet. Dit is gewoon logisch nadenken. Heel veel mensen kunnen dat.
Bohh heerlijk de pony laten grazenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Mwah, de oude vriendenclub gaat weer eens op stap zonder vrouwen en verdere aanhang.
Ziet eruit als een soort karton.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:35 schreef LTVDK het volgende:
Had net dit bij het eten, bijzonder smaakje wel
[ afbeelding ]
Ik ga zo wel weer verder met Fallout, daar zijn die gedoetjes tenminste allemaal al geweestquote:
Ja volgens mij is het een soort tempurabeslagquote:
vies fletsig kleurtjequote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:35 schreef LTVDK het volgende:
Had net dit bij het eten, bijzonder smaakje wel
[ afbeelding ]
Je mag Hedwig wel lenen. Ik ben ook wel redelijk knuffelbaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:38 schreef Recce het volgende:
Ik moet de was ophangen en mijn bed opmaken. En ik heb niets te knuffelen. Als ik het kon, was ik nu WW3 begonnen.
Bij mij zagen ze er gelukkig wel wat gebruinder uit, kan ook zijn omdat ik ze in de pan heb gebakkenquote:
Ga er vanuit dat wij met al die extra defensie-uitgaves daar nu goed tegen beschermd zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:38 schreef Recce het volgende:
Ik moet de was ophangen en mijn bed opmaken. En ik heb niets te knuffelen. Als ik het kon, was ik nu WW3 begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |