Ik bedoelde meer regionaalquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Internationaal gerechtshof misschien?
Dunne bomen?quote:
quote:De veiling van het schaatspak van olympisch kampioen Jutta Leerdam heeft maar liefst 195.000 euro opgeleverd. Tot zaterdagmiddag kon worden geboden op de outfit waarmee Leerdam haar succesvolle ritten aflegde op de 500 en 1000 meter tijdens de winterspelen.
Kapstok uit je nekquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:04 schreef mschol het volgende:
uiteraard had de laatste hap vis nog een verrassing in petto
een graatje
Krijg je toch van je werkgever wel vergoed neem ik aan?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:
Ja hoor. Ik ging op mijn bureaustoel zitten en zag godzijdank net op tijd die bout op m'n bureau liggen, anders was ik absoluut vergeten dat ik niet achteruit mag leunen.
De arbo leest hopelijk niet mee
Ik moet ook een andere bureaustoel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:
Ja hoor. Ik ging op mijn bureaustoel zitten en zag godzijdank net op tijd die bout op m'n bureau liggen, anders was ik absoluut vergeten dat ik niet achteruit mag leunen.
Vraag me af hoe dat was gegaan als het tijdens het thuiswerken was gebeurd en ik ook daadwerkelijk een rotsmak had gemaakt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je toch van je werkgever wel vergoed neem ik aan?
Gelukkig heeft nog niemand je gewaarschuwd vandaagquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:
Verstandig welquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:05 schreef mschol het volgende:
[..]
zoiets... gelukkig ben ik met vis een soort herkauwer
Volgens mij kun je hier gewoon aankloppen voor wat budget. Ik had alles zelf al staan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat was gegaan als het tijdens het thuiswerken was gebeurd en ik ook daadwerkelijk een rotsmak had gemaakt.
Maar dit zijn gewoon eigen kosten. Heb mijn eenmalige budget al opgemaakt.
Dat is idd niet gebeurdquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heeft nog niemand je gewaarschuwd vandaag
Ik moet ook voor de software betalen die ik gebruik op werkquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij kun je hier gewoon aankloppen voor wat budget. Ik had alles zelf al staan.
Waarom zouden ze je daarvoor maandelijks budget gevenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet ook voor de software betalen die ik gebruik op werk
Krijg daar gewoon maandelijks budget voor bovenop mijn salaris, dus op zich niet eens zo heel slecht geregeld
Heb een Jetbrainslicentie en Github Copilot vanuit werk, dus het absoluut minimale wordt gewoon geregeld.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zouden ze je daarvoor maandelijks budget gevenis gewoon een basisvereiste
Gebruik je de GUI?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb een Jetbrainslicentie en Github Copilot vanuit werk, dus het absoluut minimale wordt gewoon geregeld.
Maar ik heb echt een ultieme haat aan elke git tool anders dan GitKraken en kon gewoon niet zonder werken, dus die betaal ik dan wel uit eigen zak. Bij mijn vorige werkgever kreeg ik dat er wel gratis bij en ik ben gewoon echt verbaasd dat er nul concurrentie is bovenop die berg.
quote:
Nee, die moet je ook weer in- en uitruimen, dus dat voorkomt niets.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar een vaatwasser zou dus WW3 voorkomen?
Living on the edge!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:
Het voorkomt minder theedoeken?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, die moet je ook weer in- en uitruimen, dus dat voorkomt niets.
Hmm, maar die worden dan misschien weer voor iets anders gebruikt. Ik weet niet of dat een verbetering is.quote:
Beetje denken in oplossingen, problemen zijn er al genoeg op de wereldquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, maar die worden dan misschien weer voor iets anders gebruikt. Ik weet niet of dat een verbetering is.
Ik gebruik alleen de CLI voor Github; we gaan volgende maand verplicht alles migreren naar GitLab waar er wat meer integraties inzitten voor CI/CD waar we ons ook op aan moeten passen. Ook laatst maand dat we Slack kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan prima overweg met de commandline, maar GUI is echt honderd keer efficienter om mee te werken.
Gewoon niet meer nadenken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje denken in oplossingen, problemen zijn er al genoeg op de wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |