Stinkende mensen is niet positief.quote:
Maar we vinden zweet toch stinken als het anders is. Als in: niet van ons. Als in: mensen die andere dingen eten en drinken.quote:Op zondag 1 maart 2026 07:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stinkende mensen is niet positief.
Vers zweet stinkt niet. Oud zweet wel. Dat is gewoon smerig.
Mijn Thaise taal docent heeft ons serieus gevraagd of wij wel douchenquote:Op zondag 1 maart 2026 07:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar we vinden zweet toch stinken als het anders is. Als in: niet van ons. Als in: mensen die andere dingen eten en drinken.
Zo vinden Aziaten ons zweet naar melk stinken.
Niet als het vers is.quote:Op zondag 1 maart 2026 07:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar we vinden zweet toch stinken als het anders is. Als in: niet van ons. Als in: mensen die andere dingen eten en drinken.
Zo vinden Aziaten ons zweet naar melk stinken.
have funquote:Op zondag 1 maart 2026 07:57 schreef Ama het volgende:
Om 10:15 pak ik de trein. Ben benieuwd op de Pokemonkaartenbeurs.Ik ga eigenlijk alleen heen voor een vriend maar misschien kan ik zelf ook nog een paar goedkope Eevee kaarten vinden.
Is het puur Pokemon of hebben ze ook andere kaart spellenquote:Op zondag 1 maart 2026 07:57 schreef Ama het volgende:
Om 10:15 pak ik de trein. Ben benieuwd op de Pokemonkaartenbeurs.Ik ga eigenlijk alleen heen voor een vriend maar misschien kan ik zelf ook nog een paar goedkope Eevee kaarten vinden.
Misschien eentje die ook MtG doet.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het puur Pokemon of hebben ze ook andere kaart spellen
Veel plezier.quote:Op zondag 1 maart 2026 07:57 schreef Ama het volgende:
https://www.pococon.nl/ Kan het er niet echt halen maar denk alleen Pokémon? Die vriend heeft tickets gekocht dus ik had ook nog niet op de site gekeken.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het puur Pokemon of hebben ze ook andere kaart spellen
Wie weet was er laatst een verkocht 13 miljoen dollarquote:Op zondag 1 maart 2026 07:57 schreef Ama het volgende:
Op de plattegrond zie ik 1 Lords of Magic. Dat lijkt me iemand die MtG heeft.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:09 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.pococon.nl/ Kan het er niet echt halen maar denk alleen Pokémon? Die vriend heeft tickets gekocht dus ik had ook nog niet op de site gekeken.
Oh hey die had ik nog niet gezien.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op de plattegrond zie ik 1 Lords of Magic. Dat lijkt me iemand die MtG heeft.
Daarom. Even vragen of ze goedkope cradle hebbenquote:Op zondag 1 maart 2026 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien eentje die ook MtG doet.
Niet?quote:Op zondag 1 maart 2026 08:28 schreef Ama het volgende:
Ben iig niet van plan er veel geld aan uit te geven.
Dit klopt echtquote:Op zondag 1 maart 2026 07:56 schreef bitterbal het volgende:
Het schijnt ook zo te zijn dat je door het zweet ruiken van het andere geslacht weet of je fysiek een goede match bent voor het nageslacht. Dat was deze jongen dus niet.
wanneer merkte je dat?quote:Op zondag 1 maart 2026 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb dat ook wel eens met iemand gehad waarbij er niet bepaald een match was.
3 maart pasquote:
Maar wel bijna volquote:Op zondag 1 maart 2026 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij was wel heel helder hier, maar niet vol
Mooie post van jou in het topic van FOK! moet blijven.quote:
Je moet ook niet zo laat opblijven. Je bent geen 20 meerquote:Op zondag 1 maart 2026 08:45 schreef Haags het volgende:
HI
Half 4 thuis en kwart over 8 wakker. Genieten!
Mooi feestje gehad jongen, mooi feestje. Was weer als vanouds.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo laat opblijven. Je bent geen 20 meer
Nee, dat heeft vrijdag al plaatsgevonden.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nog hondje knuffelen vandaag?
Ja daar doe ik niet meer aan als oude opaquote:Op zondag 1 maart 2026 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Mooi feestje gehad jongen, mooi feestje. Was weer als vanouds.
Komt nog welquote:
quote:Op zondag 1 maart 2026 02:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vloog voor covid via dubai naar thailand
ben ook in het iconische burj al arab geweest dus komt allemaal wel zo dichtbij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanwege de aanvallen?quote:Op zondag 1 maart 2026 02:49 schreef bitterbal het volgende:
dat meisje wat ik thailand ken die in dubai woont vertelde dat ze naar een ander emiraat zijn gegaan verder weg
Uiteindelijk wel ja, over een jaartje of 2 miljard wordt het behoorlijk onplezierig hier.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2026 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat heeft vrijdag al plaatsgevonden.![]()
We hebben een viszla-pup in de familie, dus met haar heb ik ook geknuffeld.
Zal het alvast noteren in mijn agenda.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, over een jaartje of 2 miljard wordt het behoorlijk onplezierig hier.
heb je deze al gezien?quote:Op zondag 1 maart 2026 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]Ik weet er hier in de buurt ook nog wel een paar van dat type.
Maar die zijn heuvelop nooit zo fijn in de natte seizoenenquote:Op zondag 1 maart 2026 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]Ik weet er hier in de buurt ook nog wel een paar van dat type.
De verwachting is dat over 1 miljard jaar de meeste planten al ten onder zijn gegaan, dus vergeet je zuurstoftank niet.quote:
Dat is van een computerspel, Bal.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je deze al gezien?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Denk dat Tom Cruise daar in vloogquote:Op zondag 1 maart 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je deze al gezien?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Voor types als Los wel.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die zijn heuvelop nooit zo fijn in de natte seizoenen
Stress hem nu wel al lichtjes. Voel toch een bepaalde druk qua tijdquote:Op zondag 1 maart 2026 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De verwachting is dat over 1 miljard jaar de meeste planten al ten onder zijn gegaan, dus vergeet je zuurstoftank niet.
Ik dacht dat de oceanen dan ook waren verdampt.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De verwachting is dat over 1 miljard jaar de meeste planten al ten onder zijn gegaan, dus vergeet je zuurstoftank niet.
Snap ik. Twee keer knipperen en het is al gedaan.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Stress hem nu wel al lichtjes. Voel toch een bepaalde druk qua tijd
Ik heb wel een vermoeden van wie het wel geweest is.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:55 schreef Haags het volgende:
Vraag me nog steeds af wie mij gister een abo geschonken heeft. Was ook niet de enige user die een abo cadeau kreeg las ik her en der. Cadeautje van de baas? @:danny
M'n maat en ik hebben duizenden van die kaarten. Al jaren niet meer gespeeld tho. Zal het weer 'ns opgooien.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien eentje die ook MtG doet.
Ja?quote:Op zondag 1 maart 2026 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden van wie het wel geweest is.
Iemand die jou waardeert maar geen veren in zijn reet hoeft voor de gulle giftquote:
Iets eerder nog welquote:Op zondag 1 maart 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, over een jaartje of 2 miljard wordt het behoorlijk onplezierig hier.
Is toch niks meer waard. Allemaal oude zooi. Geef maar aan @Luctor.et.Emergo en mijquote:Op zondag 1 maart 2026 09:57 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
M'n maat en ik hebben duizenden van die kaarten. Al jaren niet meer gespeeld tho. Zal het weer 'ns opgooien.
Dat is waarschijnlijk het moment dat dat feest op gang komt. Maar als ik het me goed herinner is er dan al heel veel oceaan verloren gegaan doordat de aarde zelf dorst had.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat de oceanen dan ook waren verdampt.
Dat denk ik niet. Die man kan zelf het geld wel gebruiken. Er waren meer uitgedeeld zag ik.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:55 schreef Haags het volgende:
Vraag me nog steeds af wie mij gister een abo geschonken heeft. Was ook niet de enige user die een abo cadeau kreeg las ik her en der. Cadeautje van de baas? @:danny
Jij?quote:Op zondag 1 maart 2026 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden van wie het wel geweest is.
Blauw-zwart, Rood-zwart en Rood-groen zijn mijn favo combi's qua deck.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iets eerder nog wel
[..]
Is toch niks meer waard. Allemaal oude zooi. Geef maar aan @:luctor.et.emergo en mij
Wordt het water dan in de aardkorst opgenomen? Ze weten ook nog steeds niet precies waar het water op Mars naartoe is.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk het moment dat dat feest op gang komt. Maar als ik het me goed herinner is er dan al heel veel oceaan verloren gegaan doordat de aarde zelf dorst had.
quote:Op zondag 1 maart 2026 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iets eerder nog wel
[..]
Is toch niks meer waard. Allemaal oude zooi. Geef maar aan @:luctor.et.emergo en mij
Je lijkt Pieter van Vollenhoven wel. Die had een jaar lang allerlei filmpjes van schattige beestjes gedeeld op Twitter. Bleek grotendeels AI te zijn.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh man.zie hem al de hele dag voorbij komen en dacht dat het echt was
Arme manquote:Op zondag 1 maart 2026 10:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Je lijkt Pieter van Vollenhoven wel. Die had een jaar lang allerlei filmpjes van schattige beestjes gedeeld op Twitter. Bleek grotendeels AI te zijn.
quote:Op zondag 1 maart 2026 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Wordt het water dan in de aardkorst opgenomen? Ze weten ook nog steeds niet precies waar het water op Mars naartoe is.
Het water op Mars is gebruikt om Mars repen van te makenquote:Op zondag 1 maart 2026 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Wordt het water dan in de aardkorst opgenomen? Ze weten ook nog steeds niet precies waar het water op Mars naartoe is.
Daar word ik woest van.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het water op Mars is gebruikt om Mars repen van te maken
Allemaal opgedronken door de aliensquote:Op zondag 1 maart 2026 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeg dit niet te hardquote:Op zondag 1 maart 2026 10:04 schreef Ama het volgende:
Ik zit inmiddels in de trein naar Zwolle. Gelukkig is het ook in Zwolle dus hoef niet zo heel lang met de trein.
Ja want Snickers zijn veel lekkerderquote:
Eigenaar van Nestlé zag een buitenkansje.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het water op Mars is gebruikt om Mars repen van te maken
Dit is correct en tevens juist.quote:
Inderdaad. Heeft vast nog marsmannetjes uitgebuit ervoor ookquote:Op zondag 1 maart 2026 10:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenaar van Nestlé zag een buitenkansje.
quote:Op zondag 1 maart 2026 10:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Je lijkt Pieter van Vollenhoven wel. Die had een jaar lang allerlei filmpjes van schattige beestjes gedeeld op Twitter. Bleek grotendeels AI te zijn.
Jij had 'm kunnen waarschuwen.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Denk dat ik toch meer kenns van schattige beestjes heb
Doe dat dan ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |