quote:Op zondag 1 maart 2026 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat heeft vrijdag al plaatsgevonden.![]()
We hebben een viszla-pup in de familie, dus met haar heb ik ook geknuffeld.
Zal het alvast noteren in mijn agenda.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, over een jaartje of 2 miljard wordt het behoorlijk onplezierig hier.
heb je deze al gezien?quote:Op zondag 1 maart 2026 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]Ik weet er hier in de buurt ook nog wel een paar van dat type.
Maar die zijn heuvelop nooit zo fijn in de natte seizoenenquote:Op zondag 1 maart 2026 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]Ik weet er hier in de buurt ook nog wel een paar van dat type.
De verwachting is dat over 1 miljard jaar de meeste planten al ten onder zijn gegaan, dus vergeet je zuurstoftank niet.quote:
Dat is van een computerspel, Bal.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je deze al gezien?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Denk dat Tom Cruise daar in vloogquote:Op zondag 1 maart 2026 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je deze al gezien?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Voor types als Los wel.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die zijn heuvelop nooit zo fijn in de natte seizoenen
Stress hem nu wel al lichtjes. Voel toch een bepaalde druk qua tijdquote:Op zondag 1 maart 2026 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De verwachting is dat over 1 miljard jaar de meeste planten al ten onder zijn gegaan, dus vergeet je zuurstoftank niet.
Ik dacht dat de oceanen dan ook waren verdampt.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De verwachting is dat over 1 miljard jaar de meeste planten al ten onder zijn gegaan, dus vergeet je zuurstoftank niet.
Snap ik. Twee keer knipperen en het is al gedaan.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Stress hem nu wel al lichtjes. Voel toch een bepaalde druk qua tijd
Ik heb wel een vermoeden van wie het wel geweest is.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:55 schreef Haags het volgende:
Vraag me nog steeds af wie mij gister een abo geschonken heeft. Was ook niet de enige user die een abo cadeau kreeg las ik her en der. Cadeautje van de baas? @:danny
M'n maat en ik hebben duizenden van die kaarten. Al jaren niet meer gespeeld tho. Zal het weer 'ns opgooien.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien eentje die ook MtG doet.
Ja?quote:Op zondag 1 maart 2026 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden van wie het wel geweest is.
Iemand die jou waardeert maar geen veren in zijn reet hoeft voor de gulle giftquote:
Iets eerder nog welquote:Op zondag 1 maart 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, over een jaartje of 2 miljard wordt het behoorlijk onplezierig hier.
Is toch niks meer waard. Allemaal oude zooi. Geef maar aan @Luctor.et.Emergo en mijquote:Op zondag 1 maart 2026 09:57 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
M'n maat en ik hebben duizenden van die kaarten. Al jaren niet meer gespeeld tho. Zal het weer 'ns opgooien.
Dat is waarschijnlijk het moment dat dat feest op gang komt. Maar als ik het me goed herinner is er dan al heel veel oceaan verloren gegaan doordat de aarde zelf dorst had.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat de oceanen dan ook waren verdampt.
Dat denk ik niet. Die man kan zelf het geld wel gebruiken. Er waren meer uitgedeeld zag ik.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:55 schreef Haags het volgende:
Vraag me nog steeds af wie mij gister een abo geschonken heeft. Was ook niet de enige user die een abo cadeau kreeg las ik her en der. Cadeautje van de baas? @:danny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |