ze hebben zelfs een accountquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:AIVD lezen jullie mee. Jullie moeten Koen66 hebben
ze zijn gaan slapen ?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:51 schreef Modus het volgende:
Onder mij wonen volgens mij Iraniërs. Daar is het al een uur ofzo ineens aardig stil.
is ook wel leukquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heb ik ook een keer in het ziekenhuis op de alarmknop in de badkamer moeten drukken omdat ik een paar uur na een operatie weer rondjes ging lopen over de afdeling en ik daarna bijna flauwvielHad toen wel wat boze zusters
Ze hebben daar ook gewoon een stagiaire zitten die elke dag dit topic meeleestquote:
Brabant zeker?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou kunnen maar het valt wel op. Er brandt daar ook gewoon al-tijd licht. 24/7.
Hmmm met al die reizen en een Iranese schoonvader moet ik toch wel scorenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook gewoon een stagiaire zitten die elke dag dit topic meeleest
kloptquote:
slpsequote:Op zondag 1 maart 2026 00:07 schreef Nizno het volgende:
en mijn goede voornemen voor maart is.
Slapen
quote:
Midden in de Oosterschelde ligt ineens Tarrel Island. De zandplaat - beter bekend als Roggenplaat - is door een Fluplandse lolbroek op Google Maps omgedoopt tot ‘kontkruimeiland’. De onschuldige kwajongensstreek heeft een serieus kantje: zo gemakkelijk is de techgigant dus te misleiden.
https://www.bndestem.nl/z(...)oogle-maps~a1e3faed/
zolang het maar niet voor het laatst isquote:Op zondag 1 maart 2026 00:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga tandenpoetsen en nog even douchen. Voor het eerst deze maand
Nee, ik hoop van niet.quote:Op zondag 1 maart 2026 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang het maar niet voor het laatst is
ja vloog voor covid via dubai naar thailandquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:18 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, op dit vliegveld heb jij ook wel eens rondgelopen toch?
[ x ]
Hallo dan.quote:Op zondag 1 maart 2026 02:49 schreef bitterbal het volgende:
dat meisje wat ik thailand ken die in dubai woont vertelde dat ze naar een ander emiraat zijn gegaan verder weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |