Antoon zegt google en ik heb gezocht op Rapper prinses Alexia,quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, dit was die gast die alle vrouwen hoeren noemde toch?
af en toe snap ik het lot in het leven inderdaad nietquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja. ze is een vrouw.
Jij niet.
dat zegt genoeg
Het maakt je niet beter, tijd maakt je beter.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ging er altijd wel vanuit dat als je ziek bent in bed liggen je niet beter maakt. Maar zowel mevr Koen als AI zeggen van wel
In bed liggen kan zeker wel werken, maar het is ook belangrijk dat je genoeg blijft eten en drinken. Uit bed komen en bewegen is wel goed voor herstel (vooral van gekrompen spieren door het liggen). Maar te snel te veel willen doen kan nogal averechts werken en de ziekte verlengen, vraag maar aan @Reccequote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ging er altijd wel vanuit dat als je ziek bent in bed liggen je niet beter maakt. Maar zowel mevr Koen als AI zeggen van wel
mevr Koen zat te zeiken omdat ik me vrijdagochtend best goed voelde en (vanuit huis) ben gaan werken. En nu zit te klagen dat ik me weer kut voeldequote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In bed liggen kan zeker wel werken, maar het is ook belangrijk dat je genoeg blijft eten en drinken. Uit bed komen en bewegen is wel goed voor herstel (vooral van gekrompen spieren door het liggen). Maar te snel te veel willen doen kan nogal averechts werken en de ziekte verlengen, vraag maar aan @:Recce
En terecht, eerst uitzieken voordat je weer te vroeg aan de slag gaat. Ook al is het thuis, je bent aan het werk, dat is toch een bepaald soort inspanning die geen rust geeft aan je lichaamquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mevr Koen zat te zeiken omdat ik me vrijdagochtend best goed voelde en (vanuit huis) ben gaan werken. En nu zit te klagen dat ik me weer kut voelde
Ik ben meer dagen kwijt aan herstellen van een dag alles eruit gooien wat eruit kan dan het probleem zelfquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In bed liggen kan zeker wel werken, maar het is ook belangrijk dat je genoeg blijft eten en drinken. Uit bed komen en bewegen is wel goed voor herstel (vooral van gekrompen spieren door het liggen). Maar te snel te veel willen doen kan nogal averechts werken en de ziekte verlengen, vraag maar aan @:Recce
Ik heb één keer die fout gemaakt. Maandag tot donderdag uitgeschakeld, vrijdag weer werken. Die dag niet afgemaakt en het weekend ook nog eens kwijt. Je onderschat het zo makkelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En terecht, eerst uitzieken voordat je weer te vroeg aan de slag gaat. Ook al is het thuis, je bent aan het werk, dat is toch een bepaald soort inspanning die geen rust geeft aan je lichaam
Zo heb ik ook een keer in het ziekenhuis op de alarmknop in de badkamer moeten drukken omdat ik een paar uur na een operatie weer rondjes ging lopen over de afdeling en ik daarna bijna flauwvielquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb één keer die fout gemaakt. Maandag tot donderdag uitgeschakeld, vrijdag weer werken. Die dag niet afgemaakt en het weekend ook nog eens kwijt. Je onderschat het zo makkelijk
ik heb het vorig jaar niet eens irl gezien tijdens verblijf in Dubaiquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:37 schreef Nattekat het volgende:
Goed nieuws! Het vuur in het Burj Al Arab hotel is geblust.
Hoe danquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het vorig jaar niet eens irl gezien tijdens verblijf in Dubai
Hotels beide aan compleet andere kant, en van de 3 dagen dat ik daar zat was mevr Koen er 2 behoorlijk ziekquote:
*Sluit Koen op in de hoge toren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:40 schreef Koen66 het volgende:
wel apart, afgelopen jaren in zowel Jeruzalem, Dubai, Qatar, Abu Dhabi als Bahrein geweest, overal ellende en schieten dezer dagen. Zal het aan mij liggen
En nu ben je in Nederland ...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:40 schreef Koen66 het volgende:
wel apart, afgelopen jaren in zowel Jeruzalem, Dubai, Qatar, Abu Dhabi als Bahrein geweest, overal ellende en schieten dezer dagen. Zal het aan mij liggen
ellende en rampspoed incomingquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu ben je in Nederland ...
[ afbeelding ]
waag het niet hier om de hoek te komenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:40 schreef Koen66 het volgende:
ze hebben zelfs een accountquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:AIVD lezen jullie mee. Jullie moeten Koen66 hebben
ze zijn gaan slapen ?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:51 schreef Modus het volgende:
Onder mij wonen volgens mij Iraniërs. Daar is het al een uur ofzo ineens aardig stil.
is ook wel leukquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo heb ik ook een keer in het ziekenhuis op de alarmknop in de badkamer moeten drukken omdat ik een paar uur na een operatie weer rondjes ging lopen over de afdeling en ik daarna bijna flauwvielHad toen wel wat boze zusters
Ze hebben daar ook gewoon een stagiaire zitten die elke dag dit topic meeleestquote:
Brabant zeker?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Zou kunnen maar het valt wel op. Er brandt daar ook gewoon al-tijd licht. 24/7.
Hmmm met al die reizen en een Iranese schoonvader moet ik toch wel scorenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook gewoon een stagiaire zitten die elke dag dit topic meeleest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |