SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
owjeeeeeeequote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Nu nog mijn film uit die gaat over 100 minuten van prime verwijderd worden
Dan is ie weg dus neequote:
owwww 100 minuten... sorry ergens in mijn brein werd het vertaald naar 100 uurquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan is ie weg dus nee
Film van 3 uur en nog een uur te gaan
Dit is een hele oude film, denk niet dat dat luktquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:46 schreef Nizno het volgende:
dan wordt het tijd om piraatje te spelen
welke?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is een hele oude film, denk niet dat dat lukt
Fidler on the roofquote:
daar kun je als piraat best aan komenquote:
Time fliesquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
De maand is bijna voorbij...
en dat is vreemd omdat ... ?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:09 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm AI geeft mevr Koen gelijk, damn
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:09 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm AI geeft mevr Koen gelijk, damn
Proberen ze in Iran vriendjes te maken, volgens mij is dit niet echt de handigste methodequote:
Het is stabieler dan het Iraanse regimequote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:11 schreef Nattekat het volgende:
Nou, als ik het zo lees heb ik vrij weinig vertrouwen dat FOK! 2027 gaat halen.
ik ging er altijd wel vanuit dat als je ziek bent in bed liggen je niet beter maakt. Maar zowel mevr Koen als AI zeggen van welquote:
Ze willen hem daar ook nietquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:22 schreef Koen66 het volgende:
"Rapper Boef zit vast in Dubai door oorlogsgeweld in Midden-Oosten"
Wat is het probleem ,hou die gast aub daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |