Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
Beter dan een luie bankzitter.quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:27 schreef Dotteke het volgende: [..] SOms ook te veel hoor, ze heeft een fultime baan, werkt met dementen in een verzorgingstehuis En op haar vrijdagen helpt ze in andere verzorgingstehuizen waar te kort aan personeel is pppfff f
quote:Ja hè!quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Trekjes dus even wat eten
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Nou zegquote:Op woensdag 25 februari 2026 11:29 schreef StevenHyde het volgende:
Ik had Blub komt niet uit bef als TTWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beter dan een luie bankzitter.
[..]
[..]
Ja hè!
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Had ze dat maar wat meer, beetje meer rust in der kontquote:Op woensdag 25 februari 2026 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beter dan een luie bankzitter.
[..]
[..]
Ja hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik dusquote:Werewolf
Wow respect hoorquote:Op woensdag 25 februari 2026 11:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft mijn man ook. Naast schildklier problemen, psoriasis en crohn. Werkt 60+ uur per week.
Die gaat voornamelijk door op karakter en loyaliteitsgevoel.![]()
![]()
Ik zie niets gaan zon dus hier geen zonnige dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke knuffelWerewolf
quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ze dat maar wat meer, beetje meer rust in der kontZolang ze het trekt en zelf wil. Als je een leuke baan hebt die bij je past krijg je daar ook energie van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NeeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou iedere geval wel tot een uur of 7 a 8quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan hele avond nog zon, nog beter
* Moeraskat grijpt je trui en duwt je richting de opening van het raam en trekt je snel terug.quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:32 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas doet voorzichtig het zolderraam openWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou iedere geval wel tot een uur of 7 a 8
It was a dark and stormy night.![]()
Bij deze dus.quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zolang ze het trekt en zelf wil. Als je een leuke baan hebt die bij je past krijg je daar ook energie van.
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij deze dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij deze dus.Slik om die laatste zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geen sorry hoor Steven, je kan ook niet alles lezen wat hier getypt wordtquote:Op woensdag 25 februari 2026 11:36 schreef StevenHyde het volgende:
@:Dotteke Ik lees het nu pas. Sorry beetje hyper (want op kantoor). Is het goed gegaan met hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen sorry hoor Steven, je kan ook niet alles lezen wat hier getypt wordt
KnuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Dank je lieverdquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Dat is vroegquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
Ik heb elke dag een schoenkado.quote:Ben je stout geweest?quote:Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!![]()
![]()
Zover ik weet niet,m aar het past wel bij schoencadeautjes enquote:Op woensdag 25 februari 2026 11:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb elke dag een schoenkado.
[..]
Ben je stout geweest?
Ik wil ook een schoencadeauWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij krijgt een mooi cadeautje, nog een paar maanden wachtenquote:
Niet in m’n schoenquote:Op woensdag 25 februari 2026 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij krijgt een mooi cadeautje, nog een paar maanden wachtenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Katje
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Iddquote:quote:![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
alleen nog even leuke uitzoekenquote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Dan moet je wel een grote schoen hebbenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen nog even leuke uitzoeken
ik wil eigenlijk nog nettequote:
maar koop dan roch elke keer sportyEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb geen ruimte voor nieuwe omdat m’n man schoenen verslaafd is en alle schoenenkasten bezetquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk nog nette
maar koop dan roch elke keer sportyWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen sorry hoor Steven, je kan ook niet alles lezen wat hier getypt wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sporty ananassiejquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk nog nette
maar koop dan roch elke keer sporty![]()
![]()
verkopen die hapquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb geen ruimte voor nieuwe omdat m’n man schoenen verslaafd is en alle schoenenkasten bezetEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik denk dat ik dan een kleinnnnn probleempje hebquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
komt hij wel overheenquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een kleinnnnn probleempje heb
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ehm. Nou..quote:
Bedenk me wel dat hij dan nog van elk paar nog 1 schoen heeft en nog veel ruimte in beslag neemt.... never mind![]()
Ik gun die man gewoon z’n hobbyWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij heeft ook best grote schoenen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:16 schreef StevenHyde het volgende:
Bedenk me wel dat hij dan nog van elk paar nog 1 schoen heeft en nog veel ruimte in beslag neemt.... never mind
vind het wel een goed ideequote:Op woensdag 25 februari 2026 12:16 schreef StevenHyde het volgende:
Bedenk me wel dat hij dan nog van elk paar nog 1 schoen heeft en nog veel ruimte in beslag neemt.... never mind
minstens 10 paar laten zetten
elke week
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Daar staat al een deelquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Laatste keer dat ik telde had hij 98 paarquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
en wat staat daar tegenoverquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik telde had hij 98 paar
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een adhd’er als vrouw met elke twee weken een nieuwe hobby waar dan spullen voor gekocht moeten wordenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
WATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik telde had hij 98 paar![]()
Dan hebben jullie beiden iig hobbies wat leuk is toch.quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een adhd’er als vrouw met elke twee weken een nieuwe hobby waar dan spullen voor gekocht moeten worden
Je vergeet je steam account dat ondertussen ook wel de 10k aan waarde aantikt.![]()
Zal niet lang meer duren.quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:22 schreef StevenHyde het volgende:
Zo weinig. Gun hem dan iig die 2 extra paar zodat ie op dat minimum van 100 uitkomt zeg
“Er was een aanbieding”
- Oja?
“ 30% korting”
- Ah en je had wel nieuwe nodig zeker
“Deze kleuren combi had ik nog niet”
- Oké laat zien dan
“Kijk hoe mooi!”
- en die andere 4 paar dan?
“Ja, dat gebeurde gewoon”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja is dus ook niet erg. Maar ik heb 1 plank en dat is wel een beetje jammer. Kitten 2. En meneer heeft 4 kasten.quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan hebben jullie beiden iig hobbies wat leuk is toch.
Je vergeet je steam account dat ondertussen ook wel de 10k aan waarde aantikt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
* greysbones kijkt hier in de kast naar de 'knutsel spullen'quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een adhd’er als vrouw met elke twee weken een nieuwe hobby waar dan spullen voor gekocht moeten worden
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zal niet lang meer duren.
“Er was een aanbieding”
- Oja?
“ 30% korting”
- Ah en je had wel nieuwe nodig zeker
“Deze kleuren combi had ik nog niet”
- Oké laat zien dan
“Kijk hoe mooi!”
- en die andere 4 paar dan?
“Ja, dat gebeurde gewoon”![]()
![]()
![]()
dat gebeurde gewoonEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik krijg m’n eigen atelier in het volgende huisquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones kijkt hier in de kast naar de 'knutsel spullen'
joewellusquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:24 schreef StevenHyde het volgende:
Niemand heeft internet behalve ikkkkkkkkkk
moest even soep uit de vriezer halen voor dochter
kan mee naar haar werk zoEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Het is zo’n schatje.quote:
Als hij ze uitpakt heeft hij zo’n grijns en twinkeling van een kind die cadeautjes krijgt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik krijg m’n eigen atelier in het volgende huis![]()
manlief krijgt een eigen atelier
(voor zijn 'kunst')Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
dat heb ik ook als ik een puppie krijgquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is zo’n schatje.
Als hij ze uitpakt heeft hij zo’n grijns en twinkeling van een kind die cadeautjes krijgt.
maar ik mag er geen 98Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
manlief krijgt een eigen atelier
(voor zijn 'kunst')![]()
![]()
Hij heeft al z’n midlifecrisis auto.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
tis werkgerelateerdquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij heeft al z’n midlifecrisis auto.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Oh dan telt het eigenlijk niet hèquote:flauwquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heb ik ook als ik een puppie krijg
maar ik mag er geen 98
ik wil ook een pup
we hebben er al 3quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dan telt het eigenlijk niet hè
[..]
flauw
ik wil ook een pup
(nou ja 2 en 1 van onze dochter die meekwam uit spanje)Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja dat zei je ja. Hele leukequote:Op woensdag 25 februari 2026 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben er al 3
(nou ja 2 en 1 van onze dochter die meekwam uit spanje)Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
en qua ruimte zouden we er best 1 bij kunnen nemenquote:![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
18 maart komen ze mijn muur herstellen
Werewolf
Nou danquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
en qua ruimte zouden we er best 1 bij kunnen nemen![]()
![]()
maarquote:
dan moeten we een honden oppas als ik moet werken
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nu ook toch?quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar
dan moeten we een honden oppas als ik moet werkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik ga vanaf eind maart weer op kantoor werkenquote:
dus jaEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Opgelostquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga vanaf eind maart weer op kantoor werken
dus ja
1234Werewolf
Grees!!quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga vanaf eind maart weer op kantoor werken
dus ja![]()
Hoever is kantoor van huis vandaan?![]()
Mailsquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:35 schreef maily het volgende:
[..]
Grees!!![]()
Hoever is kantoor van huis vandaan?![]()
half uurtje met de autoEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
O dat is idd niet te doen met nog meer honden ...quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mails![]()
half uurtje met de auto
Leuk hoor, nieuwe baan!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:38 schreef maily het volgende:
[..]
O dat is idd niet te doen met nog meer honden ...
Leuk hoor, nieuwe baan!!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
quote:
![]()
Kan je lekker kantoortaal gaan praten
jeuhquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:42 schreef Moeraskat het volgende:
Kan je lekker kantoortaal gaan praten
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Deze vrouw weetquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Werewolf
misschien valt het meequote:Op woensdag 25 februari 2026 12:47 schreef maily het volgende:
[..]
O ja. BoPla, PloRo, GinTo, PoMa, BoScha .....
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Lekker over vlinders babbelen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:42 schreef Moeraskat het volgende:
Kan je lekker kantoortaal gaan pratenAppears.
gaan ze dat herstellen?quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het gaat goed met me
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huidige toestandEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
okeeequote:Op woensdag 25 februari 2026 12:49 schreef maily het volgende:
Omg
NWS / Ophef in België, joodse besnijdenissen met orale suctieEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Straks heb je een mooie muur mutske. Heb je al een kler uitgezocht?quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het gaat goed met me
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huidige toestandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Chatgpt gevraagd en ik kreeg een goed antwoordquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks heb je een mooie muur mutske. Heb je al een kler uitgezocht?
Ik ga voor (gebroken) wit want wil magneetverf gebruiken voor mijn fotos
Blijkbaar bestaat er witte magneetverfWerewolf
Yep op hun kostenquote:Werewolf
Nog nooit van magneet verf gehoord, maar ik vind gebroken wit wel mooiquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Chatgpt gevraagd en ik kreeg een goed antwoord
Ik ga voor (gebroken) wit want wil magneetverf gebruiken voor mijn fotos
Blijkbaar bestaat er witte magneetverfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Puzziequote:![]()
Oeh, en Vinoquote:![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
PatatWerewolf
FrietI'm surrounded by morons!
Nee dank uI'm surrounded by morons!
Kinderen voor Kinderen
BuikpijnWerewolf
MozerellasticksI'm surrounded by morons!
Oeh, nice!I'm surrounded by morons!
BlubWerewolf
Hoe zal het met gorgeous gaan? Ik hoop dat ze het goed maakt.Appears.
Als Gorgeous hier een account zou aanmaken dan zou ik echt superhard mijn best doen om een goed gesprekje aan te knopen en me ordentelijk voor te stellen. Promise!Appears.
Spoelworm
Werewolf
Gaat dit weer over ASS MAGGOTS? Aaahahaha jaaaa ASS MAGGOTS!Appears.
Datquote:Op woensdag 25 februari 2026 14:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gaat dit weer over ASS MAGGOTS? Aaahahaha jaaaa ASS MAGGOTS!
Maar het gaat nog goedWerewolf
quote:Op woensdag 25 februari 2026 14:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gaat dit weer over ASS MAGGOTS? Aaahahaha jaaaa ASS MAGGOTS!
...hier om je mars te breken.![]()
Gelukkig, want het gaat de laatste tijd vaker over ASS MAGGOTS en dat er tekorten zijn aan ANTI ASS MAGGOT spul.quote:Lekker krabben en die scheten laten lopen.quote:Appears.
Gozer, waar ben je nou? Ik sta al een uur op de Lijnbaan te wachten. Nog geen blote benen gezien, maar wel blote lovehandles.quote:
...hier om je mars te breken.![]()
Maar dit is geen praat voor bij gorgeous, dus gelukkig heeft ze nog geen account. Zou dit natuurlijk nooit zo zeggen als Gorgeous hier wel een account zou hebben.Appears.
@Lovelyquote:Op woensdag 25 februari 2026 14:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hoe zal het met gorgeous gaan? Ik hoop dat ze het goed maakt.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-02-2026 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Oké, ze is ontboden. Allemaal stoppen met praten over ASS MAGGOTS.Appears.
Ik heb ook geenszins de behoefte om die plek van je over te nemen.quote:Appears.
Ongeveer 20 graden, loop in korte broek en topje. Wel.sneakers aan en geen slippers.quote:
Heb wel vestje mee voor de avond![]()
BolkWerewolf
Ik doe niet meer mee volgende maand. Was een one time special ivm het jubileum.quote:Op woensdag 25 februari 2026 14:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgende maand wordt dat anders....
Appears.
Mario op 2?quote:Op woensdag 25 februari 2026 14:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgende maand wordt dat anders....![]()
![]()
Hier ookquote:Op woensdag 25 februari 2026 14:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ongeveer 20 graden, loop in korte broek en topje. Wel.sneakers aan en geen slippers.
Heb wel vestje mee voor de avond![]()
![]()
Volgende maand maakt het niet uit waar ik sta
Ik sta nu met beide voetjes op de grond
BlubWerewolf
Stukken beter dan koud en sneeuw.quote:Op woensdag 25 februari 2026 14:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ongeveer 20 graden, loop in korte broek en topje. Wel.sneakers aan en geen slippers.
Heb wel vestje mee voor de avondI'm surrounded by morons!
Met gorgeous zou ik alle weersomstandigheden kunnen doorstaan, gewoon door liefdevol te knuffelen enzo.
😍 romantisch toch?Appears.
TettenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En konTen voor @SebbeSwensjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ass maggots en skittles en watisverschil en zweet en blauwtjes bij Kristel.
Wat een leven. Wat een ge-wel-dig leven!Appears.
JwtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Weet je waarom ze de andere kant op keek op het schilderij? Omdat ze haar ogen altijd op Jeroen gericht heeft.Appears.
Altijd 1 oog op de prijs, maatquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
Weet je waarom ze de andere kant op keek op het schilderij? Omdat ze haar ogen altijd op Jeroen gericht heeft.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat is de prijs? Kan mij het schelen, ik ga ze toch niet kopen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Altijd 1 oog op de prijs, maatAppears.
Bier & tieten
En hoe gaat het hier ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rustig en iemand heeft spoelwormen.
GoedWerewolf
Ga je spoelwormen kweken?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ga de BBQ uit het vet halenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik las bakken ipv kwekenquote:
quote:![]()
Moet je aan pinnen vragenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
was mail van vorige week vergeten te antwoorden, nu iemand vieswoosboestUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hadden ze maar moeten bellenquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
was mail van vorige week vergeten te antwoorden, nu iemand vieswoosboestWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
was mail van vorige week vergeten te antwoorden, nu iemand vieswoosboest
Vergeten is ook wel een slecht argument.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, als het echt belangrijk was hadden ze moeten bellen.quote:
Lekker boos laten zijn.It was a dark and stormy night.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als het echt belangrijk was hadden ze moeten bellen.
Lekker boos laten zijn.
Werkt beter als moedwillig negerenquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
Vergeten is ook wel een slecht argument.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon niet toelichten waarom.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is mijn strategie voor e-mail.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Werkt beter als moedwillig negerenI'm surrounded by morons!
Dat werkt wel de suggestie.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Werkt beter als moedwillig negeren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beste strategiequote:Op woensdag 25 februari 2026 15:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is mijn strategie voor e-mail.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dus jij wil zeggen dat men moedwillig geen koffie wilde geven vanochtend?quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Niemand vergeet iets met opzet.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
gewoon over hoofd gezien dus ja jammer doei kan gebeurenUw ADH vitamine Worst
Dat weet ik niet...quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat men moedwillig geen koffie wilde geven vanochtend?It was a dark and stormy night.![]()
Ja hoor. Als het echt belangrijk was....quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
gewoon over hoofd gezien dus ja jammer doei kan gebeuren
Soms ook, dan word je een vraag gesteld via de Teams chat. Als je niet reageert hoor je er vaak nooit meer iets over.
Ja.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
gewoon over hoofd gezien dus ja jammer doei kan gebeuren
Als het zo belangrijk is mailen ze nog maar eens, bellen ze of lopen ze langs.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Teams
Irritante erfenis van coronaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja nou, alles loopt via Teams tegenwoordig, met conference calls en chats.quote:It was a dark and stormy night.![]()
En anders was het niet echt belangrijk.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja.
Als het zo belangrijk is mailen ze nog maar eens, bellen ze of lopen ze langs.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of krijg je een reactie als "Maar Hema, als ik iets vraag is het altijd belangrijk!!!"It was a dark and stormy night.![]()
Dat dusquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En anders was het niet echt belangrijk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zou eens gehackt en gelekt moeten worden.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nou, alles loopt via Teams tegenwoordig, met conference calls en chats.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gaat een bedrijf failliet als je een keer niet op een mail reageert? Vast niet.
Anders wordt het tijd voor een serieuze salaris upgrade.It was a dark and stormy night.![]()
Nee, dat denk ik niet. Maar bij wijze van.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
ik weet niet of wij failliet kunnen gaanIt was a dark and stormy night.![]()
Zou wat zijn als je dan 2 weken ziek bentquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaat een bedrijf failliet als je een keer niet op een mail reageert? Vast niet.
Anders wordt het tijd voor een serieuze salaris upgrade.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben net geknepen door een oorwormIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Uhu.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
ik weet niet of wij failliet kunnen gaan
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Terugknijpen!quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:34 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben net geknepen door een oorwormI'm surrounded by morons!
Haar familie moet het vanaf nu zonder moeder doenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
grensoverschrijdend gedrag van die oorwormquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:34 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben net geknepen door een oorwormUw ADH vitamine Worst
Even ter duiding. Hema is een anbtenaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik door een wasknijper. Nee dat verzin ik want we hebben geen wasknijpers op kantoor.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:34 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben net geknepen door een oorworm
Belangrijker nog: Gaat het?![]()
Dat weten we alquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
Even ter duiding. Hema is een anbtenaar.
je speelt met mijn privequote:Op woensdag 25 februari 2026 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
Even ter duiding. Hema is een anbtenaar.
Uw ADH vitamine Worst
Er is een grote kans dat ik het ga overlevenquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik door een wasknijper. Nee dat verzin ik want we hebben geen wasknijpers op kantoor.
Belangrijker nog: Gaat het?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis @MoonlightIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En @LovelyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En @MoeraskatIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lovely is vast van het mooie weer aan het genieten, ze was hier vanochtend nog.It was a dark and stormy night.![]()
En gelijk heeft zequote:Op woensdag 25 februari 2026 15:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Lovely is vast van het mooie weer aan het genieten, ze was hier vanochtend nog.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Pang pangWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mis papa of telt dat niet
Dutje doenWerewolf
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dutje doen
quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dutje doen
quote:
Was geen leuk berecht vorige week, snap dat ze er even niet is.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tuurlijkt telt dat. Lekker sliepe.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dutje doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Smakelijke noedelsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen dank dat het u mogen smakenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat doet het meestal wel.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen dank dat het u mogen smaken
Jij bent al snel tevreden lijkt mij. Als het maar eten isquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat doet het meestal wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zegquote:
Ja, klopt, ik doe zelden moeilijk over iets. Dan moet het wel heel bont zijn....quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent al snel tevreden lijkt mij. Als het maar eten isIt was a dark and stormy night.![]()
Hey zeg het eensquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Halloquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wel handigquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik doe zelden moeilijk over iets. Dan moet het wel heel bont zijn....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bakkie?quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik doe zelden moeilijk over iets. Dan moet het wel heel bont zijn....Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Helloquote:
Glasnoedels ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vleermuizen soep?quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik doe zelden moeilijk over iets. Dan moet het wel heel bont zijn.......hier om je mars te breken.![]()
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 25 februari 2026 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar. als je eenmaal te ver bent gegaan, dan is het klaar...
Wieder bist du bei tag hier.quote:
* gebrokenglas telt snel zijn min-puntjes, of het er niet teveel zijn.quote:
Hey amigo.quote:
Nee hoor dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas telt snel zijn min-puntjes, of het er niet teveel zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: