Bij deze dus.quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zolang ze het trekt en zelf wil. Als je een leuke baan hebt die bij je past krijg je daar ook energie van.
Nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij deze dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij deze dus.Slik om die laatste zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen sorry hoor Steven, je kan ook niet alles lezen wat hier getypt wordtquote:Op woensdag 25 februari 2026 11:36 schreef StevenHyde het volgende:
@:Dotteke Ik lees het nu pas. Sorry beetje hyper (want op kantoor). Is het goed gegaan met hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen sorry hoor Steven, je kan ook niet alles lezen wat hier getypt wordt
KnuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams
Dank je lieverdquote:
Dat is vroegquote:
quote:
Ik heb elke dag een schoenkado.quote:
Ben je stout geweest?quote:
Zover ik weet niet,m aar het past wel bij schoencadeautjes enquote:Op woensdag 25 februari 2026 11:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb elke dag een schoenkado.
[..]
Ben je stout geweest?
Jij krijgt een mooi cadeautje, nog een paar maanden wachtenquote:
Niet in m’n schoenquote:Op woensdag 25 februari 2026 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij krijgt een mooi cadeautje, nog een paar maanden wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |