Ongeveer 20 graden, loop in korte broek en topje. Wel.sneakers aan en geen slippers.quote:
Ik doe niet meer mee volgende maand. Was een one time special ivm het jubileum.quote:Op woensdag 25 februari 2026 14:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgende maand wordt dat anders....![]()
Mario op 2?quote:Op woensdag 25 februari 2026 14:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgende maand wordt dat anders....![]()
Hier ookquote:Op woensdag 25 februari 2026 14:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ongeveer 20 graden, loop in korte broek en topje. Wel.sneakers aan en geen slippers.
Heb wel vestje mee voor de avond
Stukken beter dan koud en sneeuw.quote:Op woensdag 25 februari 2026 14:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ongeveer 20 graden, loop in korte broek en topje. Wel.sneakers aan en geen slippers.
Heb wel vestje mee voor de avond
Altijd 1 oog op de prijs, maatquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
Weet je waarom ze de andere kant op keek op het schilderij? Omdat ze haar ogen altijd op Jeroen gericht heeft.
Wat is de prijs? Kan mij het schelen, ik ga ze toch niet kopen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Altijd 1 oog op de prijs, maat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |