Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
Beter dan een luie bankzitter.quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:27 schreef Dotteke het volgende: [..] SOms ook te veel hoor, ze heeft een fultime baan, werkt met dementen in een verzorgingstehuis En op haar vrijdagen helpt ze in andere verzorgingstehuizen waar te kort aan personeel is pppfff f
quote:Ja hè!quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Trekjes dus even wat eten
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Nou zegquote:Op woensdag 25 februari 2026 11:29 schreef StevenHyde het volgende:
Ik had Blub komt niet uit bef als TTWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beter dan een luie bankzitter.
[..]
[..]
Ja hè!
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Had ze dat maar wat meer, beetje meer rust in der kontquote:Op woensdag 25 februari 2026 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beter dan een luie bankzitter.
[..]
[..]
Ja hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik dusquote:Werewolf
Wow respect hoorquote:Op woensdag 25 februari 2026 11:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft mijn man ook. Naast schildklier problemen, psoriasis en crohn. Werkt 60+ uur per week.
Die gaat voornamelijk door op karakter en loyaliteitsgevoel.![]()
![]()
Ik zie niets gaan zon dus hier geen zonnige dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke knuffelWerewolf
quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ze dat maar wat meer, beetje meer rust in der kontZolang ze het trekt en zelf wil. Als je een leuke baan hebt die bij je past krijg je daar ook energie van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NeeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou iedere geval wel tot een uur of 7 a 8quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan hele avond nog zon, nog beter
* Moeraskat grijpt je trui en duwt je richting de opening van het raam en trekt je snel terug.quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:32 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas doet voorzichtig het zolderraam openWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou iedere geval wel tot een uur of 7 a 8
It was a dark and stormy night.![]()
Bij deze dus.quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zolang ze het trekt en zelf wil. Als je een leuke baan hebt die bij je past krijg je daar ook energie van.
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij deze dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij deze dus.Slik om die laatste zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geen sorry hoor Steven, je kan ook niet alles lezen wat hier getypt wordtquote:Op woensdag 25 februari 2026 11:36 schreef StevenHyde het volgende:
@:Dotteke Ik lees het nu pas. Sorry beetje hyper (want op kantoor). Is het goed gegaan met hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen sorry hoor Steven, je kan ook niet alles lezen wat hier getypt wordt
KnuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Dank je lieverdquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Dat is vroegquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
Ik heb elke dag een schoenkado.quote:Ben je stout geweest?quote:Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!![]()
![]()
Zover ik weet niet,m aar het past wel bij schoencadeautjes enquote:Op woensdag 25 februari 2026 11:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb elke dag een schoenkado.
[..]
Ben je stout geweest?
Ik wil ook een schoencadeauWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij krijgt een mooi cadeautje, nog een paar maanden wachtenquote:
Niet in m’n schoenquote:Op woensdag 25 februari 2026 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij krijgt een mooi cadeautje, nog een paar maanden wachtenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Katje
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Iddquote:quote:![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
alleen nog even leuke uitzoekenquote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Dan moet je wel een grote schoen hebbenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen nog even leuke uitzoeken
ik wil eigenlijk nog nettequote:
maar koop dan roch elke keer sportyEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb geen ruimte voor nieuwe omdat m’n man schoenen verslaafd is en alle schoenenkasten bezetquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk nog nette
maar koop dan roch elke keer sportyWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen sorry hoor Steven, je kan ook niet alles lezen wat hier getypt wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sporty ananassiejquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk nog nette
maar koop dan roch elke keer sporty![]()
![]()
verkopen die hapquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb geen ruimte voor nieuwe omdat m’n man schoenen verslaafd is en alle schoenenkasten bezetEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik denk dat ik dan een kleinnnnn probleempje hebquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
komt hij wel overheenquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een kleinnnnn probleempje heb
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ehm. Nou..quote:
Bedenk me wel dat hij dan nog van elk paar nog 1 schoen heeft en nog veel ruimte in beslag neemt.... never mind![]()
Ik gun die man gewoon z’n hobbyWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij heeft ook best grote schoenen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:16 schreef StevenHyde het volgende:
Bedenk me wel dat hij dan nog van elk paar nog 1 schoen heeft en nog veel ruimte in beslag neemt.... never mind
vind het wel een goed ideequote:Op woensdag 25 februari 2026 12:16 schreef StevenHyde het volgende:
Bedenk me wel dat hij dan nog van elk paar nog 1 schoen heeft en nog veel ruimte in beslag neemt.... never mind
minstens 10 paar laten zetten
elke week
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Forum Opties Forumhop: Hop naar: