Iddquote:
quote:
alleen nog even leuke uitzoekenquote:
Dan moet je wel een grote schoen hebbenquote:
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen nog even leuke uitzoeken
ik wil eigenlijk nog nettequote:
Ik heb geen ruimte voor nieuwe omdat m’n man schoenen verslaafd is en alle schoenenkasten bezetquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk nog nette
maar koop dan roch elke keer sporty
quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen sorry hoor Steven, je kan ook niet alles lezen wat hier getypt wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sporty ananassiejquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk nog nette
maar koop dan roch elke keer sporty
verkopen die hapquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb geen ruimte voor nieuwe omdat m’n man schoenen verslaafd is en alle schoenenkasten bezet
Ik denk dat ik dan een kleinnnnn probleempje hebquote:
komt hij wel overheenquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een kleinnnnn probleempje heb
Ehm. Nou..quote:
Hij heeft ook best grote schoenen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:16 schreef StevenHyde het volgende:
Bedenk me wel dat hij dan nog van elk paar nog 1 schoen heeft en nog veel ruimte in beslag neemt.... never mind
vind het wel een goed ideequote:Op woensdag 25 februari 2026 12:16 schreef StevenHyde het volgende:
Bedenk me wel dat hij dan nog van elk paar nog 1 schoen heeft en nog veel ruimte in beslag neemt.... never mind
Daar staat al een deelquote:
Laatste keer dat ik telde had hij 98 paarquote:
en wat staat daar tegenoverquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik telde had hij 98 paar
Een adhd’er als vrouw met elke twee weken een nieuwe hobby waar dan spullen voor gekocht moeten wordenquote:
WATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik telde had hij 98 paar
Dan hebben jullie beiden iig hobbies wat leuk is toch.quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een adhd’er als vrouw met elke twee weken een nieuwe hobby waar dan spullen voor gekocht moeten worden
Zal niet lang meer duren.quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:22 schreef StevenHyde het volgende:
Zo weinig. Gun hem dan iig die 2 extra paar zodat ie op dat minimum van 100 uitkomt zeg
Ja is dus ook niet erg. Maar ik heb 1 plank en dat is wel een beetje jammer. Kitten 2. En meneer heeft 4 kasten.quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan hebben jullie beiden iig hobbies wat leuk is toch.
Je vergeet je steam account dat ondertussen ook wel de 10k aan waarde aantikt.
* greysbones kijkt hier in de kast naar de 'knutsel spullen'quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een adhd’er als vrouw met elke twee weken een nieuwe hobby waar dan spullen voor gekocht moeten worden
quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zal niet lang meer duren.
“Er was een aanbieding”
- Oja?
“ 30% korting”
- Ah en je had wel nieuwe nodig zeker
“Deze kleuren combi had ik nog niet”
- Oké laat zien dan
“Kijk hoe mooi!”
- en die andere 4 paar dan?
“Ja, dat gebeurde gewoon”
Ik krijg m’n eigen atelier in het volgende huisquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones kijkt hier in de kast naar de 'knutsel spullen'
joewellusquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:24 schreef StevenHyde het volgende:
Niemand heeft internet behalve ikkkkkkkkkk
Het is zo’n schatje.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik krijg m’n eigen atelier in het volgende huis
dat heb ik ook als ik een puppie krijgquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is zo’n schatje.
Als hij ze uitpakt heeft hij zo’n grijns en twinkeling van een kind die cadeautjes krijgt.
quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
manlief krijgt een eigen atelier
(voor zijn 'kunst')
tis werkgerelateerdquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij heeft al z’n midlifecrisis auto.
Oh dan telt het eigenlijk niet hèquote:
flauwquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heb ik ook als ik een puppie krijg
maar ik mag er geen 98
we hebben er al 3quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dan telt het eigenlijk niet hè
[..]
flauw
ik wil ook een pup
Ja dat zei je ja. Hele leukequote:Op woensdag 25 februari 2026 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben er al 3
(nou ja 2 en 1 van onze dochter die meekwam uit spanje)
en qua ruimte zouden we er best 1 bij kunnen nemenquote:
Nou danquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
en qua ruimte zouden we er best 1 bij kunnen nemen![]()
![]()
maarquote:
Nu ook toch?quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar
dan moeten we een honden oppas als ik moet werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |