Dan hebben jullie beiden iig hobbies wat leuk is toch.quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een adhd’er als vrouw met elke twee weken een nieuwe hobby waar dan spullen voor gekocht moeten worden
Zal niet lang meer duren.quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:22 schreef StevenHyde het volgende:
Zo weinig. Gun hem dan iig die 2 extra paar zodat ie op dat minimum van 100 uitkomt zeg
Ja is dus ook niet erg. Maar ik heb 1 plank en dat is wel een beetje jammer. Kitten 2. En meneer heeft 4 kasten.quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan hebben jullie beiden iig hobbies wat leuk is toch.
Je vergeet je steam account dat ondertussen ook wel de 10k aan waarde aantikt.
* greysbones kijkt hier in de kast naar de 'knutsel spullen'quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een adhd’er als vrouw met elke twee weken een nieuwe hobby waar dan spullen voor gekocht moeten worden
quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zal niet lang meer duren.
“Er was een aanbieding”
- Oja?
“ 30% korting”
- Ah en je had wel nieuwe nodig zeker
“Deze kleuren combi had ik nog niet”
- Oké laat zien dan
“Kijk hoe mooi!”
- en die andere 4 paar dan?
“Ja, dat gebeurde gewoon”
Ik krijg m’n eigen atelier in het volgende huisquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones kijkt hier in de kast naar de 'knutsel spullen'
joewellusquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:24 schreef StevenHyde het volgende:
Niemand heeft internet behalve ikkkkkkkkkk
Het is zo’n schatje.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik krijg m’n eigen atelier in het volgende huis
dat heb ik ook als ik een puppie krijgquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is zo’n schatje.
Als hij ze uitpakt heeft hij zo’n grijns en twinkeling van een kind die cadeautjes krijgt.
quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
manlief krijgt een eigen atelier
(voor zijn 'kunst')
tis werkgerelateerdquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij heeft al z’n midlifecrisis auto.
Oh dan telt het eigenlijk niet hèquote:
flauwquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heb ik ook als ik een puppie krijg
maar ik mag er geen 98
we hebben er al 3quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dan telt het eigenlijk niet hè
[..]
flauw
ik wil ook een pup
Ja dat zei je ja. Hele leukequote:Op woensdag 25 februari 2026 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben er al 3
(nou ja 2 en 1 van onze dochter die meekwam uit spanje)
en qua ruimte zouden we er best 1 bij kunnen nemenquote:
Nou danquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
en qua ruimte zouden we er best 1 bij kunnen nemen![]()
![]()
maarquote:
Nu ook toch?quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar
dan moeten we een honden oppas als ik moet werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |