Uhu.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
ik weet niet of wij failliet kunnen gaan
Terugknijpen!quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:34 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben net geknepen door een oorworm
Haar familie moet het vanaf nu zonder moeder doenquote:
grensoverschrijdend gedrag van die oorwormquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:34 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik door een wasknijper. Nee dat verzin ik want we hebben geen wasknijpers op kantoor.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:34 schreef MooieTop6 het volgende:
Dat weten we alquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
Even ter duiding. Hema is een anbtenaar.
je speelt met mijn privequote:Op woensdag 25 februari 2026 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
Even ter duiding. Hema is een anbtenaar.
Er is een grote kans dat ik het ga overlevenquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik door een wasknijper. Nee dat verzin ik want we hebben geen wasknijpers op kantoor.
Belangrijker nog: Gaat het?
En gelijk heeft zequote:Op woensdag 25 februari 2026 15:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Lovely is vast van het mooie weer aan het genieten, ze was hier vanochtend nog.
quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik mis papa of telt dat niet
Dutje doen
quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dutje doen
quote:
Was geen leuk berecht vorige week, snap dat ze er even niet is.quote:
Tuurlijkt telt dat. Lekker sliepe.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dutje doen
Smakelijke noedelsquote:
Geen dank dat het u mogen smakenquote:
Ja, dat doet het meestal wel.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen dank dat het u mogen smaken
Jij bent al snel tevreden lijkt mij. Als het maar eten isquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat doet het meestal wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |