Ga je spoelwormen kweken?quote:
Ik las bakken ipv kwekenquote:
quote:
Hadden ze maar moeten bellenquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
was mail van vorige week vergeten te antwoorden, nu iemand vieswoosboest
quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
was mail van vorige week vergeten te antwoorden, nu iemand vieswoosboest
Ja, als het echt belangrijk was hadden ze moeten bellen.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als het echt belangrijk was hadden ze moeten bellen.
Lekker boos laten zijn.
Werkt beter als moedwillig negerenquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
Vergeten is ook wel een slecht argument.
Dat is mijn strategie voor e-mail.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Werkt beter als moedwillig negeren
Dat werkt wel de suggestie.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Werkt beter als moedwillig negeren
Beste strategiequote:Op woensdag 25 februari 2026 15:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is mijn strategie voor e-mail.
Dus jij wil zeggen dat men moedwillig geen koffie wilde geven vanochtend?quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Niemand vergeet iets met opzet.
Dat weet ik niet...quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat men moedwillig geen koffie wilde geven vanochtend?
Ja hoor. Als het echt belangrijk was....quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
gewoon over hoofd gezien dus ja jammer doei kan gebeuren
Ja.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
gewoon over hoofd gezien dus ja jammer doei kan gebeuren
Irritante erfenis van coronaquote:
Ja nou, alles loopt via Teams tegenwoordig, met conference calls en chats.quote:
En anders was het niet echt belangrijk.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja.
Als het zo belangrijk is mailen ze nog maar eens, bellen ze of lopen ze langs.
Dat dusquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En anders was het niet echt belangrijk.
Zou eens gehackt en gelekt moeten worden.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nou, alles loopt via Teams tegenwoordig, met conference calls en chats.
Nee, dat denk ik niet. Maar bij wijze van.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
ik weet niet of wij failliet kunnen gaan
Zou wat zijn als je dan 2 weken ziek bentquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaat een bedrijf failliet als je een keer niet op een mail reageert? Vast niet.
Anders wordt het tijd voor een serieuze salaris upgrade.
Uhu.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
ik weet niet of wij failliet kunnen gaan
Terugknijpen!quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:34 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben net geknepen door een oorworm
Haar familie moet het vanaf nu zonder moeder doenquote:
grensoverschrijdend gedrag van die oorwormquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:34 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik door een wasknijper. Nee dat verzin ik want we hebben geen wasknijpers op kantoor.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:34 schreef MooieTop6 het volgende:
Dat weten we alquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
Even ter duiding. Hema is een anbtenaar.
je speelt met mijn privequote:Op woensdag 25 februari 2026 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
Even ter duiding. Hema is een anbtenaar.
Er is een grote kans dat ik het ga overlevenquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik door een wasknijper. Nee dat verzin ik want we hebben geen wasknijpers op kantoor.
Belangrijker nog: Gaat het?
En gelijk heeft zequote:Op woensdag 25 februari 2026 15:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Lovely is vast van het mooie weer aan het genieten, ze was hier vanochtend nog.
quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik mis papa of telt dat niet
Dutje doen
quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dutje doen
quote:
Was geen leuk berecht vorige week, snap dat ze er even niet is.quote:
Tuurlijkt telt dat. Lekker sliepe.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dutje doen
Smakelijke noedelsquote:
Geen dank dat het u mogen smakenquote:
Ja, dat doet het meestal wel.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen dank dat het u mogen smaken
Jij bent al snel tevreden lijkt mij. Als het maar eten isquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat doet het meestal wel.
Zegquote:
Ja, klopt, ik doe zelden moeilijk over iets. Dan moet het wel heel bont zijn....quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent al snel tevreden lijkt mij. Als het maar eten is
Hey zeg het eensquote:
Halloquote:
Wel handigquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik doe zelden moeilijk over iets. Dan moet het wel heel bont zijn....
Bakkie?quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik doe zelden moeilijk over iets. Dan moet het wel heel bont zijn....
Helloquote:
Glasnoedels ?quote:
Vleermuizen soep?quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 25 februari 2026 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar. als je eenmaal te ver bent gegaan, dan is het klaar...
Wieder bist du bei tag hier.quote:
* gebrokenglas telt snel zijn min-puntjes, of het er niet teveel zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |