Dat weet ik niet...quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat men moedwillig geen koffie wilde geven vanochtend?
Ja hoor. Als het echt belangrijk was....quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
gewoon over hoofd gezien dus ja jammer doei kan gebeuren
Ja.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
gewoon over hoofd gezien dus ja jammer doei kan gebeuren
Irritante erfenis van coronaquote:
Ja nou, alles loopt via Teams tegenwoordig, met conference calls en chats.quote:
En anders was het niet echt belangrijk.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja.
Als het zo belangrijk is mailen ze nog maar eens, bellen ze of lopen ze langs.
Dat dusquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En anders was het niet echt belangrijk.
Zou eens gehackt en gelekt moeten worden.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nou, alles loopt via Teams tegenwoordig, met conference calls en chats.
Nee, dat denk ik niet. Maar bij wijze van.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
ik weet niet of wij failliet kunnen gaan
Zou wat zijn als je dan 2 weken ziek bentquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaat een bedrijf failliet als je een keer niet op een mail reageert? Vast niet.
Anders wordt het tijd voor een serieuze salaris upgrade.
Uhu.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
ik weet niet of wij failliet kunnen gaan
Terugknijpen!quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:34 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben net geknepen door een oorworm
Haar familie moet het vanaf nu zonder moeder doenquote:
grensoverschrijdend gedrag van die oorwormquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:34 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik door een wasknijper. Nee dat verzin ik want we hebben geen wasknijpers op kantoor.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:34 schreef MooieTop6 het volgende:
Dat weten we alquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
Even ter duiding. Hema is een anbtenaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |