Ik krijg tandpijnquote:
Iets te roze voor mijquote:
Ik nietquote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ESF1Gamer heeft ook een roze UI.
Nooit.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan tegen je werken bij je beoordeling.
Echt, ik draai je nog een keer de nek omquote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles wordt meegenomen, tot meets afzeggen aan toe.
Kan niet, want je zegt af als je de kans krijgt.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt, ik draai je nog een keer de nek om
Ik ben heel aardigquote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:16 schreef Nattekat het volgende:
Ben m'n leven niet meer zeker als we elkaar ooit echt treffen
Somsquote:
Precies. Het moet hier niet comfortabel en gezellig worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 15:34 schreef Strani het volgende:
Als we hier niet eens meer dreigementen kunnen uiten dan kunnen we deze SC net zo goed sluiten.
Vanavond worden er grijze duiven gelost.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 15:34 schreef Strani het volgende:
Als we hier niet eens meer dreigementen kunnen uiten dan kunnen we deze SC net zo goed sluiten.
Bakkes ukkie.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 15:34 schreef Strani het volgende:
Hier gaat zo ook wat vallen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 15:48 schreef Fred_B het volgende:
De zon is hier weg trouwens. Het is helemaal dichtgetrokken![]()
Ik gooi er even een uitspraak uit de nutteloze-luchtverplaatsingsopmerkingen-van-boomers Top 5 uit:
“WE KRIJGUH RÉÉJGUHN!”
Ik ga op je zittenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 16:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ga jij er aan doen dan!? Kom dan?!
Hm... Ben je heel zwaar?quote:
En wat als hij Jan Smit is?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 16:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm... Ben je heel zwaar?
Of: Ben je Femke Kok?
De antwoorden kunnen mijn volgende stap beïnvloeden.
Eerder Jan Shit, en dan zit hij echt in de problemen.quote:
Ah, dus heel de uitzending ging over Fake News. Dat is idd best een ding tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Het nieuws was dat jij heel gemeen bentEn daar ging het eigenlijk de hele uitzending over.
Ik heb net pizza van Domino's opquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb net pizza van Domino's op
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb net pizza van Domino's op
quote:
Omdat het weekend is en ik alleen thuis benquote:
In het Oosten krijgen jullie wel het meeste van alles. En de meeste sneeuw en ijzel en nu de meeste zon.quote:
Extreem Oost.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In het Oosten krijgen jullie wel het meeste van alles. En de meeste sneeuw en ijzel en nu de meeste zon.
Volgens mij snap je het niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Omdat het weekend is en ik alleen thuis ben
Nee, leg uit.quote:
Ik hou van houdbare melk.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dominos pizza is de houdbare melk onder de pizza's.
Ja dat je de weg kwijt bent was vanochtend al duidelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou van houdbare melk.
Ik weet elke weg nog prima te vindenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dat je de weg kwijt bent was vanochtend al duidelijk.
Ik hou wel van hem hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:26 schreef usagi414 het volgende:
Gaat het in het F1 forum ook altijd zo ?
Dat de The Stig iets zegt en dat Nattekat het daarmee oneens is ?
Daar zit iemand anders al voor de aparte mening.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:26 schreef usagi414 het volgende:
Gaat het in het F1 forum ook altijd zo ?
Dat de The Stig iets zegt en dat Nattekat het daarmee oneens is ?
En dit.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar zit iemand anders al voor de aparte mening.
Hmm, dan heb jij een positievere mening over Dominos pizza dan ikquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dominos pizza is de houdbare melk onder de pizza's.
Ik ben ook blij dat @Nattekat hier is. Nu zorgen dat hij ook blijft.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou wel van hem hoor
Jij hebt een positievere mening over houdbare melk dan ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hmm, dan heb jij een positievere mening over Dominos pizza dan ik
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat @:Nattekat hier is. Nu zorgen dat hij ook blijft.
Het is een kat he, die gaat overal en nergens heenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat @:Nattekat hier is. Nu zorgen dat hij ook blijft.
Dat durf ik niet te zeggenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt een positievere mening over houdbare melk dan ik.
Wat is er gebeurd met :quote:
quote:Op zondag 7 december 2025 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, niet doen, nooit doen. Lekker genieten waar jij van wilt genieten!
Oh, het is zo'n figuurquote:
Ik heb morgen om 11:00 de vergaderzaal gereserveerd.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:nattekat wanneer doen we de beoordeling?
Hier hadden we volgens mij niet de meeste sneeuw. Maar vandaag wel de warmste temperatuur en de meeste zonquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In het Oosten krijgen jullie wel het meeste van alles. En de meeste sneeuw en ijzel en nu de meeste zon.
Ik ben morgen niet thuis. Kan het ook op zondag?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb morgen om 11:00 de vergaderzaal gereserveerd.
Lucky you. Het grijs en regen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier hadden we volgens mij niet de meeste sneeuw. Maar vandaag wel de warmste temperatuur en de meeste zonHet was begin van de avond ook nog gewoon zwoel. Perfect dus om een ijsje te halen
Prima, volgens mij hebben we nog een week.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben morgen niet thuis. Kan het ook op zondag?
Nou zeg.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jammer dat mijn beide collega's elkaar nog niet hebben afgemaakt.
Die heb ik nooit gegeten, maar klinken wel lekker.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:05 schreef Arizona het volgende:
Zo af en toe Dominos is best lekker![]()
Totaal niet vergelijkbaar met pizza’s van de Italiaan, maar lekkere fastfood. En dan Cinnastix na
Ik vind het een interessant topic. Bedankt voor het delen!quote:Op vrijdag 27 februari 2026 18:07 schreef Modus het volgende:
Hoi
support gewenst!
FB / FOK MOET BLIJVEN! #1
Arizzzzzzona dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 21:40 schreef Arizona het volgende:
Het is maar goed dat ik al lig, ik val om van de slaap.
Nou, dat gaat je nog wel lukken toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde een beetje op tijd naar bed vandaag.
Maar het is al half 12, dat noem ik niet meer op tijd.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, dat gaat je nog wel lukken toch?
Je weet toch dat Sanremo lang kan duren?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde een beetje op tijd naar bed vandaag.
Dat heb ik alleen de eerste dag gedeeltelijk gezien.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 23:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je weet toch dat Sanremo lang kan duren?
Fijn dat je dat even hebt gemeld.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 02:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Anyways, voor als iemand het zich afvroeg, ik ben weer thuis.
En de bijkomende schade aan het fietsenhok: dat is dan maar zoquote:Op vrijdag 27 februari 2026 15:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Precies. Het moet hier niet comfortabel en gezellig worden.
Wat gaan we uberhaupt kijken met 8 shows tegelijk? Finland en daarna Italië vooral?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 23:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je weet toch dat Sanremo lang kan duren?
Eerst Finland en dan Italië. Noorwegen en Duitsland is toch vooral rommel. Servië is jammer maar helaas.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat gaan we uberhaupt kijken met 8 shows tegelijk? Finland en daarna Italië vooral?
En je hebt ook nog Bulgarije, maar dat concept is gaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eerst Finland en dan Italië. Noorwegen en Duitsland is toch vooral rommel. Servië is jammer maar helaas.
Dat is waarschijnlijk, op welke manier dat straks ook gaat, wel de hoogst scorende die vanavond aangekondigd gaat worden. Maar goed, heen en weer schakelen vind ik maar irritant. Dus Finland en dan vanaf half 10 tot ik in slaap val Italië dan maar.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:51 schreef Momo het volgende:
[..]
En je hebt ook nog Bulgarije, maar dat concept is gaar.
Jij gaat het Binnenhof vrij maken van parkieten?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vandaag de slechtvalk ophalen
Finland is nummer 1 bij de bookies nu he? Bulgarije geen idee of ze met iets goeds gaan komen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk, op welke manier dat straks ook gaat, wel de hoogst scorende die vanavond aangekondigd gaat worden. Maar goed, heen en weer schakelen vind ik maar irritant. Dus Finland en dan vanaf half 10 tot ik in slaap val Italië dan maar.
Finland lijkt me meer iets voor de Top 10, dan dat het in de buurt van de winst zou komen. Bulgarije zwemt momenteel in het geld ( waar dat ook vandaan komt), en die hadden voor ze vertrokken een heel sterke wil om te winnen, dus ik verwacht dat ze wel flinke moeite gaan doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Finland is nummer 1 bij de bookies nu he? Bulgarije geen idee of ze met iets goeds gaan komen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:54 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jij gaat het Binnenhof vrij maken van parkieten?
Ik kijk het meest uit naar Finland. Daarna blijf ik wel bij Sanremo. Noorwegen en Duitsland zijn schandalig slecht. Servie heeft nog wel aantal goede inzendingen maar die krijg ik hier en daar wel mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat gaan we uberhaupt kijken met 8 shows tegelijk? Finland en daarna Italië vooral?
Waarom?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:19 schreef Arizona het volgende:
Broertje van mijn beste vriendin zit in Dubai momenteelNiet leuk
Omdat ze daar nu vastzitten omdat het luchtruim gesloten is. En daar ook explosies zijn geweest.quote:
Ohquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Omdat ze daar nu vastzitten omdat het luchtruim gesloten is. En daar ook explosies zijn geweest.
Wat naarquote:Op zaterdag 28 februari 2026 15:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Omdat ze daar nu vastzitten omdat het luchtruim gesloten is. En daar ook explosies zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |