Ik ben ook blij dat @Nattekat hier is. Nu zorgen dat hij ook blijft.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou wel van hem hoor
Jij hebt een positievere mening over houdbare melk dan ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hmm, dan heb jij een positievere mening over Dominos pizza dan ik
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat @:Nattekat hier is. Nu zorgen dat hij ook blijft.
Het is een kat he, die gaat overal en nergens heenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat @:Nattekat hier is. Nu zorgen dat hij ook blijft.
Dat durf ik niet te zeggenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt een positievere mening over houdbare melk dan ik.
Wat is er gebeurd met :quote:
quote:Op zondag 7 december 2025 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, niet doen, nooit doen. Lekker genieten waar jij van wilt genieten!
Oh, het is zo'n figuurquote:
Ik heb morgen om 11:00 de vergaderzaal gereserveerd.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:nattekat wanneer doen we de beoordeling?
Hier hadden we volgens mij niet de meeste sneeuw. Maar vandaag wel de warmste temperatuur en de meeste zonquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In het Oosten krijgen jullie wel het meeste van alles. En de meeste sneeuw en ijzel en nu de meeste zon.
Ik ben morgen niet thuis. Kan het ook op zondag?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb morgen om 11:00 de vergaderzaal gereserveerd.
Lucky you. Het grijs en regen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier hadden we volgens mij niet de meeste sneeuw. Maar vandaag wel de warmste temperatuur en de meeste zonHet was begin van de avond ook nog gewoon zwoel. Perfect dus om een ijsje te halen
Prima, volgens mij hebben we nog een week.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben morgen niet thuis. Kan het ook op zondag?
Nou zeg.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jammer dat mijn beide collega's elkaar nog niet hebben afgemaakt.
Die heb ik nooit gegeten, maar klinken wel lekker.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:05 schreef Arizona het volgende:
Zo af en toe Dominos is best lekker![]()
Totaal niet vergelijkbaar met pizza’s van de Italiaan, maar lekkere fastfood. En dan Cinnastix na
Ik vind het een interessant topic. Bedankt voor het delen!quote:Op vrijdag 27 februari 2026 18:07 schreef Modus het volgende:
Hoi
support gewenst!
FB / FOK MOET BLIJVEN! #1
Arizzzzzzona dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 21:40 schreef Arizona het volgende:
Het is maar goed dat ik al lig, ik val om van de slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |