Ik ga op je zittenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 16:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ga jij er aan doen dan!? Kom dan?!
Hm... Ben je heel zwaar?quote:
En wat als hij Jan Smit is?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 16:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm... Ben je heel zwaar?
Of: Ben je Femke Kok?
De antwoorden kunnen mijn volgende stap beïnvloeden.
Eerder Jan Shit, en dan zit hij echt in de problemen.quote:
Ah, dus heel de uitzending ging over Fake News. Dat is idd best een ding tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Het nieuws was dat jij heel gemeen bentEn daar ging het eigenlijk de hele uitzending over.
Ik heb net pizza van Domino's opquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb net pizza van Domino's op
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb net pizza van Domino's op
quote:
Omdat het weekend is en ik alleen thuis benquote:
In het Oosten krijgen jullie wel het meeste van alles. En de meeste sneeuw en ijzel en nu de meeste zon.quote:
Extreem Oost.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In het Oosten krijgen jullie wel het meeste van alles. En de meeste sneeuw en ijzel en nu de meeste zon.
Volgens mij snap je het niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Omdat het weekend is en ik alleen thuis ben
Nee, leg uit.quote:
Ik hou van houdbare melk.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dominos pizza is de houdbare melk onder de pizza's.
Ja dat je de weg kwijt bent was vanochtend al duidelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou van houdbare melk.
Ik weet elke weg nog prima te vindenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dat je de weg kwijt bent was vanochtend al duidelijk.
Ik hou wel van hem hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:26 schreef usagi414 het volgende:
Gaat het in het F1 forum ook altijd zo ?
Dat de The Stig iets zegt en dat Nattekat het daarmee oneens is ?
Daar zit iemand anders al voor de aparte mening.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:26 schreef usagi414 het volgende:
Gaat het in het F1 forum ook altijd zo ?
Dat de The Stig iets zegt en dat Nattekat het daarmee oneens is ?
En dit.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar zit iemand anders al voor de aparte mening.
Hmm, dan heb jij een positievere mening over Dominos pizza dan ikquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dominos pizza is de houdbare melk onder de pizza's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |