Nou, ik durf het bijna niet te zeggen maar ik kwam er dinsdag niet zo lekker inquote:Op donderdag 26 februari 2026 20:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm. Dan maar zeggen dat je San Remo niet mee gaat kijken omdat het stom is?
Dat lijkt mij sowieso de betere keuze.quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik durf het bijna niet te zeggen maar ik kwam er dinsdag niet zo lekker inIk heb gisteren ook niet gekeken en zo zet ik gewoon Dit Was het Nieuws op.
Oeh, als je hier dan straks zou kunnen delen wat dan hét nieuws was, dan hoef ik morgenochtend niet de halve NOS site af te zoeken naar wat het geweest zou kunnen zijn. Zou fijn zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik durf het bijna niet te zeggen maar ik kwam er dinsdag niet zo lekker inIk heb gisteren ook niet gekeken en zo zet ik gewoon Dit Was het Nieuws op.
Mwoah gezien de kwaliteit kan ik dat dit jaar wel begrijpenquote:Op donderdag 26 februari 2026 20:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm. Dan maar zeggen dat je San Remo niet mee gaat kijken omdat het stom is?
Nadeel is dan wel dat je nog steeds niet weet wat het nieuws is.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, als je hier dan straks zou kunnen delen wat dan hét nieuws was, dan hoef ik morgenochtend niet de halve NOS site af te zoeken naar wat het geweest zou kunnen zijn. Zou fijn zijn.
Nee, maar wel wat het nieuws was en dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nadeel is dan wel dat je nog steeds niet weet wat het nieuws is.
Nu weten we nog steeds niets.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, maar wel wat het nieuws was en dat is ook wat waard.![]()
Maar goed, @:Strani heeft het weer eens flink laten afweten zie ik.
Dat zal me leren te rekenen op de werklust van een Spanjaard.
Was er dat dan?quote:
Het nieuws was dat jij heel gemeen bentquote:Op vrijdag 27 februari 2026 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, maar wel wat het nieuws was en dat is ook wat waard.![]()
Maar goed, @:Strani heeft het weer eens flink laten afweten zie ik.
Dat zal me leren te rekenen op de werklust van een Spanjaard.
Oei, nou hopen dat je nóg een sok met een gat hebt, want anders staat het echt niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een gat in mijn sok.
Er zit altijd al een gat in je sok.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat een gat of gewoon een opening?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zit altijd al een gat in je sok.
Terechte vraag, we wachten het antwoord even af.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat een gat of gewoon een opening?
Kan beidequote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat een gat of gewoon een opening?
Ja, maar niet op die plek.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zit altijd al een gat in je sok.
Ja, die heb ik nog wel. En ook nog wel andere zonder. Dus daar kan ik mooi twee nieuw paar van maken.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, nou hopen dat je nóg een sok met een gat hebt, want anders staat het echt niet.
Zolang je maar geen gat in je hand hebtquote:Op vrijdag 27 februari 2026 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je hoger zitten dan dit.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik typ dit vanaf een roze toetsenbord
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik typ dit vanaf een roze toetsenbord
Het is wel mechanische toetsenbord van het merk Ducky.quote:
Pink Ducky?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is wel mechanische toetsenbord van het merk Ducky.
Op kantoor zullen ze hem niet snel mee nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |