Ruim twee uur na Roger zijn wake up call vind ik niet mooi op tijdquote:
Ohquote:Op donderdag 26 februari 2026 07:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ruim twee uur na Roger zijn wake up call vind ik niet mooi op tijd
Ja, heerlijk zonnig.quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:40 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag! Alweer een mooie zonnige dag hier
De dagen dat men klaagt dat het veel te koud is op kantoor zijn voorbijquote:Op donderdag 26 februari 2026 12:40 schreef Arizona het volgende:
Schuldig.quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De dagen dat men klaagt dat het veel te koud is op kantoor zijn voorbij
De dagen dat men klaagt dat het veel te warm is op kantoor zijn weer aangebroken
Het was weer heerlijkquote:Op donderdag 26 februari 2026 12:40 schreef Arizona het volgende:
Hoi jijquote:
Ik vind het bijna altijd (te) warm op kantoorquote:Op donderdag 26 februari 2026 15:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De dagen dat men klaagt dat het veel te koud is op kantoor zijn voorbij
De dagen dat men klaagt dat het veel te warm is op kantoor zijn weer aangebroken
Ik niet. Behalve als het mijn thuiskantoor isquote:Op donderdag 26 februari 2026 19:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het bijna altijd (te) warm op kantoor
Onze verhouding balanceert nu echt op het randje van wat een héle lelijke situatie kan worden NQquote:Op donderdag 26 februari 2026 19:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik loop wat achter met De Slimste Mens.
@:Strani er was dinsdag een vraag over een Spaanstalig lied. Weliswaar geschreven door een bekende Volendammer maar toch.
Je kan het NQ niet kwalijk nemen dat die vraag er was.quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Onze verhouding balanceert nu echt op het randje van wat een héle lelijke situatie kan worden NQ
Dat is anders niet mijn stylo hoorquote:Op donderdag 26 februari 2026 19:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kan het NQ niet kwalijk nemen dat die vraag er was.
Wel dat ze het antwoord wist.
Jij zit hier echt op je stek met je cappuccino of een koude vino.quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is anders niet mijn stylo hoor
En dat neem ik haar dan ook héél erg kwalijk. Ik las de eerste helft van haar bericht en dacht nog even leuk, Spaanse muziek! Wellicht ken ik het. En toen... mes, steek, pijnquote:Op donderdag 26 februari 2026 19:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kan het NQ niet kwalijk nemen dat die vraag er was.
Wel dat ze het antwoord wist.
Frank Boeijen >>>> Jan Smitquote:Op donderdag 26 februari 2026 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat neem ik haar dan ook héél erg kwalijk. Ik las de eerste helft van haar bericht en dacht nog even leuk, Spaanse muziek! Wellicht ken ik het. En toen... mes, steek, pijn
Misschien kun je haar grote held van stal halen als revanche?quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Onze verhouding balanceert nu echt op het randje van wat een héle lelijke situatie kan worden NQ
Ik overwoog het, maar het is ook te makkelijk. En daarbij kreeg ze dat vorige week al voor haar kiezen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien kun je haar grote held van stal halen als revanche?
Hm. Dan maar zeggen dat je San Remo niet mee gaat kijken omdat het stom is?quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik overwoog het, maar het is ook te makkelijk. En daarbij kreeg ze dat vorige week al voor haar kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |