Verklaart wel het 'van Duitsen bloed'.quote:
Ja, echt mooi weer.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:07 schreef Arizona het volgende:
Ik heb net weer een stukje gewandeld, met dit mooie weer![]()
Maar het viel nog steeds niet mee. Ik heb nog wat pijn aan mijn ex-bult en daardoor loop ik langzaam en ik was nog best moe
Zware week met werk?quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:20 schreef zorro28 het volgende:
Dit is echt zo'n week die een maand lijkt te duren. Nog 1 dagje...
En wat zou er tegenwoordig in de Franse bosjes gebeuren? Nog steeds hetzelfde?quote:Op woensdag 25 februari 2026 13:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Lopen de meisjes daar nog wel in hun blote ..... sinds de naamsverandering?
That's nobody's business but the Turksquote:Op woensdag 25 februari 2026 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Constantinopel was wel mooier qua naam.
'Alles' en 'enigszins' doen inderdaad veel werk in die post, maar ik sta er nog steeds achter en blijf erbij.quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sanremo blijft nog altijd een losstaand evenement. Er zijn al een aantal artiesten die Nee hebben gezegd tegen het Esf. Maar het niveau is niet sterk dus je hebt niet veel gemist. Behalve een gekke intervalact dan.
En dan zondag meteen door naar Friesland ?quote:Op woensdag 25 februari 2026 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zaterdag de motor ophalen
Hou het nieuws in de gatenquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan zondag meteen door naar Friesland ?
@:ESF1Gamer
Iedereen is meteen te bang om te posten, dus dat valt te bezienquote:
Ruim twee uur na Roger zijn wake up call vind ik niet mooi op tijdquote:
Ohquote:Op donderdag 26 februari 2026 07:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ruim twee uur na Roger zijn wake up call vind ik niet mooi op tijd
Ja, heerlijk zonnig.quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:40 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag! Alweer een mooie zonnige dag hier
De dagen dat men klaagt dat het veel te koud is op kantoor zijn voorbijquote:Op donderdag 26 februari 2026 12:40 schreef Arizona het volgende:
Schuldig.quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De dagen dat men klaagt dat het veel te koud is op kantoor zijn voorbij
De dagen dat men klaagt dat het veel te warm is op kantoor zijn weer aangebroken
Het was weer heerlijkquote:Op donderdag 26 februari 2026 12:40 schreef Arizona het volgende:
Hoi jijquote:
Ik vind het bijna altijd (te) warm op kantoorquote:Op donderdag 26 februari 2026 15:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De dagen dat men klaagt dat het veel te koud is op kantoor zijn voorbij
De dagen dat men klaagt dat het veel te warm is op kantoor zijn weer aangebroken
Ik niet. Behalve als het mijn thuiskantoor isquote:Op donderdag 26 februari 2026 19:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind het bijna altijd (te) warm op kantoor
Onze verhouding balanceert nu echt op het randje van wat een héle lelijke situatie kan worden NQquote:Op donderdag 26 februari 2026 19:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik loop wat achter met De Slimste Mens.
@:Strani er was dinsdag een vraag over een Spaanstalig lied. Weliswaar geschreven door een bekende Volendammer maar toch.
Je kan het NQ niet kwalijk nemen dat die vraag er was.quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Onze verhouding balanceert nu echt op het randje van wat een héle lelijke situatie kan worden NQ
Dat is anders niet mijn stylo hoorquote:Op donderdag 26 februari 2026 19:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je kan het NQ niet kwalijk nemen dat die vraag er was.
Wel dat ze het antwoord wist.
Jij zit hier echt op je stek met je cappuccino of een koude vino.quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is anders niet mijn stylo hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |