Dit klinkt als een drugsdeal.quote:Op woensdag 25 februari 2026 13:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dan moet je ze niet bij Albert Heijn of Jumbo halen
Ik had ze bij Jumbo gehaald. Waar haal jij ze?quote:Op woensdag 25 februari 2026 13:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dirk of Lidl.quote:Op woensdag 25 februari 2026 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had ze bij Jumbo gehaald. Waar haal jij ze?
Ik zeg nog altijd Byzantium. Ik kan al die veranderingen niet bijhouden.quote:Op woensdag 25 februari 2026 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Constantinopel was wel mooier qua naam.
Je bent echt in je element he.quote:Op woensdag 25 februari 2026 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zeg nog altijd Byzantium. Ik kan al die veranderingen niet bijhouden.
En de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden?quote:Op woensdag 25 februari 2026 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zeg nog altijd Byzantium. Ik kan al die veranderingen niet bijhouden.
Bij de lidl net zo duurquote:Op woensdag 25 februari 2026 13:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is gewoon Germania toch?quote:Op woensdag 25 februari 2026 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden?
Verklaart wel het 'van Duitsen bloed'.quote:
Ja, echt mooi weer.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:07 schreef Arizona het volgende:
Ik heb net weer een stukje gewandeld, met dit mooie weer![]()
Maar het viel nog steeds niet mee. Ik heb nog wat pijn aan mijn ex-bult en daardoor loop ik langzaam en ik was nog best moe
Zware week met werk?quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:20 schreef zorro28 het volgende:
Dit is echt zo'n week die een maand lijkt te duren. Nog 1 dagje...
En wat zou er tegenwoordig in de Franse bosjes gebeuren? Nog steeds hetzelfde?quote:Op woensdag 25 februari 2026 13:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Lopen de meisjes daar nog wel in hun blote ..... sinds de naamsverandering?
That's nobody's business but the Turksquote:Op woensdag 25 februari 2026 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Constantinopel was wel mooier qua naam.
'Alles' en 'enigszins' doen inderdaad veel werk in die post, maar ik sta er nog steeds achter en blijf erbij.quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sanremo blijft nog altijd een losstaand evenement. Er zijn al een aantal artiesten die Nee hebben gezegd tegen het Esf. Maar het niveau is niet sterk dus je hebt niet veel gemist. Behalve een gekke intervalact dan.
En dan zondag meteen door naar Friesland ?quote:Op woensdag 25 februari 2026 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zaterdag de motor ophalen
Hou het nieuws in de gatenquote:Op woensdag 25 februari 2026 19:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan zondag meteen door naar Friesland ?
@:ESF1Gamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |