Nou, ik durf het bijna niet te zeggen maar ik kwam er dinsdag niet zo lekker inquote:Op donderdag 26 februari 2026 20:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm. Dan maar zeggen dat je San Remo niet mee gaat kijken omdat het stom is?
Dat lijkt mij sowieso de betere keuze.quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik durf het bijna niet te zeggen maar ik kwam er dinsdag niet zo lekker inIk heb gisteren ook niet gekeken en zo zet ik gewoon Dit Was het Nieuws op.
Oeh, als je hier dan straks zou kunnen delen wat dan hét nieuws was, dan hoef ik morgenochtend niet de halve NOS site af te zoeken naar wat het geweest zou kunnen zijn. Zou fijn zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik durf het bijna niet te zeggen maar ik kwam er dinsdag niet zo lekker inIk heb gisteren ook niet gekeken en zo zet ik gewoon Dit Was het Nieuws op.
Mwoah gezien de kwaliteit kan ik dat dit jaar wel begrijpenquote:Op donderdag 26 februari 2026 20:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm. Dan maar zeggen dat je San Remo niet mee gaat kijken omdat het stom is?
Nadeel is dan wel dat je nog steeds niet weet wat het nieuws is.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, als je hier dan straks zou kunnen delen wat dan hét nieuws was, dan hoef ik morgenochtend niet de halve NOS site af te zoeken naar wat het geweest zou kunnen zijn. Zou fijn zijn.
Nee, maar wel wat het nieuws was en dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nadeel is dan wel dat je nog steeds niet weet wat het nieuws is.
Nu weten we nog steeds niets.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, maar wel wat het nieuws was en dat is ook wat waard.![]()
Maar goed, @:Strani heeft het weer eens flink laten afweten zie ik.
Dat zal me leren te rekenen op de werklust van een Spanjaard.
Was er dat dan?quote:
Het nieuws was dat jij heel gemeen bentquote:Op vrijdag 27 februari 2026 04:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, maar wel wat het nieuws was en dat is ook wat waard.![]()
Maar goed, @:Strani heeft het weer eens flink laten afweten zie ik.
Dat zal me leren te rekenen op de werklust van een Spanjaard.
Oei, nou hopen dat je nóg een sok met een gat hebt, want anders staat het echt niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een gat in mijn sok.
Er zit altijd al een gat in je sok.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat een gat of gewoon een opening?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zit altijd al een gat in je sok.
Terechte vraag, we wachten het antwoord even af.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat een gat of gewoon een opening?
Kan beidequote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat een gat of gewoon een opening?
Ja, maar niet op die plek.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zit altijd al een gat in je sok.
Ja, die heb ik nog wel. En ook nog wel andere zonder. Dus daar kan ik mooi twee nieuw paar van maken.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, nou hopen dat je nóg een sok met een gat hebt, want anders staat het echt niet.
Zolang je maar geen gat in je hand hebtquote:Op vrijdag 27 februari 2026 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je hoger zitten dan dit.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik typ dit vanaf een roze toetsenbord
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik typ dit vanaf een roze toetsenbord
Het is wel mechanische toetsenbord van het merk Ducky.quote:
Pink Ducky?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is wel mechanische toetsenbord van het merk Ducky.
Op kantoor zullen ze hem niet snel mee nemen.
Ik krijg tandpijnquote:
Iets te roze voor mijquote:
Ik nietquote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ESF1Gamer heeft ook een roze UI.
Nooit.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan tegen je werken bij je beoordeling.
Echt, ik draai je nog een keer de nek omquote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles wordt meegenomen, tot meets afzeggen aan toe.
Kan niet, want je zegt af als je de kans krijgt.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt, ik draai je nog een keer de nek om
Ik ben heel aardigquote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:16 schreef Nattekat het volgende:
Ben m'n leven niet meer zeker als we elkaar ooit echt treffen
Somsquote:
Precies. Het moet hier niet comfortabel en gezellig worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 15:34 schreef Strani het volgende:
Als we hier niet eens meer dreigementen kunnen uiten dan kunnen we deze SC net zo goed sluiten.
Vanavond worden er grijze duiven gelost.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 15:34 schreef Strani het volgende:
Als we hier niet eens meer dreigementen kunnen uiten dan kunnen we deze SC net zo goed sluiten.
Bakkes ukkie.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 15:34 schreef Strani het volgende:
Hier gaat zo ook wat vallen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 15:48 schreef Fred_B het volgende:
De zon is hier weg trouwens. Het is helemaal dichtgetrokken![]()
Ik gooi er even een uitspraak uit de nutteloze-luchtverplaatsingsopmerkingen-van-boomers Top 5 uit:
“WE KRIJGUH RÉÉJGUHN!”
Ik ga op je zittenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 16:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ga jij er aan doen dan!? Kom dan?!
Hm... Ben je heel zwaar?quote:
En wat als hij Jan Smit is?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 16:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm... Ben je heel zwaar?
Of: Ben je Femke Kok?
De antwoorden kunnen mijn volgende stap beïnvloeden.
Eerder Jan Shit, en dan zit hij echt in de problemen.quote:
Ah, dus heel de uitzending ging over Fake News. Dat is idd best een ding tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Het nieuws was dat jij heel gemeen bentEn daar ging het eigenlijk de hele uitzending over.
Ik heb net pizza van Domino's opquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb net pizza van Domino's op
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb net pizza van Domino's op
quote:
Omdat het weekend is en ik alleen thuis benquote:
In het Oosten krijgen jullie wel het meeste van alles. En de meeste sneeuw en ijzel en nu de meeste zon.quote:
Extreem Oost.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In het Oosten krijgen jullie wel het meeste van alles. En de meeste sneeuw en ijzel en nu de meeste zon.
Volgens mij snap je het niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Omdat het weekend is en ik alleen thuis ben
Nee, leg uit.quote:
Ik hou van houdbare melk.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dominos pizza is de houdbare melk onder de pizza's.
Ja dat je de weg kwijt bent was vanochtend al duidelijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hou van houdbare melk.
Ik weet elke weg nog prima te vindenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dat je de weg kwijt bent was vanochtend al duidelijk.
Ik hou wel van hem hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:26 schreef usagi414 het volgende:
Gaat het in het F1 forum ook altijd zo ?
Dat de The Stig iets zegt en dat Nattekat het daarmee oneens is ?
Daar zit iemand anders al voor de aparte mening.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:26 schreef usagi414 het volgende:
Gaat het in het F1 forum ook altijd zo ?
Dat de The Stig iets zegt en dat Nattekat het daarmee oneens is ?
En dit.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar zit iemand anders al voor de aparte mening.
Hmm, dan heb jij een positievere mening over Dominos pizza dan ikquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dominos pizza is de houdbare melk onder de pizza's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |