Ik krijg tandpijnquote:
Iets te roze voor mijquote:
Ik nietquote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ESF1Gamer heeft ook een roze UI.
Nooit.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan tegen je werken bij je beoordeling.
Echt, ik draai je nog een keer de nek omquote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles wordt meegenomen, tot meets afzeggen aan toe.
Kan niet, want je zegt af als je de kans krijgt.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt, ik draai je nog een keer de nek om
Ik ben heel aardigquote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:16 schreef Nattekat het volgende:
Ben m'n leven niet meer zeker als we elkaar ooit echt treffen
Somsquote:
Precies. Het moet hier niet comfortabel en gezellig worden.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 15:34 schreef Strani het volgende:
Als we hier niet eens meer dreigementen kunnen uiten dan kunnen we deze SC net zo goed sluiten.
Vanavond worden er grijze duiven gelost.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 15:34 schreef Strani het volgende:
Als we hier niet eens meer dreigementen kunnen uiten dan kunnen we deze SC net zo goed sluiten.
Bakkes ukkie.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 15:34 schreef Strani het volgende:
Hier gaat zo ook wat vallen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 15:48 schreef Fred_B het volgende:
De zon is hier weg trouwens. Het is helemaal dichtgetrokken![]()
Ik gooi er even een uitspraak uit de nutteloze-luchtverplaatsingsopmerkingen-van-boomers Top 5 uit:
“WE KRIJGUH RÉÉJGUHN!”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |