Daar raak je compleet overprikkeld vanquote:Op maandag 23 februari 2026 21:53 schreef Mrmime het volgende:
Ik hoop dat Belle dat behangetje trekt
Ik verstond het niet eensquote:Op maandag 23 februari 2026 22:01 schreef AgnesGru het volgende:
Staat Riff al op de lijst @:Pino112 ?
Nooit van gehoord of gezien.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:00 schreef casita het volgende:
Golfer Buddy is musicalster en jurylid van de masksinger.
Ze deed het hartstikke leuk.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:14 schreef potjecreme het volgende:
Oke ik geef toe. Het was goed te doen met Chantal.
Ja enormquote:Op maandag 23 februari 2026 22:01 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind die donkergroene kleur van de keuken wel echt gaaf.
Zeker. Dat zeiden wij ook tegen elkaar. Maar dat ze het met 11 anderen doen voor Martijn, vind ik ook wel een mooi gebaar eigenlijk.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze deed het hartstikke leuk.
Wat mij betreft zou ze gewoon het hele seizoen mogen presenteren.
Topwijf met humor en zelfspot.
Er zat een deur voor de trap.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:32 schreef Postbus100 het volgende:
Die trap zat nu toch in de keuken? Lekker alle warmte naar boven laten gaan. En lekker alle kookgeuren ook naar boven laten gaan![]()
En lekker alle schoenen voor die kast laten slingeren. Die ga je namelijk echt niet elke keer braaf in de kast zetten, hoor (ik tenminste niet).
Los van dat ze gruwelijk lelijk zijn dus ook nog teringduurquote:Op maandag 23 februari 2026 22:25 schreef Pino112 het volgende:
https://gewoongers.nl/productinfo-shop-kzk-s9e1
4k voor zo'n glazen dubbele deur
Gewoon Gers is sowieso veel te duur. Hadden zelf zoiets voor ongeveer de helft van STAAL. Gewoon Gers plaatst meestal aluminium onder de noemer staal lookquote:Op maandag 23 februari 2026 22:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Los van dat ze gruwelijk lelijk zijn dus ook nog teringduur
Maar goed, alles voor de sponsoren
Ja dat wel. Maar maakt wel de woning donker.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:01 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind die donkergroene kleur van de keuken wel echt gaaf.
Vond je de woning donker? Volgens mij hadden ze voldoende ramen in de keuken en ook extra licht door die deur vanuit de gang.quote:Op maandag 23 februari 2026 23:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar maakt wel de woning donker.
De keuken vond ik donker. Woonkamer niet. Wel gezellig hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 08:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vond je de woning donker? Volgens mij hadden ze voldoende ramen in de keuken en ook extra licht door die deur vanuit de gang.
Ik vond het een mooi huis geworden. Sowieso door het weghalen van die extra gang. Normaal gesproken zou ik een trap in de keuken/woonkamer niet waarderen maar zo met een deur ervoor, vond ik het een mooie oplossing voor meer woonruimte.
Vloer in de gang vond ik ook erg mooi.
Ja die kamer van bellequote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:14 schreef Morri2 het volgende:
Voor het eerst eens gekeken naar dit programma. Ik kijk nog zelden TV eerlijk gezegd. Maar we hebben net zelf een nieuw huis gekocht, en het programma maakte me nieuwgierig.
Nou, wat een ergernis. Er moest 50k bij. Waarom? Die 50k is uitgegeven aan een nieuwe badkamer (die niet nodig was), een rare verbouwing (kapstok in een kast in de keuken, WTF!?), en prullaria.
Sommige dingen zagen er ook gewoon niet praktisch of comfortabel uit. Die roze bank (vreselijk) zag er bijvoorbeeld niet comfortabel uit. En dan zo'n afgezaagd bord met 'Love' daarboven. En dan al die deuren compleet van glas. Dat lijkt me niet praktisch met kleine kinderen straks.
En over smaak valt niet te twisten. Maar die meisjeskamer van Belle. Ik schrok helemaal van dat behang. Echt, mijn hoofd schoot letterlijk even naar achteren. En dan hou ik best van wat kleur, in plaats van saaie wit-beige-lichtbruine of grijs-wit-zwart inrichtingen. Maar dat was wel extreem. Als het nu één muur was geweest, dan ging dat nog wel. Maar mijn hemel, alle muren! Het was een zoekplaatje om de meubels te vinden in die drukke achtergrond.
6 ton voor een ruitjeshuis. Waarvan 50 k is uitgegeven aan onzin. Ze hebben lekker kunnen los gaan met andermans geld. Zeker die Roos. Wat een vreselijk mens. Die stem alleen al...
Maar goed. Het stel is er blijkbaar gelukkig mee. Ik zou intens en diepongeliukkig zijn met zo'n resultaat. Een huis is zo'n beetje de duurste uitgave die je in je leven doet. En dan mag je niet eens zelf de inrichting bepalen voor dat geld. En aangezien je maximaal gegaan bent, heb je waarschijnlijk ook geen geld om het nog te veranderen.
Dat weet je toch als je meedoet? Zeker in het negende seizoen. Als je je daar niet bij denkt neer te kunnen leggen, moet je niet meedoen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:14 schreef Morri2 het volgende:
Voor het eerst eens gekeken naar dit programma. Ik kijk nog zelden TV eerlijk gezegd. Maar we hebben net zelf een nieuw huis gekocht, en het programma maakte me nieuwgierig.
Nou, wat een ergernis. Er moest 50k bij. Waarom? Die 50k is uitgegeven aan een nieuwe badkamer (die niet nodig was), een rare verbouwing (kapstok in een kast in de keuken, WTF!?), en prullaria.
Sommige dingen zagen er ook gewoon niet praktisch of comfortabel uit. Die roze bank (vreselijk) zag er bijvoorbeeld niet comfortabel uit. En dan zo'n afgezaagd bord met 'Love' daarboven. En dan al die deuren compleet van glas. Dat lijkt me niet praktisch met kleine kinderen straks.
En over smaak valt niet te twisten. Maar die meisjeskamer van Belle. Ik schrok helemaal van dat behang. Echt, mijn hoofd schoot letterlijk even naar achteren. En dan hou ik best van wat kleur, in plaats van saaie wit-beige-lichtbruine of grijs-wit-zwart inrichtingen. Maar dat was wel extreem. Als het nu één muur was geweest, dan ging dat nog wel. Maar mijn hemel, alle muren! Het was een zoekplaatje om de meubels te vinden in die drukke achtergrond.
6 ton voor een ruitjeshuis. Waarvan 50 k is uitgegeven aan onzin. Ze hebben lekker kunnen los gaan met andermans geld. Zeker die Roos. Wat een vreselijk mens. Die stem alleen al...
Maar goed. Het stel is er blijkbaar gelukkig mee. Ik zou intens en diepongeliukkig zijn met zo'n resultaat. Een huis is zo'n beetje de duurste uitgave die je in je leven doet. En dan mag je niet eens zelf de inrichting bepalen voor dat geld. En aangezien je maximaal gegaan bent, heb je waarschijnlijk ook geen geld om het nog te veranderen.
Ja dat vond ik ook het meest onhandige/rare die kast om de kleding in te doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:19 schreef Blues het volgende:
Ik ben benieuwd of ze die garderobe in een keukenkast () nog steeds zo gebruiken.
En zo niet, was er dan nog ruimte over in de gang? Ging me te snel in het begin om te zien hoe dat nou precies veranderd was.
Die Roos moeten ze een vissenkom geven om in te richten. Dan kun je die daarna per ongeluk laten vallen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:55 schreef Dutch_view het volgende:
Ik kan die Roos echt niet uitstaan! Wat een vreselijk hysterisch wijf zeg met haar kleurtjes en knuffeltjes en kussentjes en prullaria shit![]()
Dan moet je toch wel erg wanhopig zijn, lijkt me zo.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat weet je toch als je meedoet? Zeker in het negende seizoen. Als je je daar niet bij denkt neer te kunnen leggen, moet je niet meedoen.
Ik had hetzelfde, ik zag alleen maar een demonen kop of drakenkop in dat behang, dat was er afgegaan voor ze ook maar 1 nacht in die kamer mocht slapen.quote:
Wat ze wel altijd goed doen in dit programma, is de keuze van het huis. Het is eigenlijk altijd naar de wens van de bewoners. Alex houdt heel goed rekening met de behoeften van de bewoners, zelfs als de bewoners denken dat hun wensen net iets anders liggen (hallo jaren '30 woning), dan weet hij hun wel mee te nemen in het proces en te voelen waar precies de grenzen liggen. En hij luistert daar ook naar. Ze nemen geen genoegen met minder (omdat de tijd bijvoorbeeld tikt).quote:
Komt wel erg dichtbij zo!quote:Op maandag 2 maart 2026 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat vroeger bij Boukje in dezelfde klas op de basisschool
Ja dat, binnen 2 weken verkochtquote:Op maandag 2 maart 2026 21:10 schreef franklop het volgende:
Bij de tweede woning stond er al verkocht bij het bord
Gezien ja, ik spoelde zelfs nog even terug.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:10 schreef franklop het volgende:
Bij de tweede woning stond er al verkocht bij het bord
Flauw? Juist omdat héél de stad en op fietsafstand van het station liggen, probeerde hij door te laten dringen dat ook al die andere wijken voldoen.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Op zich wel een beetje flauw van Alex om zo op die fietsafstand te reageren, want in Den Bosch kun je bijna vanuit elke wijk wel binnen 20 minuten fietsen bij het station zijn, daarnaast hebben Rosmalen en Vught bijvoorbeeld ook een eigen treinstation
Wil je het hebben over de aflevering op Videoland die nog niet op TV is geweest: TV / [SPOILERS VIDEOLAND] Kopen zonder kijken #1 Hier alleen de afleveringen bespreken die al op TV zijn geweest.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
Aflevering 3 met Miljuschka godin is wel triest
Die wil alleen maar Lama ongein doenquote:Op maandag 2 maart 2026 11:46 schreef potjecreme het volgende:
Vanavond met Ruben Nicolai.
Ben benieuwd.
https://www.rtl.nl/boulev(...)stig-om-kopen-zonder
Wat ik begrijp: daar altijd samen met haar dochter gewoond, alles op loopafstand, nooit de behoefte gehad om te verhuizen, in coronatijd haar huidige vriend leren kennen, die trok natuurlijk bij hun in, en kwam ook nog met een 18-jarige (?) dochter aanzetten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke aflevering, wat mij dan opvalt.
Waarom woont die vrouw al 18 jaar in zo klein flatje? Zag er niet uit daar, het was huur, en dan een budget van 530.000 ?
Het huis dat gekocht is, mooi gedaan beneden, maar uiteindelijk wel een klein huis, geen zolder, waar ga je al je rotzooi laten dan?
Die vrouw was leuk, die man was wat apart.
De kleren van die vrouw bij de onthulling
Ik kan dat topic niet vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Wil je het hebben over de aflevering op Videoland die nog niet op TV is geweest: TV / [SPOILERS VIDEOLAND] Kopen zonder kijken #1 Hier alleen de afleveringen bespreken die al op TV zijn geweest.
Waarom niet? Sommige mensen zijn gewoon tevreden met wat ze hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke aflevering, wat mij dan opvalt.
Waarom woont die vrouw al 18 jaar in zo klein flatje? Zag er niet uit daar, het was huur, en dan een budget van 530.000 ?
Klopt want dat topic is ook gesloten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:25 schreef Meke het volgende:
[..]
TV / [SPOILERS VIDEOLAND] Kopen zonder kijken #1
Er is dit seizoen nog niets in gepost
Oh haha, nouja hetzelfde geldt voor de opvolgerquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Klopt want dat topic is ook gesloten.
Sorry kon niet vinden via mobielquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh haha, nouja hetzelfde geldt voor de opvolger: TV / [SPOILERS VIDEOLAND] Kopen zonder kijken #2
Ik snap dat wel. Tuurlijk geef je als ouder je kind een slaapkamer. Verder had ik de indruk dat Bob hetzelfde zoek gebied als de 18 jarige had. Voor hem makkelijk om zich achter te verschuilen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:00 schreef DjVero het volgende:
Ik ergerde me meteen al aan dat 18-jarige grietje dat zogenaamd mocht mee beslissen en die de kamer voor zichzelf had. Snap van dat laatste helemaal niks, want no way dat dat hier zou gebeuren. Gelukkig was ze maar weinig in beeld.
Wat is er vreemd aan om ook de mening van een thuiswonende puber mee te wegen in de beslissingen? Die puber woont er ook en heeft ook een leven. Wanneer je als ouder je kind niet betrekt bij zulke belangrijke beslissingen is dat waarschijnlijk niet heel bevorderlijk voor de onderlinge relatie en nóg minder bevorderlijk voor een goede relatie met de nieuwe partner van de ouder.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:00 schreef DjVero het volgende:
Ik ergerde me meteen al aan dat 18-jarige grietje dat zogenaamd mocht mee beslissen en die de kamer voor zichzelf had. Snap van dat laatste helemaal niks, want no way dat dat hier zou gebeuren. Gelukkig was ze maar weinig in beeld.
De 19 jarige puber was de enige met een slaapkamer......quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:29 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan om ook de mening van een thuiswonende puber mee te wegen in de beslissingen? Die puber woont er ook en heeft ook een leven. Wanneer je als ouder je kind niet betrekt bij zulke belangrijke beslissingen is dat waarschijnlijk niet heel bevorderlijk voor de onderlinge relatie en nóg minder bevorderlijk voor een goede relatie met de nieuwe partner van de ouder.
Ook die eigen kamer snap ik heel goed. Pubers hebben behoefte aan privacy.
Dat was haar dochter en zij had daar haar hele leven al gewoond.quote:Op donderdag 5 maart 2026 00:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De 19 jarige puber was de enige met een slaapkamer......
En zegt dan ook nog heel asociaal ik wil hier niet weg.
Terwijl de rest van de familie geen slaapkamer heeft en noodgedwongen in de eetkamer bivakkeert?quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was haar dochter en zij had daar haar hele leven al gewoond.
Kind mag dat best vinden en ook zeggen.
De rest van de familie?quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Terwijl de rest van de familie geen slaapkamer heeft en noodgedwongen in de eetkamer bivakkeert?
Je bent niet helemaal lekker!!
Ruben presenteerd al jaren de erfgenaam, een serieus programma waar hij serieus mee omgaat.quote:
Dat, ja. Ze had nogal wat noten op haar zang.quote:Op donderdag 5 maart 2026 00:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De 19 jarige puber was de enige met een slaapkamer......
En zegt dan ook nog heel asociaal ik wil hier niet weg.
Ze had het niet perse over weg uit het huis. Wel over weg uit Den Bosch.quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Terwijl de rest van de familie geen slaapkamer heeft en noodgedwongen in de eetkamer bivakkeert?
Je bent niet helemaal lekker!!
Tuurlijk mag dat. En ook heel logisch dat een kind op die leeftijd zichzelf op die plek zet.quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was haar dochter en zij had daar haar hele leven al gewoond.
Kind mag dat best vinden en ook zeggen.
Inmiddels was ze 18, maar ze was 13 toen haar moeder die hobosexual in huis haalde, dus niet de leeftijd had om maar op zichzelf te gaan wonen als het thuis niet meer bevalt.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. En ook heel logisch dat een kind op die leeftijd zichzelf op die plek zet.
Maar het is dan weer wel aan de ouder om er om te lachen en te zeggen "sorry, zo werkt het niet". Wat natuurlijk wel weer erg lastig is als je dochter je alles is geweest voor hele lange tijd. Dan cijfer jezelf makkelijker weg voor de verwachtingen van je kind.
Ze konden in de tussentijd zoekgebied uitbreiden als ze Alex belde.quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:03 schreef StevenHyde het volgende:
Dat zoekgebied met een deel van den Bosch was echt karig. Vreemd dat ze akkoord daarmee gingen.
Ja dat werden toen wat extra wijken toch. Echt knap dat Alex wat heeft gevonden nog. Die exitklok is leuk, maar kan me niet voorstellen dat er een uitzending komt waarbij ze niks hebben gevonden. Dan mis je een belangrijk stuk programma.quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze konden in de tussentijd zoekgebied uitbreiden als ze Alex belde.
Wat vinden we van de exitklok?
Prima, de markt is onmogelijk en mensen worden direct gedwongen hun eisen bij te stellen tot meer realistisch.quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze konden in de tussentijd zoekgebied uitbreiden als ze Alex belde.
Wat vinden we van de exitklok?
En dan wel een stukje Vught willen meepakken maar niet het deel onder het station, waar legio huizen in hun prijsklasse staan, allemaal van dat jaren 60 spul waar Bob prima wat van kan maken.quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:03 schreef StevenHyde het volgende:
Dat zoekgebied met een deel van den Bosch was echt karig. Vreemd dat ze akkoord daarmee gingen.
Denk dat stiefdochter dan ook net zo'n groot bed had gewild.quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:14 schreef Fretwork het volgende:
Natuurlijk geef je je dochter in eerste instantie de slaapkamer, al helemaal omdat je anders om kinderbedtijd zelf je woonkamer uit moet.
Ik vond het ook heftig, maar bij nader inzien was het een prima situatie voor moeder en dochter geloof ik.
Snap alleen niet dat de stiefdochter niet ook daar kon slapen
Ja ik denk dat dit ook een situatie is waar je ingroeit zonder dat je het door hebt zeg maar.quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:14 schreef Fretwork het volgende:
Natuurlijk geef je je dochter in eerste instantie de slaapkamer, al helemaal omdat je anders om kinderbedtijd zelf je woonkamer uit moet.
Ik vond het ook heftig, maar bij nader inzien was het een prima situatie voor moeder en dochter geloof ik.
Snap alleen niet dat de stiefdochter niet ook daar kon slapen
Bij de Belgen hebben ze seizoen 6 er een stel uitgegooidquote:Op donderdag 5 maart 2026 14:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat werden toen wat extra wijken toch. Echt knap dat Alex wat heeft gevonden nog. Die exitklok is leuk, maar kan me niet voorstellen dat er een uitzending komt waarbij ze niks hebben gevonden. Dan mis je een belangrijk stuk programma.
Klopt. Maar wat is dat voor een opvoeding als je als moeder buigt voor je dochter op iets essentieels als woonruimte. Zeker in een situatie als waar die vrouw in woonde al die tijd. 18 jaar slapen in de eetkamer omdat je je dochter haar slaapkamer gunt en dan ook nog niet verhuizen naar een fatsoenlijk huis omdat die dochter op kruipafstand van de Molenstraat wil wonenquote:Op donderdag 5 maart 2026 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inmiddels was ze 18, maar ze was 13 toen haar moeder die hobosexual in huis haalde, dus niet de leeftijd had om maar op zichzelf te gaan wonen als het thuis niet meer bevalt.
Is dat bij de belgen nog terug te kijken? Ik heb daar wel eens wat van gezien, met die Rotterdammer die stylist is.quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bij de Belgen hebben ze seizoen 6 er een stel uitgegooid. Oh, wat zaten wij 3 afleveringen kapot te ergeren aan die 2.
Ik zag dat ze nu ergens seizoen 5 uitzenden. De Belgen hebben wel een andere opzet. Daar doen ze 3 stellen parallel verspreid over 3 afleveringen. Dus elke aflevering start een stel, en is er een reveal bij een ander stel. Kostte mij in het begin wel ff wat moeite om er in te komen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is dat bij de belgen nog terug te kijken? Ik heb daar wel eens wat van gezien, met die Rotterdammer die stylist is.
Ik heb ook jaren in de en suite eetkamer geslapen toen ik met mijn oudste zoon op een flatje woonde, ik snap dat punt niet zo.quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klopt. Maar wat is dat voor een opvoeding als je als moeder buigt voor je dochter op iets essentieels als woonruimte. Zeker in een situatie als waar die vrouw in woonde al die tijd. 18 jaar slapen in de eetkamer omdat je je dochter haar slaapkamer gunt en dan ook nog niet verhuizen naar een fatsoenlijk huis omdat die dochter op kruipafstand van de Molenstraat wil wonen.
En hoe oud was je zoon toen je je privacy weer een beetje terugkreeg met meer ruimte? En ik snap dat het best kan in moeilijke tijden. Maar het ging er om dat de mening van die dochter zo zwaar woog dat ze daarom met die kerel daar bleef wonen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb ook jaren in de en suite eetkamer geslapen toen ik met mijn oudste zoon op een flatje woonde, ik snap dat punt niet zo.
Het probleem ontstond toen moeder een man met een kind in dat al hele kleine flatje haalde, daar hadden ze al nooit aan moeten beginnen, en of hij heeft de woonruimte die hij toen had opgegeven, of hij had toen al geen woonruimte... hoe dan ook was het samenwonen gewoon geen slimme move.
Ja ik vond hem ook erg grappig/lomp (Ik heb geloof ik eens bij rtl z ofzo 's avonds series van 3 gekeken)quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zag dat ze nu ergens seizoen 5 uitzenden. De Belgen hebben wel een andere opzet. Daar doen ze 3 stellen parallel verspreid over 3 afleveringen. Dus elke aflevering start een stel, en is er een reveal bij een ander stel. Kostte mij in het begin wel ff wat moeite om er in te komen.
Die Rotterdammer zit alleen in het laatste seizoen en maakt het programma echt in 1 klap 10 keer zo leuk. Die gast is echt hilarisch in zn lompe uitspraken in gay Rotterdamse tongval.
Een hoop hilarische uitspraken (maar wel gelijk spoiler van een jewelste) van die Daan:
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Ik schreef al dat die kerel hetzelfde gebied wilde als de dochter.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En hoe oud was je zoon toen je je privacy weer een beetje terugkreeg met meer ruimte? En ik snap dat het best kan in moeilijke tijden. Maar het ging er om dat de mening van die dochter zo zwaar woog dat ze daarom met die kerel daar bleef wonen.
Wij verhuisden naar een tussenwoning toen hij 6 was, maar die kwam niet aanwaaien.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En hoe oud was je zoon toen je je privacy weer een beetje terugkreeg met meer ruimte? En ik snap dat het best kan in moeilijke tijden. Maar het ging er om dat de mening van die dochter zo zwaar woog dat ze daarom met die kerel daar bleef wonen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |