Ja dat vond ik ook het meest onhandige/rare die kast om de kleding in te doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:19 schreef Blues het volgende:
Ik ben benieuwd of ze die garderobe in een keukenkast () nog steeds zo gebruiken.
En zo niet, was er dan nog ruimte over in de gang? Ging me te snel in het begin om te zien hoe dat nou precies veranderd was.
Die Roos moeten ze een vissenkom geven om in te richten. Dan kun je die daarna per ongeluk laten vallen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:55 schreef Dutch_view het volgende:
Ik kan die Roos echt niet uitstaan! Wat een vreselijk hysterisch wijf zeg met haar kleurtjes en knuffeltjes en kussentjes en prullaria shit![]()
Dan moet je toch wel erg wanhopig zijn, lijkt me zo.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat weet je toch als je meedoet? Zeker in het negende seizoen. Als je je daar niet bij denkt neer te kunnen leggen, moet je niet meedoen.
Ik had hetzelfde, ik zag alleen maar een demonen kop of drakenkop in dat behang, dat was er afgegaan voor ze ook maar 1 nacht in die kamer mocht slapen.quote:
Wat ze wel altijd goed doen in dit programma, is de keuze van het huis. Het is eigenlijk altijd naar de wens van de bewoners. Alex houdt heel goed rekening met de behoeften van de bewoners, zelfs als de bewoners denken dat hun wensen net iets anders liggen (hallo jaren '30 woning), dan weet hij hun wel mee te nemen in het proces en te voelen waar precies de grenzen liggen. En hij luistert daar ook naar. Ze nemen geen genoegen met minder (omdat de tijd bijvoorbeeld tikt).quote:
Komt wel erg dichtbij zo!quote:Op maandag 2 maart 2026 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat vroeger bij Boukje in dezelfde klas op de basisschool
Ja dat, binnen 2 weken verkochtquote:Op maandag 2 maart 2026 21:10 schreef franklop het volgende:
Bij de tweede woning stond er al verkocht bij het bord
Gezien ja, ik spoelde zelfs nog even terug.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:10 schreef franklop het volgende:
Bij de tweede woning stond er al verkocht bij het bord
Flauw? Juist omdat héél de stad en op fietsafstand van het station liggen, probeerde hij door te laten dringen dat ook al die andere wijken voldoen.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Op zich wel een beetje flauw van Alex om zo op die fietsafstand te reageren, want in Den Bosch kun je bijna vanuit elke wijk wel binnen 20 minuten fietsen bij het station zijn, daarnaast hebben Rosmalen en Vught bijvoorbeeld ook een eigen treinstation
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |