abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220190649
Ik kan die Roos echt niet uitstaan! Wat een vreselijk hysterisch wijf zeg met haar kleurtjes en knuffeltjes en kussentjes en prullaria shit :{
Gelukkig neem ik het op en kan dat skippen, scheelt weer 30% van de tijd aan onzin ^O^
pi_220190822
Vond het huis vooraf 10x beter ingericht dan achteraf. Die bank is toch ook totaal niet comfortabel? Die glasdeuren ook.... Verschrikkelijk.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 10:50:33 #28
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220191108
Ik vond het vooraf ook beter dan achteraf. Alleen die badkamer hoefde gedaan en misschien inderdaad dat grotere raam in de woonkamer. Maar dan was je voor 550k aan originele budget klaar geweest.
Die keuken en pvc vloer eruit die pas 2 jaar oud waren is kapitaalvernietiging zoals Alex altijd zegt.

Die deuren er tussen vond ik niks. Die trap, al zit er een deur voor, in de keuken vond ik ook niks. En je natte jassen of bij visite de jassen in een kast in de keuken staan proppen vond ik ook een heel slecht idee.

Het behang in beide kamers was ook niks. Die strepen vreselijk ouderwets (het oogde alsof het er al vanuit een woningbouw in de jaren ‘80 in zat) en daar tegenover dat hysterische behang in de meisjeskamer.

En zoals altijd stond er een houten speel ding voor de pui waar je naar buiten moet maar was er eigenlijk geen ruimte voor een kinderhoekje met speelgoed.

Als je persé je stempel als programma op een huis wilt drukken moet je er niet eentje kopen die al helemaal prima is en gaan verbouwen om het verbouwen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220191797
Ik mis de keukenkastje boven.

Verder grotendeels eens dat de verbouwing onnodig was, behalve de badkamer en de ruimte bij de keuken groter maken.
Bij de keuken had je nieuwe deurtjes in de groen kleur kunnen plaatsen.

[ Bericht 1% gewijzigd door ESF1Gamer op 02-03-2026 20:51:55 ]
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220191864
Ik ben benieuwd of ze die garderobe in een keukenkast ( 8)7 ) nog steeds zo gebruiken.
En zo niet, was er dan nog ruimte over in de gang? Ging me te snel in het begin om te zien hoe dat nou precies veranderd was.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 13:22:54 #31
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_220192322
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 12:19 schreef Blues het volgende:
Ik ben benieuwd of ze die garderobe in een keukenkast ( 8)7 ) nog steeds zo gebruiken.
En zo niet, was er dan nog ruimte over in de gang? Ging me te snel in het begin om te zien hoe dat nou precies veranderd was.
Ja dat vond ik ook het meest onhandige/rare die kast om de kleding in te doen.
Voor de rest dankbare mensen en denk ik wel het beste huis ooit aangekocht door het programma. In de zin van dat ze er zo in zouden kunnen. En dan later zelf de badkamer nog aanpakken. Vond zelf die slaapkamer met het blauw wel echt een achteruitgang. Maakte het veel donkerder terwijl ze zo goed gingen op lichte ruimtes.
pi_220192641
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 09:55 schreef Dutch_view het volgende:
Ik kan die Roos echt niet uitstaan! Wat een vreselijk hysterisch wijf zeg met haar kleurtjes en knuffeltjes en kussentjes en prullaria shit :{
Die Roos moeten ze een vissenkom geven om in te richten. Dan kun je die daarna per ongeluk laten vallen.
pi_220192713
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 09:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat weet je toch als je meedoet? Zeker in het negende seizoen. Als je je daar niet bij denkt neer te kunnen leggen, moet je niet meedoen.
Dan moet je toch wel erg wanhopig zijn, lijkt me zo.
pi_220192896
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 09:33 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Ja die kamer van belle :r
Waarom :o
Ik had hetzelfde, ik zag alleen maar een demonen kop of drakenkop in dat behang, dat was er afgegaan voor ze ook maar 1 nacht in die kamer mocht slapen.
Verder vond ik het eigenlijk wel een leuk eindresultaat al was het hele huis natuurlijk al instapklaar. Die kast in de gang zou me niets uitmaken, kan je nergens in de gang wat jassen kwijt en de rest op zolder, dan houd je het zo. Kan dat wel dan stop je andere spullen in die kast.
pi_220194932
Garderobe in de keuken :') _O-
pi_220194967
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 09:14 schreef Morri2 het volgende:
>knip<
Wat ze wel altijd goed doen in dit programma, is de keuze van het huis. Het is eigenlijk altijd naar de wens van de bewoners. Alex houdt heel goed rekening met de behoeften van de bewoners, zelfs als de bewoners denken dat hun wensen net iets anders liggen (hallo jaren '30 woning), dan weet hij hun wel mee te nemen in het proces en te voelen waar precies de grenzen liggen. En hij luistert daar ook naar. Ze nemen geen genoegen met minder (omdat de tijd bijvoorbeeld tikt).

Dat zie je hier ook weer: ingeleverd op aantal meters, maar wel in hun favoriete zoekgebied.
Somebody that I used to know
pi_220237733
Vanavond met Ruben Nicolai.

Ben benieuwd.

https://www.rtl.nl/boulev(...)stig-om-kopen-zonder
pi_220242286
De voorstukjes met Ruben zijn tenenkrommend. Op hoop van zegen.
pi_220242361
Ik zat vroeger bij Boukje in dezelfde klas op de basisschool O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220242385
Verder van het station.
pi_220242405
Het zoekgebied Den Piemel.
  maandag 2 maart 2026 @ 20:58:16 #42
194695 franklop
Fran knock
pi_220242458
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat vroeger bij Boukje in dezelfde klas op de basisschool O+
Komt wel erg dichtbij zo!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220242479
Op zich wel een beetje flauw van Alex om zo op die fietsafstand te reageren, want in Den Bosch kun je bijna vanuit elke wijk wel binnen 20 minuten fietsen bij het station zijn, daarnaast hebben Rosmalen en Vught bijvoorbeeld ook een eigen treinstation
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 2 maart 2026 @ 21:10:00 #44
194695 franklop
Fran knock
pi_220242522
Bij de tweede woning stond er al verkocht bij het bord
  maandag 2 maart 2026 @ 21:11:35 #45
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_220242531
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2026 21:10 schreef franklop het volgende:
Ja dat, binnen 2 weken verkocht
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_220242533
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2026 21:10 schreef franklop het volgende:
Gezien ja, ik spoelde zelfs nog even terug.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_220242582
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Op zich wel een beetje flauw van Alex om zo op die fietsafstand te reageren, want in Den Bosch kun je bijna vanuit elke wijk wel binnen 20 minuten fietsen bij het station zijn, daarnaast hebben Rosmalen en Vught bijvoorbeeld ook een eigen treinstation
Flauw? Juist omdat héél de stad en op fietsafstand van het station liggen, probeerde hij door te laten dringen dat ook al die andere wijken voldoen.
  maandag 2 maart 2026 @ 21:26:53 #48
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_220242603
Haha, waren dus gewoon vergeten in eerste instantie om dat shot te doen.

Nu stond het nog te koop
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_220242644
A mind with a heart of it's own
  maandag 2 maart 2026 @ 21:55:31 #50
194695 franklop
Fran knock
pi_220242767
Zelfde tussendeur als ik huis vorige week
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties