Wil je het hebben over de aflevering op Videoland die nog niet op TV is geweest: TV / [SPOILERS VIDEOLAND] Kopen zonder kijken #1 Hier alleen de afleveringen bespreken die al op TV zijn geweest.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
Aflevering 3 met Miljuschka godin is wel triest
Die wil alleen maar Lama ongein doenquote:Op maandag 2 maart 2026 11:46 schreef potjecreme het volgende:
Vanavond met Ruben Nicolai.
Ben benieuwd.
https://www.rtl.nl/boulev(...)stig-om-kopen-zonder
Wat ik begrijp: daar altijd samen met haar dochter gewoond, alles op loopafstand, nooit de behoefte gehad om te verhuizen, in coronatijd haar huidige vriend leren kennen, die trok natuurlijk bij hun in, en kwam ook nog met een 18-jarige (?) dochter aanzetten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke aflevering, wat mij dan opvalt.
Waarom woont die vrouw al 18 jaar in zo klein flatje? Zag er niet uit daar, het was huur, en dan een budget van 530.000 ?
Het huis dat gekocht is, mooi gedaan beneden, maar uiteindelijk wel een klein huis, geen zolder, waar ga je al je rotzooi laten dan?
Die vrouw was leuk, die man was wat apart.
De kleren van die vrouw bij de onthulling
Ik kan dat topic niet vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Wil je het hebben over de aflevering op Videoland die nog niet op TV is geweest: TV / [SPOILERS VIDEOLAND] Kopen zonder kijken #1 Hier alleen de afleveringen bespreken die al op TV zijn geweest.
Waarom niet? Sommige mensen zijn gewoon tevreden met wat ze hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke aflevering, wat mij dan opvalt.
Waarom woont die vrouw al 18 jaar in zo klein flatje? Zag er niet uit daar, het was huur, en dan een budget van 530.000 ?
Klopt want dat topic is ook gesloten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:25 schreef Meke het volgende:
[..]
TV / [SPOILERS VIDEOLAND] Kopen zonder kijken #1
Er is dit seizoen nog niets in gepost
Oh haha, nouja hetzelfde geldt voor de opvolgerquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Klopt want dat topic is ook gesloten.
Sorry kon niet vinden via mobielquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh haha, nouja hetzelfde geldt voor de opvolger: TV / [SPOILERS VIDEOLAND] Kopen zonder kijken #2
Ik snap dat wel. Tuurlijk geef je als ouder je kind een slaapkamer. Verder had ik de indruk dat Bob hetzelfde zoek gebied als de 18 jarige had. Voor hem makkelijk om zich achter te verschuilen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:00 schreef DjVero het volgende:
Ik ergerde me meteen al aan dat 18-jarige grietje dat zogenaamd mocht mee beslissen en die de kamer voor zichzelf had. Snap van dat laatste helemaal niks, want no way dat dat hier zou gebeuren. Gelukkig was ze maar weinig in beeld.
Wat is er vreemd aan om ook de mening van een thuiswonende puber mee te wegen in de beslissingen? Die puber woont er ook en heeft ook een leven. Wanneer je als ouder je kind niet betrekt bij zulke belangrijke beslissingen is dat waarschijnlijk niet heel bevorderlijk voor de onderlinge relatie en nóg minder bevorderlijk voor een goede relatie met de nieuwe partner van de ouder.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:00 schreef DjVero het volgende:
Ik ergerde me meteen al aan dat 18-jarige grietje dat zogenaamd mocht mee beslissen en die de kamer voor zichzelf had. Snap van dat laatste helemaal niks, want no way dat dat hier zou gebeuren. Gelukkig was ze maar weinig in beeld.
De 19 jarige puber was de enige met een slaapkamer......quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:29 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan om ook de mening van een thuiswonende puber mee te wegen in de beslissingen? Die puber woont er ook en heeft ook een leven. Wanneer je als ouder je kind niet betrekt bij zulke belangrijke beslissingen is dat waarschijnlijk niet heel bevorderlijk voor de onderlinge relatie en nóg minder bevorderlijk voor een goede relatie met de nieuwe partner van de ouder.
Ook die eigen kamer snap ik heel goed. Pubers hebben behoefte aan privacy.
Dat was haar dochter en zij had daar haar hele leven al gewoond.quote:Op donderdag 5 maart 2026 00:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De 19 jarige puber was de enige met een slaapkamer......
En zegt dan ook nog heel asociaal ik wil hier niet weg.
Terwijl de rest van de familie geen slaapkamer heeft en noodgedwongen in de eetkamer bivakkeert?quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was haar dochter en zij had daar haar hele leven al gewoond.
Kind mag dat best vinden en ook zeggen.
De rest van de familie?quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Terwijl de rest van de familie geen slaapkamer heeft en noodgedwongen in de eetkamer bivakkeert?
Je bent niet helemaal lekker!!
Ruben presenteerd al jaren de erfgenaam, een serieus programma waar hij serieus mee omgaat.quote:
Dat, ja. Ze had nogal wat noten op haar zang.quote:Op donderdag 5 maart 2026 00:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De 19 jarige puber was de enige met een slaapkamer......
En zegt dan ook nog heel asociaal ik wil hier niet weg.
Ze had het niet perse over weg uit het huis. Wel over weg uit Den Bosch.quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Terwijl de rest van de familie geen slaapkamer heeft en noodgedwongen in de eetkamer bivakkeert?
Je bent niet helemaal lekker!!
Tuurlijk mag dat. En ook heel logisch dat een kind op die leeftijd zichzelf op die plek zet.quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was haar dochter en zij had daar haar hele leven al gewoond.
Kind mag dat best vinden en ook zeggen.
Inmiddels was ze 18, maar ze was 13 toen haar moeder die hobosexual in huis haalde, dus niet de leeftijd had om maar op zichzelf te gaan wonen als het thuis niet meer bevalt.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. En ook heel logisch dat een kind op die leeftijd zichzelf op die plek zet.
Maar het is dan weer wel aan de ouder om er om te lachen en te zeggen "sorry, zo werkt het niet". Wat natuurlijk wel weer erg lastig is als je dochter je alles is geweest voor hele lange tijd. Dan cijfer jezelf makkelijker weg voor de verwachtingen van je kind.
Ze konden in de tussentijd zoekgebied uitbreiden als ze Alex belde.quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:03 schreef StevenHyde het volgende:
Dat zoekgebied met een deel van den Bosch was echt karig. Vreemd dat ze akkoord daarmee gingen.
Ja dat werden toen wat extra wijken toch. Echt knap dat Alex wat heeft gevonden nog. Die exitklok is leuk, maar kan me niet voorstellen dat er een uitzending komt waarbij ze niks hebben gevonden. Dan mis je een belangrijk stuk programma.quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze konden in de tussentijd zoekgebied uitbreiden als ze Alex belde.
Wat vinden we van de exitklok?
Prima, de markt is onmogelijk en mensen worden direct gedwongen hun eisen bij te stellen tot meer realistisch.quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze konden in de tussentijd zoekgebied uitbreiden als ze Alex belde.
Wat vinden we van de exitklok?
En dan wel een stukje Vught willen meepakken maar niet het deel onder het station, waar legio huizen in hun prijsklasse staan, allemaal van dat jaren 60 spul waar Bob prima wat van kan maken.quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:03 schreef StevenHyde het volgende:
Dat zoekgebied met een deel van den Bosch was echt karig. Vreemd dat ze akkoord daarmee gingen.
Denk dat stiefdochter dan ook net zo'n groot bed had gewild.quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:14 schreef Fretwork het volgende:
Natuurlijk geef je je dochter in eerste instantie de slaapkamer, al helemaal omdat je anders om kinderbedtijd zelf je woonkamer uit moet.
Ik vond het ook heftig, maar bij nader inzien was het een prima situatie voor moeder en dochter geloof ik.
Snap alleen niet dat de stiefdochter niet ook daar kon slapen
Ja ik denk dat dit ook een situatie is waar je ingroeit zonder dat je het door hebt zeg maar.quote:Op donderdag 5 maart 2026 14:14 schreef Fretwork het volgende:
Natuurlijk geef je je dochter in eerste instantie de slaapkamer, al helemaal omdat je anders om kinderbedtijd zelf je woonkamer uit moet.
Ik vond het ook heftig, maar bij nader inzien was het een prima situatie voor moeder en dochter geloof ik.
Snap alleen niet dat de stiefdochter niet ook daar kon slapen
Bij de Belgen hebben ze seizoen 6 er een stel uitgegooidquote:Op donderdag 5 maart 2026 14:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat werden toen wat extra wijken toch. Echt knap dat Alex wat heeft gevonden nog. Die exitklok is leuk, maar kan me niet voorstellen dat er een uitzending komt waarbij ze niks hebben gevonden. Dan mis je een belangrijk stuk programma.
Klopt. Maar wat is dat voor een opvoeding als je als moeder buigt voor je dochter op iets essentieels als woonruimte. Zeker in een situatie als waar die vrouw in woonde al die tijd. 18 jaar slapen in de eetkamer omdat je je dochter haar slaapkamer gunt en dan ook nog niet verhuizen naar een fatsoenlijk huis omdat die dochter op kruipafstand van de Molenstraat wil wonenquote:Op donderdag 5 maart 2026 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inmiddels was ze 18, maar ze was 13 toen haar moeder die hobosexual in huis haalde, dus niet de leeftijd had om maar op zichzelf te gaan wonen als het thuis niet meer bevalt.
Is dat bij de belgen nog terug te kijken? Ik heb daar wel eens wat van gezien, met die Rotterdammer die stylist is.quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bij de Belgen hebben ze seizoen 6 er een stel uitgegooid. Oh, wat zaten wij 3 afleveringen kapot te ergeren aan die 2.
Ik zag dat ze nu ergens seizoen 5 uitzenden. De Belgen hebben wel een andere opzet. Daar doen ze 3 stellen parallel verspreid over 3 afleveringen. Dus elke aflevering start een stel, en is er een reveal bij een ander stel. Kostte mij in het begin wel ff wat moeite om er in te komen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is dat bij de belgen nog terug te kijken? Ik heb daar wel eens wat van gezien, met die Rotterdammer die stylist is.
Ik heb ook jaren in de en suite eetkamer geslapen toen ik met mijn oudste zoon op een flatje woonde, ik snap dat punt niet zo.quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klopt. Maar wat is dat voor een opvoeding als je als moeder buigt voor je dochter op iets essentieels als woonruimte. Zeker in een situatie als waar die vrouw in woonde al die tijd. 18 jaar slapen in de eetkamer omdat je je dochter haar slaapkamer gunt en dan ook nog niet verhuizen naar een fatsoenlijk huis omdat die dochter op kruipafstand van de Molenstraat wil wonen.
En hoe oud was je zoon toen je je privacy weer een beetje terugkreeg met meer ruimte? En ik snap dat het best kan in moeilijke tijden. Maar het ging er om dat de mening van die dochter zo zwaar woog dat ze daarom met die kerel daar bleef wonen.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb ook jaren in de en suite eetkamer geslapen toen ik met mijn oudste zoon op een flatje woonde, ik snap dat punt niet zo.
Het probleem ontstond toen moeder een man met een kind in dat al hele kleine flatje haalde, daar hadden ze al nooit aan moeten beginnen, en of hij heeft de woonruimte die hij toen had opgegeven, of hij had toen al geen woonruimte... hoe dan ook was het samenwonen gewoon geen slimme move.
Ja ik vond hem ook erg grappig/lomp (Ik heb geloof ik eens bij rtl z ofzo 's avonds series van 3 gekeken)quote:Op donderdag 5 maart 2026 17:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zag dat ze nu ergens seizoen 5 uitzenden. De Belgen hebben wel een andere opzet. Daar doen ze 3 stellen parallel verspreid over 3 afleveringen. Dus elke aflevering start een stel, en is er een reveal bij een ander stel. Kostte mij in het begin wel ff wat moeite om er in te komen.
Die Rotterdammer zit alleen in het laatste seizoen en maakt het programma echt in 1 klap 10 keer zo leuk. Die gast is echt hilarisch in zn lompe uitspraken in gay Rotterdamse tongval.
Een hoop hilarische uitspraken (maar wel gelijk spoiler van een jewelste) van die Daan:
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Ik schreef al dat die kerel hetzelfde gebied wilde als de dochter.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En hoe oud was je zoon toen je je privacy weer een beetje terugkreeg met meer ruimte? En ik snap dat het best kan in moeilijke tijden. Maar het ging er om dat de mening van die dochter zo zwaar woog dat ze daarom met die kerel daar bleef wonen.
Wij verhuisden naar een tussenwoning toen hij 6 was, maar die kwam niet aanwaaien.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En hoe oud was je zoon toen je je privacy weer een beetje terugkreeg met meer ruimte? En ik snap dat het best kan in moeilijke tijden. Maar het ging er om dat de mening van die dochter zo zwaar woog dat ze daarom met die kerel daar bleef wonen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |