Wil je het hebben over de aflevering op Videoland die nog niet op TV is geweest: TV / [SPOILERS VIDEOLAND] Kopen zonder kijken #1 Hier alleen de afleveringen bespreken die al op TV zijn geweest.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
Aflevering 3 met Miljuschka godin is wel triest
Die wil alleen maar Lama ongein doenquote:Op maandag 2 maart 2026 11:46 schreef potjecreme het volgende:
Vanavond met Ruben Nicolai.
Ben benieuwd.
https://www.rtl.nl/boulev(...)stig-om-kopen-zonder
Wat ik begrijp: daar altijd samen met haar dochter gewoond, alles op loopafstand, nooit de behoefte gehad om te verhuizen, in coronatijd haar huidige vriend leren kennen, die trok natuurlijk bij hun in, en kwam ook nog met een 18-jarige (?) dochter aanzetten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke aflevering, wat mij dan opvalt.
Waarom woont die vrouw al 18 jaar in zo klein flatje? Zag er niet uit daar, het was huur, en dan een budget van 530.000 ?
Het huis dat gekocht is, mooi gedaan beneden, maar uiteindelijk wel een klein huis, geen zolder, waar ga je al je rotzooi laten dan?
Die vrouw was leuk, die man was wat apart.
De kleren van die vrouw bij de onthulling
Ik kan dat topic niet vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Wil je het hebben over de aflevering op Videoland die nog niet op TV is geweest: TV / [SPOILERS VIDEOLAND] Kopen zonder kijken #1 Hier alleen de afleveringen bespreken die al op TV zijn geweest.
Waarom niet? Sommige mensen zijn gewoon tevreden met wat ze hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke aflevering, wat mij dan opvalt.
Waarom woont die vrouw al 18 jaar in zo klein flatje? Zag er niet uit daar, het was huur, en dan een budget van 530.000 ?
Klopt want dat topic is ook gesloten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:25 schreef Meke het volgende:
[..]
TV / [SPOILERS VIDEOLAND] Kopen zonder kijken #1
Er is dit seizoen nog niets in gepost
Oh haha, nouja hetzelfde geldt voor de opvolgerquote:Op woensdag 4 maart 2026 10:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Klopt want dat topic is ook gesloten.
Sorry kon niet vinden via mobielquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh haha, nouja hetzelfde geldt voor de opvolger: TV / [SPOILERS VIDEOLAND] Kopen zonder kijken #2
Ik snap dat wel. Tuurlijk geef je als ouder je kind een slaapkamer. Verder had ik de indruk dat Bob hetzelfde zoek gebied als de 18 jarige had. Voor hem makkelijk om zich achter te verschuilen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:00 schreef DjVero het volgende:
Ik ergerde me meteen al aan dat 18-jarige grietje dat zogenaamd mocht mee beslissen en die de kamer voor zichzelf had. Snap van dat laatste helemaal niks, want no way dat dat hier zou gebeuren. Gelukkig was ze maar weinig in beeld.
Wat is er vreemd aan om ook de mening van een thuiswonende puber mee te wegen in de beslissingen? Die puber woont er ook en heeft ook een leven. Wanneer je als ouder je kind niet betrekt bij zulke belangrijke beslissingen is dat waarschijnlijk niet heel bevorderlijk voor de onderlinge relatie en nóg minder bevorderlijk voor een goede relatie met de nieuwe partner van de ouder.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:00 schreef DjVero het volgende:
Ik ergerde me meteen al aan dat 18-jarige grietje dat zogenaamd mocht mee beslissen en die de kamer voor zichzelf had. Snap van dat laatste helemaal niks, want no way dat dat hier zou gebeuren. Gelukkig was ze maar weinig in beeld.
De 19 jarige puber was de enige met een slaapkamer......quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:29 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan om ook de mening van een thuiswonende puber mee te wegen in de beslissingen? Die puber woont er ook en heeft ook een leven. Wanneer je als ouder je kind niet betrekt bij zulke belangrijke beslissingen is dat waarschijnlijk niet heel bevorderlijk voor de onderlinge relatie en nóg minder bevorderlijk voor een goede relatie met de nieuwe partner van de ouder.
Ook die eigen kamer snap ik heel goed. Pubers hebben behoefte aan privacy.
Dat was haar dochter en zij had daar haar hele leven al gewoond.quote:Op donderdag 5 maart 2026 00:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De 19 jarige puber was de enige met een slaapkamer......
En zegt dan ook nog heel asociaal ik wil hier niet weg.
Terwijl de rest van de familie geen slaapkamer heeft en noodgedwongen in de eetkamer bivakkeert?quote:Op donderdag 5 maart 2026 09:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was haar dochter en zij had daar haar hele leven al gewoond.
Kind mag dat best vinden en ook zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |