abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220188764
Kopen zonder kijken

Elke maandag om 20:30 op RTL 4

Woonprogramma waarin stellen de zoektocht én aankoop van hun nieuwe woning uit handen geven. De stellen laten Martijn Krabbé en zijn team (de notaris, makelaar Alex van Keulen, bouwdeskundige Bob Sikkes en stylist Roos Reedijk) een huis voor hen zoeken, kopen en verbouwen.

Martijn op de foto nog in betere tijden voor hem. ;(
A mind with a heart of it's own
pi_220188776
Golfer Buddy is musicalster en jurylid van de masksinger.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_220188778
Best leuk huis maar wat een geld.
Alius aliud dicit
pi_220188780
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:53 schreef Mrmime het volgende:
Ik hoop dat Belle dat behangetje trekt
Daar raak je compleet overprikkeld van ;(

En de commode op de babykamer is echt veel te laag.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 23 februari 2026 @ 22:01:03 #5
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220188785
Ik vind die donkergroene kleur van de keuken wel echt gaaf.
pi_220188789
Staat Riff al op de lijst @Pino112 ?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220188893
Oke ik geef toe. Het was goed te doen met Chantal.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 23 februari 2026 @ 22:17:34 #8
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220188923
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:01 schreef AgnesGru het volgende:
Staat Riff al op de lijst @:Pino112 ?
Ik verstond het niet eens :D :'(
  Redactie Sport / Supervogel maandag 23 februari 2026 @ 22:25:20 #9
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220189019
Die trap zat nu toch in de keuken? Lekker alle warmte naar boven laten gaan. En lekker alle kookgeuren ook naar boven laten gaan w/
En lekker alle schoenen voor die kast laten slingeren. Die ga je namelijk echt niet elke keer braaf in de kast zetten, hoor (ik tenminste niet).
Somebody that I used to know
  maandag 23 februari 2026 @ 22:44:17 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220189102
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:00 schreef casita het volgende:
Golfer Buddy is musicalster en jurylid van de masksinger.
Nooit van gehoord of gezien.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 23 februari 2026 @ 22:46:44 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220189114
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:14 schreef potjecreme het volgende:
Oke ik geef toe. Het was goed te doen met Chantal.
Ze deed het hartstikke leuk.
Wat mij betreft zou ze gewoon het hele seizoen mogen presenteren.
Topwijf met humor en zelfspot. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 23 februari 2026 @ 22:46:46 #13
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220189115
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:01 schreef Pino112 het volgende:
Ja enorm *O*
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  maandag 23 februari 2026 @ 22:47:32 #14
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220189117
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:46 schreef golfer het volgende:

[..]
Ze deed het hartstikke leuk.
Wat mij betreft zou ze gewoon het hele seizoen mogen presenteren.
Topwijf met humor en zelfspot. ^O^
Zeker. Dat zeiden wij ook tegen elkaar. Maar dat ze het met 11 anderen doen voor Martijn, vind ik ook wel een mooi gebaar eigenlijk.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_220189170
quote:
2s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:32 schreef Postbus100 het volgende:
Die trap zat nu toch in de keuken? Lekker alle warmte naar boven laten gaan. En lekker alle kookgeuren ook naar boven laten gaan w/
En lekker alle schoenen voor die kast laten slingeren. Die ga je namelijk echt niet elke keer braaf in de kast zetten, hoor (ik tenminste niet).
Er zat een deur voor de trap.
pi_220189175
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:25 schreef Pino112 het volgende:
https://gewoongers.nl/productinfo-shop-kzk-s9e1

4k voor zo'n glazen dubbele deur :')
Los van dat ze gruwelijk lelijk zijn dus ook nog teringduur :X
Maar goed, alles voor de sponsoren
pi_220189240
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:57 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Los van dat ze gruwelijk lelijk zijn dus ook nog teringduur :X
Maar goed, alles voor de sponsoren
Gewoon Gers is sowieso veel te duur. Hadden zelf zoiets voor ongeveer de helft van STAAL. Gewoon Gers plaatst meestal aluminium onder de noemer staal look ;)
pi_220189286
Vond het echt een prima huis zoals het was. Daar een nieuwe badkamer in en klaar wat mij betreft.
pi_220189326
quote:
14s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:01 schreef Pino112 het volgende:
Ja dat wel. Maar maakt wel de woning donker.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 08:46:02 #20
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220190168
quote:
99s.gif Op maandag 23 februari 2026 23:45 schreef Vino_Tinto het volgende:

[..]
Ja dat wel. Maar maakt wel de woning donker.
Vond je de woning donker? Volgens mij hadden ze voldoende ramen in de keuken en ook extra licht door die deur vanuit de gang.

Ik vond het een mooi huis geworden. Sowieso door het weghalen van die extra gang. Normaal gesproken zou ik een trap in de keuken/woonkamer niet waarderen maar zo met een deur ervoor, vond ik het een mooie oplossing voor meer woonruimte.
Vloer in de gang vond ik ook erg mooi.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220190185
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 08:46 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Vond je de woning donker? Volgens mij hadden ze voldoende ramen in de keuken en ook extra licht door die deur vanuit de gang.

Ik vond het een mooi huis geworden. Sowieso door het weghalen van die extra gang. Normaal gesproken zou ik een trap in de keuken/woonkamer niet waarderen maar zo met een deur ervoor, vond ik het een mooie oplossing voor meer woonruimte.
Vloer in de gang vond ik ook erg mooi.
De keuken vond ik donker. Woonkamer niet. Wel gezellig hoor.

Mijn vriend heeft een soortgelijke woning en we hebben nu gekozen voor een hele lichte keuken om het ruimtelijker te maken. Er zit nu antraciet in :D
pi_220190283
Voor het eerst eens gekeken naar dit programma. Ik kijk nog zelden TV eerlijk gezegd. Maar we hebben net zelf een nieuw huis gekocht, en het programma maakte me nieuwgierig.

Nou, wat een ergernis. Er moest 50k bij. Waarom? Die 50k is uitgegeven aan een nieuwe badkamer (die niet nodig was), een rare verbouwing (kapstok in een kast in de keuken, WTF!?), en prullaria.

Sommige dingen zagen er ook gewoon niet praktisch of comfortabel uit. Die roze bank (vreselijk) zag er bijvoorbeeld niet comfortabel uit. En dan zo'n afgezaagd bord met 'Love' daarboven. En dan al die deuren compleet van glas. Dat lijkt me niet praktisch met kleine kinderen straks.

En over smaak valt niet te twisten. Maar die meisjeskamer van Belle. Ik schrok helemaal van dat behang. Echt, mijn hoofd schoot letterlijk even naar achteren. En dan hou ik best van wat kleur, in plaats van saaie wit-beige-lichtbruine of grijs-wit-zwart inrichtingen. Maar dat was wel extreem. Als het nu één muur was geweest, dan ging dat nog wel. Maar mijn hemel, alle muren! Het was een zoekplaatje om de meubels te vinden in die drukke achtergrond.

6 ton voor een ruitjeshuis. Waarvan 50 k is uitgegeven aan onzin. Ze hebben lekker kunnen los gaan met andermans geld. Zeker die Roos. Wat een vreselijk mens. Die stem alleen al...

Maar goed. Het stel is er blijkbaar gelukkig mee. Ik zou intens en diepongeliukkig zijn met zo'n resultaat. Een huis is zo'n beetje de duurste uitgave die je in je leven doet. En dan mag je niet eens zelf de inrichting bepalen voor dat geld. En aangezien je maximaal gegaan bent, heb je waarschijnlijk ook geen geld om het nog te veranderen.
pi_220190302
Je ergenissen omschrijven exact het succes van het programma.
pi_220190458
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 09:14 schreef Morri2 het volgende:
Voor het eerst eens gekeken naar dit programma. Ik kijk nog zelden TV eerlijk gezegd. Maar we hebben net zelf een nieuw huis gekocht, en het programma maakte me nieuwgierig.

Nou, wat een ergernis. Er moest 50k bij. Waarom? Die 50k is uitgegeven aan een nieuwe badkamer (die niet nodig was), een rare verbouwing (kapstok in een kast in de keuken, WTF!?), en prullaria.

Sommige dingen zagen er ook gewoon niet praktisch of comfortabel uit. Die roze bank (vreselijk) zag er bijvoorbeeld niet comfortabel uit. En dan zo'n afgezaagd bord met 'Love' daarboven. En dan al die deuren compleet van glas. Dat lijkt me niet praktisch met kleine kinderen straks.

En over smaak valt niet te twisten. Maar die meisjeskamer van Belle. Ik schrok helemaal van dat behang. Echt, mijn hoofd schoot letterlijk even naar achteren. En dan hou ik best van wat kleur, in plaats van saaie wit-beige-lichtbruine of grijs-wit-zwart inrichtingen. Maar dat was wel extreem. Als het nu één muur was geweest, dan ging dat nog wel. Maar mijn hemel, alle muren! Het was een zoekplaatje om de meubels te vinden in die drukke achtergrond.

6 ton voor een ruitjeshuis. Waarvan 50 k is uitgegeven aan onzin. Ze hebben lekker kunnen los gaan met andermans geld. Zeker die Roos. Wat een vreselijk mens. Die stem alleen al...

Maar goed. Het stel is er blijkbaar gelukkig mee. Ik zou intens en diepongeliukkig zijn met zo'n resultaat. Een huis is zo'n beetje de duurste uitgave die je in je leven doet. En dan mag je niet eens zelf de inrichting bepalen voor dat geld. En aangezien je maximaal gegaan bent, heb je waarschijnlijk ook geen geld om het nog te veranderen.
Ja die kamer van belle :r
Waarom :o
pi_220190553
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 09:14 schreef Morri2 het volgende:

Dat weet je toch als je meedoet? Zeker in het negende seizoen. Als je je daar niet bij denkt neer te kunnen leggen, moet je niet meedoen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220190649
Ik kan die Roos echt niet uitstaan! Wat een vreselijk hysterisch wijf zeg met haar kleurtjes en knuffeltjes en kussentjes en prullaria shit :{
Gelukkig neem ik het op en kan dat skippen, scheelt weer 30% van de tijd aan onzin ^O^
pi_220190822
Vond het huis vooraf 10x beter ingericht dan achteraf. Die bank is toch ook totaal niet comfortabel? Die glasdeuren ook.... Verschrikkelijk.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 10:50:33 #28
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220191108
Ik vond het vooraf ook beter dan achteraf. Alleen die badkamer hoefde gedaan en misschien inderdaad dat grotere raam in de woonkamer. Maar dan was je voor 550k aan originele budget klaar geweest.
Die keuken en pvc vloer eruit die pas 2 jaar oud waren is kapitaalvernietiging zoals Alex altijd zegt.

Die deuren er tussen vond ik niks. Die trap, al zit er een deur voor, in de keuken vond ik ook niks. En je natte jassen of bij visite de jassen in een kast in de keuken staan proppen vond ik ook een heel slecht idee.

Het behang in beide kamers was ook niks. Die strepen vreselijk ouderwets (het oogde alsof het er al vanuit een woningbouw in de jaren ‘80 in zat) en daar tegenover dat hysterische behang in de meisjeskamer.

En zoals altijd stond er een houten speel ding voor de pui waar je naar buiten moet maar was er eigenlijk geen ruimte voor een kinderhoekje met speelgoed.

Als je persé je stempel als programma op een huis wilt drukken moet je er niet eentje kopen die al helemaal prima is en gaan verbouwen om het verbouwen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220191797
Ik mis de keukenkastje boven.

Verder grotendeels eens dat de verbouwing onnodig was, behalve de badkamer en de ruimte bij de keuken groter maken.
Bij de keuken had je nieuwe deurtjes in de groen kleur kunnen plaatsen.

[ Bericht 1% gewijzigd door ESF1Gamer op 02-03-2026 20:51:55 ]
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220191864
Ik ben benieuwd of ze die garderobe in een keukenkast ( 8)7 ) nog steeds zo gebruiken.
En zo niet, was er dan nog ruimte over in de gang? Ging me te snel in het begin om te zien hoe dat nou precies veranderd was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')