Daar raak je compleet overprikkeld vanquote:Op maandag 23 februari 2026 21:53 schreef Mrmime het volgende:
Ik hoop dat Belle dat behangetje trekt
Ik verstond het niet eensquote:Op maandag 23 februari 2026 22:01 schreef AgnesGru het volgende:
Staat Riff al op de lijst @:Pino112 ?
Nooit van gehoord of gezien.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:00 schreef casita het volgende:
Golfer Buddy is musicalster en jurylid van de masksinger.
Ze deed het hartstikke leuk.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:14 schreef potjecreme het volgende:
Oke ik geef toe. Het was goed te doen met Chantal.
Ja enormquote:Op maandag 23 februari 2026 22:01 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind die donkergroene kleur van de keuken wel echt gaaf.
Zeker. Dat zeiden wij ook tegen elkaar. Maar dat ze het met 11 anderen doen voor Martijn, vind ik ook wel een mooi gebaar eigenlijk.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze deed het hartstikke leuk.
Wat mij betreft zou ze gewoon het hele seizoen mogen presenteren.
Topwijf met humor en zelfspot.
Er zat een deur voor de trap.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:32 schreef Postbus100 het volgende:
Die trap zat nu toch in de keuken? Lekker alle warmte naar boven laten gaan. En lekker alle kookgeuren ook naar boven laten gaan![]()
En lekker alle schoenen voor die kast laten slingeren. Die ga je namelijk echt niet elke keer braaf in de kast zetten, hoor (ik tenminste niet).
Los van dat ze gruwelijk lelijk zijn dus ook nog teringduurquote:Op maandag 23 februari 2026 22:25 schreef Pino112 het volgende:
https://gewoongers.nl/productinfo-shop-kzk-s9e1
4k voor zo'n glazen dubbele deur
Gewoon Gers is sowieso veel te duur. Hadden zelf zoiets voor ongeveer de helft van STAAL. Gewoon Gers plaatst meestal aluminium onder de noemer staal lookquote:Op maandag 23 februari 2026 22:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Los van dat ze gruwelijk lelijk zijn dus ook nog teringduur
Maar goed, alles voor de sponsoren
Ja dat wel. Maar maakt wel de woning donker.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:01 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind die donkergroene kleur van de keuken wel echt gaaf.
Vond je de woning donker? Volgens mij hadden ze voldoende ramen in de keuken en ook extra licht door die deur vanuit de gang.quote:Op maandag 23 februari 2026 23:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar maakt wel de woning donker.
De keuken vond ik donker. Woonkamer niet. Wel gezellig hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 08:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vond je de woning donker? Volgens mij hadden ze voldoende ramen in de keuken en ook extra licht door die deur vanuit de gang.
Ik vond het een mooi huis geworden. Sowieso door het weghalen van die extra gang. Normaal gesproken zou ik een trap in de keuken/woonkamer niet waarderen maar zo met een deur ervoor, vond ik het een mooie oplossing voor meer woonruimte.
Vloer in de gang vond ik ook erg mooi.
Ja die kamer van bellequote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:14 schreef Morri2 het volgende:
Voor het eerst eens gekeken naar dit programma. Ik kijk nog zelden TV eerlijk gezegd. Maar we hebben net zelf een nieuw huis gekocht, en het programma maakte me nieuwgierig.
Nou, wat een ergernis. Er moest 50k bij. Waarom? Die 50k is uitgegeven aan een nieuwe badkamer (die niet nodig was), een rare verbouwing (kapstok in een kast in de keuken, WTF!?), en prullaria.
Sommige dingen zagen er ook gewoon niet praktisch of comfortabel uit. Die roze bank (vreselijk) zag er bijvoorbeeld niet comfortabel uit. En dan zo'n afgezaagd bord met 'Love' daarboven. En dan al die deuren compleet van glas. Dat lijkt me niet praktisch met kleine kinderen straks.
En over smaak valt niet te twisten. Maar die meisjeskamer van Belle. Ik schrok helemaal van dat behang. Echt, mijn hoofd schoot letterlijk even naar achteren. En dan hou ik best van wat kleur, in plaats van saaie wit-beige-lichtbruine of grijs-wit-zwart inrichtingen. Maar dat was wel extreem. Als het nu één muur was geweest, dan ging dat nog wel. Maar mijn hemel, alle muren! Het was een zoekplaatje om de meubels te vinden in die drukke achtergrond.
6 ton voor een ruitjeshuis. Waarvan 50 k is uitgegeven aan onzin. Ze hebben lekker kunnen los gaan met andermans geld. Zeker die Roos. Wat een vreselijk mens. Die stem alleen al...
Maar goed. Het stel is er blijkbaar gelukkig mee. Ik zou intens en diepongeliukkig zijn met zo'n resultaat. Een huis is zo'n beetje de duurste uitgave die je in je leven doet. En dan mag je niet eens zelf de inrichting bepalen voor dat geld. En aangezien je maximaal gegaan bent, heb je waarschijnlijk ook geen geld om het nog te veranderen.
Dat weet je toch als je meedoet? Zeker in het negende seizoen. Als je je daar niet bij denkt neer te kunnen leggen, moet je niet meedoen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:14 schreef Morri2 het volgende:
Voor het eerst eens gekeken naar dit programma. Ik kijk nog zelden TV eerlijk gezegd. Maar we hebben net zelf een nieuw huis gekocht, en het programma maakte me nieuwgierig.
Nou, wat een ergernis. Er moest 50k bij. Waarom? Die 50k is uitgegeven aan een nieuwe badkamer (die niet nodig was), een rare verbouwing (kapstok in een kast in de keuken, WTF!?), en prullaria.
Sommige dingen zagen er ook gewoon niet praktisch of comfortabel uit. Die roze bank (vreselijk) zag er bijvoorbeeld niet comfortabel uit. En dan zo'n afgezaagd bord met 'Love' daarboven. En dan al die deuren compleet van glas. Dat lijkt me niet praktisch met kleine kinderen straks.
En over smaak valt niet te twisten. Maar die meisjeskamer van Belle. Ik schrok helemaal van dat behang. Echt, mijn hoofd schoot letterlijk even naar achteren. En dan hou ik best van wat kleur, in plaats van saaie wit-beige-lichtbruine of grijs-wit-zwart inrichtingen. Maar dat was wel extreem. Als het nu één muur was geweest, dan ging dat nog wel. Maar mijn hemel, alle muren! Het was een zoekplaatje om de meubels te vinden in die drukke achtergrond.
6 ton voor een ruitjeshuis. Waarvan 50 k is uitgegeven aan onzin. Ze hebben lekker kunnen los gaan met andermans geld. Zeker die Roos. Wat een vreselijk mens. Die stem alleen al...
Maar goed. Het stel is er blijkbaar gelukkig mee. Ik zou intens en diepongeliukkig zijn met zo'n resultaat. Een huis is zo'n beetje de duurste uitgave die je in je leven doet. En dan mag je niet eens zelf de inrichting bepalen voor dat geld. En aangezien je maximaal gegaan bent, heb je waarschijnlijk ook geen geld om het nog te veranderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |