Volgens mij hadden ze ook een goede woning laten schieten doordat zij absoluut niet voor Assen wilde gaan. Door dit programma toch overstag gegaan. En het is ook fijn dat het dan helemaal instap klaar gemaakt wordt en van alle hedendaagse gemakken voorzien.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:47 schreef Dutch_view het volgende:
Ik vraag me wel af, was hier nu echt een aflevering voor nodig?
Het was alleen maar dat ze zelf niet onderling het eens konden worden over de locatie.
Alex heeft ze dus gedwongen hun zoekgebied te vergroten.
Maar dat kun je als twee volwassenen toch zelf ook wel bedenken? Anders blijf je lekker zitten waar je zit.
Met dit budget hadden ze zelf prima een fijne woning in Assen kunnen kopen.
wil je even de juiste persoon quote graag?quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Had te maken met het feit dat zij niet naar Assen wilde verhuizen. Doordat er helemaal niets in Haren e.o. voor die prijs gevonden werd, werd het uiteindelijk tóch Assen.
Opmerking over wat is dat nou voor een stel, omgevormd tot Moslims, zeer ongepast. Even nadenken voor je dit soort opmerkingen hier plaatst.![]()
Jammer genoeg heb ik het eindresultaat niet kunnen zien en bij het terugkijken is er geen mogelijkheid tot verder spoelen dus moet ik de hele uitzending weer gaan bekijken, balen!
Ik had het hier over, niet erg aardig om het zo te omschrijven.quote:Op maandag 6 april 2026 21:10 schreef Koen66 het volgende:
Heb niet gekeken maar kwam woonkamer binnenlopen.
Wat is dit voor een stel? Drents stel omgevormd naar moslims ofzo
Maar zet je commentaar dan niet onder mijn quote aub. Nu doe je het voorkomen alsof ik die uitspraak heb gedaan.quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik had het hier over, niet erg aardig om het zo te omschrijven.
Ik combineer mijn reacties meestal anders moet ik keer op keer reageren op een ander. Volgens mij doen meerderen hier dat. Maar mijn welgemeende excuses dat jij je aangesproken voelde.quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar zet je commentaar dan niet onder mijn quote aub. Nu doe je het voorkomen alsof ik die uitspraak heb gedaan.
Dat is het eerst dat ik hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vind die lades sowieso erg onhandig en zijn zó vol. Heb er daarom een klein vriezertje (tafelmodel) bovenop gezet met in het midden een rek, kan veel in!
Ik hou ook van lades, maar een hoge vriezer met allemaal lades, zoals in de Assen uitzending, vind ik dan weer niet zo'n geweldig idee.quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is het eerst dat ik hoor.
Juist in lades kun je veel meer eficient en bereikbaar kwijt.
Overigens deel ik wel de frustratie over kleine combikoelkasten. Bij alle inbouwvarianten is het vriesgedeelte net te klein.
Je hebt die ook in kleinere varianten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hou ook van lades, maar een hoge vriezer met allemaal lades, zoals in de Assen uitzending, vind ik dan weer niet zo'n geweldig idee.
En dan ben ik 1.75, dus ik til niet snel boven m'n macht.
Ja, dat weet ik, maar het ging me in deze vooral om die hoge vriezer (top, geen probleem), met allemaal lades, dat laatste vind ik wel een dingetje, dan had ik vanaf laten we zeggen 1.20 hoog liever geen lades meer gehad.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je hebt die ook in kleinere varianten.
Verbouwing gaat min of meer in overleg met de kopers.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:25 schreef golfer het volgende:
Het huis was goed onderhouden en instapklaar. Waarom dan het verbouwingsbudget verhogen met 70k. en totaal dus 95.000 aan Bob z'n plannetjes besteden?
Totaal dus 620.000 voor het huis met verbouwing gebruikt.
Je kunt van Kloosterveen vinden wat je vindt (dat snap ik, ik zou er ook niet willen wonen), maar dat stond zo ongeveer als enige wijk op hun lijstje voor Assen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:24 schreef pmponer het volgende:
Ja erg bijzondere aflevering weer, zit je in Kloosterveen (wat dan zogenaamd Assen is) voor dik 6 ton
In een huis zonder garage of oprit.
Ja het is een groot huis net modern huis, maar er zijn in de regio Haren - Assen betere opties te vinden (naar mijn mening). Ook wel een beetje gek dat je 3 dorpen noemt waar je wel naartoe zou willen (Haren/Onnen/Glimmen (geloof ik)) en dat de next best thing dan inees Assen is.
Ik hoop maar dat ze er blij van worden
-edit-
Aan het begin van de verbouwing werd er gesproken over een keuken met veel lades, ik heb die eigenlijk niet kunnen ontdekken.
Helemaal eens hoor, maar ik vind het zo'n vreemde stap, van die dorpen ineens naar Kloosterveen. Dus ik hoop echt dat ze er blij van worden. Het is wel een mooi ruim huis iig, en lijkt kindvriendelijk qua buurt dus dat is mooi.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt van Kloosterveen vinden wat je vindt (dat snap ik, ik zou er ook niet willen wonen), maar dat stond zo ongeveer als enige wijk op hun lijstje voor Assen.
Als ik dan toch in de regio Haren-Assen zou moeten wonen dan zou ik ook wel betere plekken weten, maar wat voor jou of mij een aantrekkelijke plek is om te wonen hoeft dat niet voor een ander te zijn.
Volgens mij waren Onnen en Glimmen de "buitengebied Haren" opties, voor als Haren zelf niet kon, ik had niet het idee dat ze echt graag in die dorpen wilden wonen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:32 schreef pmponer het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor, maar ik vind het zo'n vreemde stap, van die dorpen ineens naar Kloosterveen. Dus ik hoop echt dat ze er blij van worden. Het is wel een mooi ruim huis iig, en lijkt kindvriendelijk qua buurt dus dat is mooi.
Met garage en oprit volgens Funda en ook te zien op de originele plattegrond:quote:
Volgens mij is dat de plattegrond van het vergelijkbare huis dat ik postte, op de Veluwe.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Met garage en oprit volgens Funda en ook te zien op de originele plattegrond:
[ afbeelding ]
Ook in Assen mag je niet over het trotoir naar je huis rijden, dus dan kun je het op een plattegrond wel garage noeman maar je kan de inrit niet eens in.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Met garage en oprit volgens Funda en ook te zien op de originele plattegrond:
[ afbeelding ]
Aha, ik dacht dat je de Funda van Assen had geplaatst.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:42 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is dat de plattegrond van het vergelijkbare huis dat ik postte, op de Veluwe.
Het huis in Assen had geen plattgrond op Funda, daarbij zat de "garage" rechts van het huis en niet links.
Punt is wel dat er wel een "garage" was, maar dat je er niet leek te kunnen komen met een auto.
https://www.funda.nl/deta(...)degroen-23/43967539/
Nee, die was daarboven al geplaatst, inmiddels ging het over "dit kost in de randstad 650K" dus toen liet ik zien dat het buiten de randstad, met minder grond, al 650K moet kosten, en dan heb je nog een flinke make-over nodig.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat je de Funda van Assen had geplaatst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |