jep, vind het leuk alleen die schijtlollige Tijl past er totaal niet bijquote:Op maandag 19 mei 2025 22:18 schreef Dazalbest1 het volgende:
Kijkt iemand van hier ook de moeite waard met Bob en Tijl?
Kan er geen topic over vinden maar twijfel of hier iemand kijkt..... anders is het ook niet de moeite waard er een te openen
Als je een rondje Belgisch "blind kopen" gezien hebt. Waardeer je Roos weer ineens enorm. Die lui daar de kotsen al die interieurs in 50tinten grijs/beige.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:39 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik begrijp de kritiek op Roos wel, vaak is het ook totaal niet mijn smaak. Maar desalniettemin krijgen alle kopers veel waar voor het vrijgegeven budget.
Met 100k doen ze in dit programma echt heel erg veel en het ziet er ook gewoon netjes afgewerkt uit.
Ja tuurlijk, als ze iedere keer met dezelfde kleurenstelling aankomt wordt het snel saai. Dat maakt het programma zeker mooier.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je een rondje Belgisch "blind kopen" gezien hebt. Waardeer je Roos weer ineens enorm. Die lui daar de kotsen al die interieurs in 50tinten grijs/beige.
Roos maakt er nog iets leuks afwijkends van(als ze een beetje ruimte krijgt. Er zijn ook genoeg afleveringen waar ze qua creativiteit aan een tuigje zit. En dan past ze zich daar wel op aan).
Wat afleveringen van gekeken, best een goed programma. Ik begreep de enthousiasme van de eerste aflevering niet. Volgens mij hadden ze over een heel jaar iets van 40k winst, terwijl er ontelbaar veel uren inzitten. Dat zie je ook terug bij de andere afleveringen. Bizar veel uren voor de matige winst die je ervoor terugkrijgt. Ik denk dat de meeste 'flippers' het daarom ook wel bij 1 huis voor gezien houden.quote:Op maandag 19 mei 2025 22:18 schreef Dazalbest1 het volgende:
Kijkt iemand van hier ook de moeite waard met Bob en Tijl?
Kan er geen topic over vinden maar twijfel of hier iemand kijkt..... anders is het ook niet de moeite waard er een te openen
Het is niet mijn programma, ik heb wel een stuk van de andere (recente) aflevering gezien van die vrouw die het even zonder kluservaring doet.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:57 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, als ze iedere keer met dezelfde kleurenstelling aankomt wordt het snel saai. Dat maakt het programma zeker mooier.
[..]
Wat afleveringen van gekeken, best een goed programma. Ik begreep de enthousiasme van de eerste aflevering niet. Volgens mij hadden ze over een heel jaar iets van 40k winst, terwijl er ontelbaar veel uren inzitten. Dat zie je ook terug bij de andere afleveringen. Bizar veel uren voor de matige winst die je ervoor terugkrijgt. Ik denk dat de meeste 'flippers' het daarom ook wel bij 1 huis voor gezien houden.
Het wordt denk ik pas leuk als je met echt heel veel ervaring en een sterk netwerk zo'n klus aangaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
Naja, het feit dat ze het tegeltje van KZK in de Funda foto's zetten is duidelijk. Ik kan mij die uitzending ook niet meer herinneren. En snel weg? Ze hebben er toch drie jaar gewoond? Vind ik niet extreem snel weg.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:55 schreef Mariposas het volgende:
Ik kwam deze woning tegen. In 2022 uitgebouwd, ik vermoed tijdens KzK zijn gedaan. Kan me de aflevering niet meer echt herinneren. Die gaan ook alweer snel weg.
https://www.funda.nl/deta(...)=share-listing-modal
https://www.linda.nl/life(...)is-te-koop-den-haag/quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:55 schreef Mariposas het volgende:
Ik kwam deze woning tegen. In 2022 uitgebouwd, ik vermoed tijdens KzK zijn gedaan. Kan me de aflevering niet meer echt herinneren. Die gaan ook alweer snel weg.
https://www.funda.nl/deta(...)=share-listing-modal
Lekker veel privacy in de tuin.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.linda.nl/life(...)is-te-koop-den-haag/
Ja dat het uit KzK komt is wel evident en had ik ook gezien, staat namelijk naast die foto ook in de beschrijving van de woning.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Naja, het feit dat ze het tegeltje van KZK in de Funda foto's zetten is duidelijk. Ik kan mij die uitzending ook niet meer herinneren. En snel weg? Ze hebben er toch drie jaar gewoond? Vind ik niet extreem snel weg.
Ik kan me stiekem best voorstellen dat het best aantrekkelijk is om door te verhuizen na KZK. Je positie op de woningmarkt is vaak een stuk aantrekkelijker dan daarvoor. Je hebt ineens een instapklare woning aan te bieden, waar ik me best van voor kan stellen dat je daar flink overwaarde op pakt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 21:57 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja dat het uit KzK komt is wel evident en had ik ook gezien, staat namelijk naast die foto ook in de beschrijving van de woning.mijn ‘vraag’ was meer uit welk seizoen het was. 3 jaar vind ik ook niet ‘extreem’ snel weg maar wel best snel. Maar in artikel van Linda staat dat ze er 5 jaar hebben gewoond, dat is alweer langer.
Alex zegt weleens om jullie op weg te helpen om de woningmarkt. Om later hun droomhuis te kunnen hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kan me stiekem best voorstellen dat het best aantrekkelijk is om door te verhuizen na KZK. Je positie op de woningmarkt is vaak een stuk aantrekkelijker dan daarvoor. Je hebt ineens een instapklare woning aan te bieden, waar ik me best van voor kan stellen dat je daar flink overwaarde op pakt.
En zeker in dit geval van jonge mensen die een appartement in Den Haag hebben, kan ik me best voorstellen dat een veranderende gezinssituatie ervoor zorgt dat je bijv toch liever een eensgezinswoning iets buiten de stad hebt voor hetzelfde geld
Ik denk dat in een aantal gevallen mensen niet het volledige budget in zetten. Maar vooral dat mensen gedurende het programma meer mogelijkheden vinden. Ouders die schenken of lenen, meevaller in verkoop huis, hypotheek tikje scherper neerzetten. Laatste seizoen is de duurzaamheidshypotheek een favoriete extra inkomstenbron.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:35 schreef zipcon het volgende:
Ik ben in sneltempo door de afleveringen aan het gaan, het is een boeiend programma. Ik stoor me minder aan de eisen en drama van de koppels (soms ook te skippen met wat doorspoelen).
Wat ik me afvroeg, aangezien het programma een vast ritme volgt: zou het echte budget van de koppels vooraf al veel hoger vastgelegd zijn? Elke keer komt Alex een paar tienduizend extra vragen en nadien ziet Bob ook weer mooie pllannen voor een kleine meerprijs. Het antwoord is altijd volmondig ja.
Ik heb daar ook weleens over getwijfeld, maar het programma duurt soms op de achtergrond een jaar. Het kan dus zijn dat iemand meer is gaan verdienen, of een bonus heeft gekregen. Daardoor kan de hypotheek wat hoger uitkomen, misschien hebben ze de rente opnieuw kunnen overleggen of een andere woning beter verkocht.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:35 schreef zipcon het volgende:
Ik ben in sneltempo door de afleveringen aan het gaan, het is een boeiend programma. Ik stoor me minder aan de eisen en drama van de koppels (soms ook te skippen met wat doorspoelen).
Wat ik me afvroeg, aangezien het programma een vast ritme volgt: zou het echte budget van de koppels vooraf al veel hoger vastgelegd zijn? Elke keer komt Alex een paar tienduizend extra vragen en nadien ziet Bob ook weer mooie pllannen voor een kleine meerprijs. Het antwoord is altijd volmondig ja.
Dat laatste zal wel meevallen. De meubels zijn gesponsord. Dus daar betalen ze echt niet de volle mep voor.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:17 schreef zipcon het volgende:
Het verstrijken lijkt me idd dan logisch (zeker als het vroeger een jaar kon duren). Met de "nieuwe" concessieklok wordt af en toe afgeweken van de budgetvraag.
Die overmaatse zitbank van Roos die tien vierkante meter inpalmt is natuurlijk een luxe die duizenden euro's afpietst van bouwwerkzaamheden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |