Volgens mij was alleen het krukje van de kringloop (en misschien die rare rotan stoel in de woonkamer).quote:Op dinsdag 17 maart 2026 07:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat zijn die kopers genaaid zeg, met een budget van 525.000 krijg je dus een jaren 90 standaard woning, en dan gaan ze het verbouwen.
- De badkamer is vrijwel het zelfde nog,
- De zolder is niks aan gedaan, met dit budget had dat wel gemogen
- De meubels kwamen nog van de kringloop
Ik vergeet nog de lelijke tegeltjes in de keuken, als je goed keek zag je dat dit ook niet vaak scheef was aangebracht.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij was alleen het krukje van de kringloop (en misschien die rare rotan stoel in de woonkamer).
Vond het ook een vrij saaie inrichting van Roos, zeker de keuken. En die blauwe bank was ook een mismatch.
RTL heeft op insta ook elke keer een bingokaart, maar het is gewoon een samenvatting van wat er elke keer voorbij komt. Bingokaart is voor mij meer de standaard visgraatvloer, stalen deuren of de geliefde uitbouw van Bob.
RTL slaat de plank wat mis vind ik.
Ik vond die tegels ook niet mooi. Kreeg een beetje zo'n gymzaal idee erbij. En gewoon heel kil.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik vergeet nog de lelijke tegeltjes in de keuken, als je goed keek zag je dat dit ook niet vaak scheef was aangebracht.
Dat vroeg ik mij ook af. Zij werkt in een magazijn, dat is geen vetpot.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:50 schreef viseenoptie het volgende:
Hoe kom je aan een budget van 525.000? die vrouw was aan het inpakken, en die man op een school? (heb niet heel goed gekeken tijdens het skippen)
Een school verdient behoorlijk goed en als die vrouw in ploegendienst werkt zit daar wellicht een flinke toeslag op die je mee mag tellen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:50 schreef viseenoptie het volgende:
Hoe kom je aan een budget van 525.000? die vrouw was aan het inpakken, en die man op een school? (heb niet heel goed gekeken tijdens het skippen)
Ik denk dat die ouders er wel wat voor over hebben gehad om ze uit hún huis te krijgenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:50 schreef viseenoptie het volgende:
Dat ligt eraan waar je werkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vond die tegels ook niet mooi. Kreeg een beetje zo'n gymzaal idee erbij. En gewoon heel kil.
[..]
Dat vroeg ik mij ook af. Zij werkt in een magazijn, dat is geen vetpot.
Cryptoquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vond die tegels ook niet mooi. Kreeg een beetje zo'n gymzaal idee erbij. En gewoon heel kil.
[..]
Dat vroeg ik mij ook af. Zij werkt in een magazijn, dat is geen vetpot.
Ik denk dat de aanbouw wel wat hoge kosten met zich meebracht zodat er voor de rest wat zuiniger aan moest worden gedaan? Al met al een prachtige woning voor 2 jonge mensen met in de toekomst misschien kinderen en er toch kunnen blijven wonen. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 07:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat zijn die kopers genaaid zeg, met een budget van 525.000 krijg je dus een jaren 90 standaard woning, en dan gaan ze het verbouwen.
- De badkamer is vrijwel het zelfde nog,
- De zolder is niks aan gedaan, met dit budget had dat wel gemogen
- De meubels kwamen nog van de kringloop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |