abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217832772
Ik begrijp de kritiek op Roos wel, vaak is het ook totaal niet mijn smaak. Maar desalniettemin krijgen alle kopers veel waar voor het vrijgegeven budget.

Met 100k doen ze in dit programma echt heel erg veel en het ziet er ook gewoon netjes afgewerkt uit.
BlaBlaBla
pi_217842579
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 22:18 schreef Dazalbest1 het volgende:
Kijkt iemand van hier ook de moeite waard met Bob en Tijl?
Kan er geen topic over vinden maar twijfel of hier iemand kijkt..... anders is het ook niet de moeite waard er een te openen :@
jep, vind het leuk alleen die schijtlollige Tijl past er totaal niet bij
  dinsdag 3 juni 2025 @ 22:24:54 #253
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_217843160
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 21:39 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik begrijp de kritiek op Roos wel, vaak is het ook totaal niet mijn smaak. Maar desalniettemin krijgen alle kopers veel waar voor het vrijgegeven budget.

Met 100k doen ze in dit programma echt heel erg veel en het ziet er ook gewoon netjes afgewerkt uit.
Als je een rondje Belgisch "blind kopen" gezien hebt. Waardeer je Roos weer ineens enorm. Die lui daar de kotsen al die interieurs in 50tinten grijs/beige.

Roos maakt er nog iets leuks afwijkends van :) (als ze een beetje ruimte krijgt. Er zijn ook genoeg afleveringen waar ze qua creativiteit aan een tuigje zit. En dan past ze zich daar wel op aan).
pi_217843556
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 22:24 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Als je een rondje Belgisch "blind kopen" gezien hebt. Waardeer je Roos weer ineens enorm. Die lui daar de kotsen al die interieurs in 50tinten grijs/beige.

Roos maakt er nog iets leuks afwijkends van :) (als ze een beetje ruimte krijgt. Er zijn ook genoeg afleveringen waar ze qua creativiteit aan een tuigje zit. En dan past ze zich daar wel op aan).
Ja tuurlijk, als ze iedere keer met dezelfde kleurenstelling aankomt wordt het snel saai. Dat maakt het programma zeker mooier.

quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2025 22:18 schreef Dazalbest1 het volgende:
Kijkt iemand van hier ook de moeite waard met Bob en Tijl?
Kan er geen topic over vinden maar twijfel of hier iemand kijkt..... anders is het ook niet de moeite waard er een te openen :@
Wat afleveringen van gekeken, best een goed programma. Ik begreep de enthousiasme van de eerste aflevering niet. Volgens mij hadden ze over een heel jaar iets van 40k winst, terwijl er ontelbaar veel uren inzitten. Dat zie je ook terug bij de andere afleveringen. Bizar veel uren voor de matige winst die je ervoor terugkrijgt. Ik denk dat de meeste 'flippers' het daarom ook wel bij 1 huis voor gezien houden.

Het wordt denk ik pas leuk als je met echt heel veel ervaring en een sterk netwerk zo'n klus aangaat.
BlaBlaBla
  woensdag 4 juni 2025 @ 14:16:12 #255
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_217847894
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 22:57 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]
Ja tuurlijk, als ze iedere keer met dezelfde kleurenstelling aankomt wordt het snel saai. Dat maakt het programma zeker mooier.
[..]
Wat afleveringen van gekeken, best een goed programma. Ik begreep de enthousiasme van de eerste aflevering niet. Volgens mij hadden ze over een heel jaar iets van 40k winst, terwijl er ontelbaar veel uren inzitten. Dat zie je ook terug bij de andere afleveringen. Bizar veel uren voor de matige winst die je ervoor terugkrijgt. Ik denk dat de meeste 'flippers' het daarom ook wel bij 1 huis voor gezien houden.

Het wordt denk ik pas leuk als je met echt heel veel ervaring en een sterk netwerk zo'n klus aangaat.
Het is niet mijn programma, ik heb wel een stuk van de andere (recente) aflevering gezien van die vrouw die het even zonder kluservaring doet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  woensdag 11 juni 2025 @ 18:55:23 #256
327807 Mariposas
יה&#14
pi_217914096
Ik kwam deze woning tegen. In 2022 uitgebouwd, ik vermoed tijdens KzK zijn gedaan. Kan me de aflevering niet meer echt herinneren. Die gaan ook alweer snel weg.
https://www.funda.nl/deta(...)=share-listing-modal
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_217914520
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 18:55 schreef Mariposas het volgende:
Ik kwam deze woning tegen. In 2022 uitgebouwd, ik vermoed tijdens KzK zijn gedaan. Kan me de aflevering niet meer echt herinneren. Die gaan ook alweer snel weg.
Naja, het feit dat ze het tegeltje van KZK in de Funda foto's zetten is duidelijk. Ik kan mij die uitzending ook niet meer herinneren. En snel weg? Ze hebben er toch drie jaar gewoond? Vind ik niet extreem snel weg.
pi_217914661
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 18:55 schreef Mariposas het volgende:
https://www.linda.nl/life(...)is-te-koop-den-haag/
pi_217915541
Was dat niet t stel met dat kind dat in de trapkast moest spelen?
pi_217915769
quote:
Lekker veel privacy in de tuin.
BlaBlaBla
  woensdag 11 juni 2025 @ 21:57:08 #261
327807 Mariposas
יה&#14
pi_217915984
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 19:36 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Naja, het feit dat ze het tegeltje van KZK in de Funda foto's zetten is duidelijk. Ik kan mij die uitzending ook niet meer herinneren. En snel weg? Ze hebben er toch drie jaar gewoond? Vind ik niet extreem snel weg.
Ja dat het uit KzK komt is wel evident en had ik ook gezien, staat namelijk naast die foto ook in de beschrijving van de woning. ;) mijn ‘vraag’ was meer uit welk seizoen het was. 3 jaar vind ik ook niet ‘extreem’ snel weg maar wel best snel. Maar in artikel van Linda staat dat ze er 5 jaar hebben gewoond, dat is alweer langer.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  Moderator vrijdag 13 juni 2025 @ 08:30:43 #262
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_217927314
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 21:57 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Ja dat het uit KzK komt is wel evident en had ik ook gezien, staat namelijk naast die foto ook in de beschrijving van de woning. ;) mijn ‘vraag’ was meer uit welk seizoen het was. 3 jaar vind ik ook niet ‘extreem’ snel weg maar wel best snel. Maar in artikel van Linda staat dat ze er 5 jaar hebben gewoond, dat is alweer langer.
Ik kan me stiekem best voorstellen dat het best aantrekkelijk is om door te verhuizen na KZK. Je positie op de woningmarkt is vaak een stuk aantrekkelijker dan daarvoor. Je hebt ineens een instapklare woning aan te bieden, waar ik me best van voor kan stellen dat je daar flink overwaarde op pakt.

En zeker in dit geval van jonge mensen die een appartement in Den Haag hebben, kan ik me best voorstellen dat een veranderende gezinssituatie ervoor zorgt dat je bijv toch liever een eensgezinswoning iets buiten de stad hebt voor hetzelfde geld :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator vrijdag 13 juni 2025 @ 09:48:39 #263
446930 crew  ESF1Gamer
pi_217927937
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 08:30 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik kan me stiekem best voorstellen dat het best aantrekkelijk is om door te verhuizen na KZK. Je positie op de woningmarkt is vaak een stuk aantrekkelijker dan daarvoor. Je hebt ineens een instapklare woning aan te bieden, waar ik me best van voor kan stellen dat je daar flink overwaarde op pakt.

En zeker in dit geval van jonge mensen die een appartement in Den Haag hebben, kan ik me best voorstellen dat een veranderende gezinssituatie ervoor zorgt dat je bijv toch liever een eensgezinswoning iets buiten de stad hebt voor hetzelfde geld :)
Alex zegt weleens om jullie op weg te helpen om de woningmarkt. Om later hun droomhuis te kunnen hebben.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_217950706
Ik ben in sneltempo door de afleveringen aan het gaan, het is een boeiend programma. Ik stoor me minder aan de eisen en drama van de koppels (soms ook te skippen met wat doorspoelen).

Wat ik me afvroeg, aangezien het programma een vast ritme volgt: zou het echte budget van de koppels vooraf al veel hoger vastgelegd zijn? Elke keer komt Alex een paar tienduizend extra vragen en nadien ziet Bob ook weer mooie pllannen voor een kleine meerprijs. Het antwoord is altijd volmondig ja.
  zondag 15 juni 2025 @ 12:50:35 #265
36431 bleiblei
pi_217951361
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 11:35 schreef zipcon het volgende:
Ik ben in sneltempo door de afleveringen aan het gaan, het is een boeiend programma. Ik stoor me minder aan de eisen en drama van de koppels (soms ook te skippen met wat doorspoelen).

Wat ik me afvroeg, aangezien het programma een vast ritme volgt: zou het echte budget van de koppels vooraf al veel hoger vastgelegd zijn? Elke keer komt Alex een paar tienduizend extra vragen en nadien ziet Bob ook weer mooie pllannen voor een kleine meerprijs. Het antwoord is altijd volmondig ja.
Ik denk dat in een aantal gevallen mensen niet het volledige budget in zetten. Maar vooral dat mensen gedurende het programma meer mogelijkheden vinden. Ouders die schenken of lenen, meevaller in verkoop huis, hypotheek tikje scherper neerzetten. Laatste seizoen is de duurzaamheidshypotheek een favoriete extra inkomstenbron.

Het lijkt allemaal gratis geld, maar dat is het natuurlijk zelden.

Overigens is mijn ervaring dat als je er eenmaal in zit, je grenzen altijd wel stukje oprekken. Ga maar een verbouwing doen. Dan gaat het zo hard. Zelden wordt een verbouwing binnen budget uitgevoerd. En vaak ben je daar als opdrachtgever zelf de schuldige van ;) .
pi_217952203
Vaak geeft de verkoop van de huidige woning een extra zakje ¤¤¤
  zondag 15 juni 2025 @ 22:21:14 #267
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_217957682
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 11:35 schreef zipcon het volgende:

Ik heb daar ook weleens over getwijfeld, maar het programma duurt soms op de achtergrond een jaar. Het kan dus zijn dat iemand meer is gaan verdienen, of een bonus heeft gekregen. Daardoor kan de hypotheek wat hoger uitkomen, misschien hebben ze de rente opnieuw kunnen overleggen of een andere woning beter verkocht.

Ik denk dus eigenlijk wel dat het echt is, en heel af en toe lukt het een stel ook niet om te verhogen. Ik denk ook dat de 'nee het lukt niet' minder snel gemonteerd wordt dan een lekkere 'we verhogen met 20.000 euro veel plezier Bob' wat dan wel de uitzending haalt.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_217958196
Het verstrijken lijkt me idd dan logisch (zeker als het vroeger een jaar kon duren). Met de "nieuwe" concessieklok wordt af en toe afgeweken van de budgetvraag.

Die overmaatse zitbank van Roos die tien vierkante meter inpalmt is natuurlijk een luxe die duizenden euro's afpietst van bouwwerkzaamheden.
  maandag 16 juni 2025 @ 07:58:28 #269
36431 bleiblei
pi_217959227
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 23:17 schreef zipcon het volgende:
Het verstrijken lijkt me idd dan logisch (zeker als het vroeger een jaar kon duren). Met de "nieuwe" concessieklok wordt af en toe afgeweken van de budgetvraag.

Die overmaatse zitbank van Roos die tien vierkante meter inpalmt is natuurlijk een luxe die duizenden euro's afpietst van bouwwerkzaamheden.
Dat laatste zal wel meevallen. De meubels zijn gesponsord. Dus daar betalen ze echt niet de volle mep voor.

En banken van 10m2 heb ik er niet voorbij zien komen ;) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')