En om geen goal tegen te krijgen.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:07 schreef AgnesGru het volgende:
Canada moet nu alles op alles zetten om te scoren.
Neem aan dat die van Belgische afkomst is.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:08 schreef Marcoss het volgende:
Die keeper met vast Nederlandse roots is best goed
Krijg wel trek in vis nadat die zo vaak genoemd wordt.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:08 schreef Marcoss het volgende:
Die keeper met vast Nederlandse roots is best goed
Ja, dar zou ook kunnenquote:Op zondag 22 februari 2026 16:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neem aan dat die van Belgische afkomst is.
Na de 1 - 0 heeft de VS eigenlijk nog maar weinig gedaan.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat Canada hier al op voorsprong had kunnen staan
Er bestaat een bekende ijshockeywet die luidt dat 'ie er dan vaak aan de andere kant ingaat.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat Canada hier al op voorsprong had kunnen staan
Stukje Park the Bus Genotquote:Op zondag 22 februari 2026 16:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Na de 1 - 0 heeft de VS eigenlijk nog maar weinig gedaan.
Vooral sinds de 1-1 eigenlijkquote:Op zondag 22 februari 2026 16:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Na de 1 - 0 heeft de VS eigenlijk nog maar weinig gedaan.
Ze zullen wel eindelijk funding voor the wall hebben gevonden.quote:
Ja klopt. Daarvoor was het nog wat het nog wel een beetje.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral sinds de 1-1 eigenlijk
Nou nou nou. Rustig aan hoor, die afgelaste tour is al pittig genoeg.quote:
Geen O Canada.quote:
quote:
Krijgen we een schietbeurt bij het biatlon?quote:
Schulting.gifquote:
Gewoon beide teams in hetzelfde vliegtuig joh. Wat kan er fout gaan.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:25 schreef kilon het volgende:
De verliezer gaat op de loservlucht meteen terug naar huis.
Zullen er best een aantal carpoolen met elkaarquote:Op zondag 22 februari 2026 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon beide teams in hetzelfde vliegtuig joh. Wat kan er fout gaan.
De wielrennertquote:
Die Canadees sloeg die ander in zijn gezicht, dit was haken.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch hetzelfde als wat die Canadees deed?
quote:
Raakte hem toch ook in het gezicht? Of zag ik dat verkeerd?quote:Op zondag 22 februari 2026 16:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die Canadees sloeg die ander in zijn gezicht, dit was haken.
Deed mij denken aan Ronald de Boer tegen Tsjechië bij EK 2000.quote:
Nu de diepe diepe slotfase.quote:
Dat zag ik daar niet aan af.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raakte hem toch ook in het gezicht? Of zag ik dat verkeerd?
Daarna de overtime van de slotfase.quote:
VDS tegen Orteghaquote:Op zondag 22 februari 2026 16:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deed mij denken aan Ronald de Boer tegen Tsjechië bij EK 2000.
Daniel Sprong bedoel je?quote:Op zondag 22 februari 2026 14:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met die Canadees Nederlandse jongen?
Schaatsen werkte niet met een toetsenbordquote:Op zondag 22 februari 2026 14:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik krijg nu wel zin om dit te spelen
Bekijk deze YouTube-video
Rammen op het toetsenbord
Gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Canada de mogelijkheden heeft gehad om te scoren.
PSV had ook een keer zo'n pot tegen RBCquote:
Ze zijn zo aardig om ons de overtime te gunnen.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Canada de mogelijkheden heeft gehad om te scoren.
Ik ging ook altijd op mijn bek volgens mij ja.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Schaatsen werkte niet met een toetsenbord
quote:Op zondag 22 februari 2026 16:31 schreef Gretzl het volgende:
Heerlijk weer naar OT, maar jammer dat ze zo niet met 5 veldspelers door spelen
Als dat niet lukt 1 tegen 1?quote:
Worthy de Jong wordt klaargestoomd?quote:
Dit is de verlenging, zodat de kans dat gescoord wordt groter wordt.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:32 schreef Zorro het volgende:
Hoezo 3 tegen 3?
Dat was eerder toch ook niet?
Was toch ook een keer tegen WII toen die papzak Zeefuik alsnog scoorde?quote:Op zondag 22 februari 2026 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV had ook een keer zo'n pot tegen RBC
Kan me niet herinneren dat ik ergens het einde heb gehaaldquote:Op zondag 22 februari 2026 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jawel, maar eerder OT's waren gewoon 5x5, of heb ik niet opgelet bij de ontsnapping van Canada tegen Slowakije Finland Tsjechie?quote:Op zondag 22 februari 2026 16:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is de verlenging, zodat de kans dat gescoord wordt groter wordt.
Gewoon onderbroek omdraaien.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
Nog maar 4 uur tot de sluitingsceremonie. Dit gaat helemaal goed zo.
quote:Op zondag 22 februari 2026 16:33 schreef AgnesGru het volgende:
Hopelijk heeft Canada een eigen Worthy de Jongh
Hele toernooi al 3 v 3 in overtime. Althans in KO fase.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jawel, maar eerder OT's waren gewoon 5x5, of heb ik niet opgelet bij de ontsnapping van Canada tegen Slowakije?
Dit moment blijft een van m'n absolute sporthoogtepunten van de 20squote:Op zondag 22 februari 2026 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Worthy de Jong wordt klaargestoomd?
Als het zo doorgaat wordt het nog krap voor de Van t Woutjes om op tijd bij de sluitingsceremonie te zijn op deze manier. Het is een kleine 2 uur rijden vanaf de arenaquote:Op zondag 22 februari 2026 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
Nog maar 4 uur tot de sluitingsceremonie. Dit gaat helemaal goed zo.
Dan concludeer ik dat ik niet heb opgelet.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:35 schreef Salina het volgende:
[..]
Hele toernooi al 3 v 3 in overtime. Althans in KO fase.
Met wat politiebegeleiding kom je er wel.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:36 schreef kilon het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat wordt het nog krap voor de Van t Woutjes om op tijd bij de sluitingsceremonie te zijn op deze manier. Het is een kleine 2 uur rijden vanaf de arena
Hopelijk staat er geen file!quote:Op zondag 22 februari 2026 16:36 schreef kilon het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat wordt het nog krap voor de Van t Woutjes om op tijd bij de sluitingsceremonie te zijn op deze manier. Het is een kleine 2 uur rijden vanaf de arena
De Tallon Griekspoor van het ijshockeyquote:Op zondag 22 februari 2026 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daniel Sprong bedoel je?
Speelt tegenwoordig in Rusland
Bij het voetbal gaan ze tijdens de pauze niet op het veld om het gras te gaan maaien.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan zijn ze bij voetbal toch wat sneller met verlengen... Dit duurt eeuwen
Sowieso zullen er wel wat belangrijke mensen hier aanwezig zijn die straks ook naar de sluitingsceremonie gaanquote:Op zondag 22 februari 2026 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met wat politiebegeleiding kom je er wel.
Ze gaan met de plaatselijke Fyraquote:Op zondag 22 februari 2026 16:36 schreef kilon het volgende:
[..]
Ze moeten eerst nog dweilenquote:Op zondag 22 februari 2026 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan zijn ze bij voetbal toch wat sneller met verlengen... Dit duurt eeuwen
Tsja, bij shorttrack werd er ook niet gedweild voor de relays. Extra difficultyquote:Op zondag 22 februari 2026 16:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij het voetbal gaan ze tijdens de pauze niet op het veld om het gras te gaan maaien.
Het commentaar op Eurosport is een stuk leuker.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:41 schreef golfer het volgende:
Grueter als hysterische commentator doet mij terug verlangen naar het legendarische commentaar van wijlen Frans Henrichs.
@Zipportal en ik vroegen ons al af waarom Albert Mantingh de finale niet doet.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:41 schreef golfer het volgende:
Grueter als hysterische commentator doet mij terug verlangen naar het legendarische commentaar van wijlen Frans Henrichs.
Daar rijden ze dan wel op andere banen, dat is hier lastig.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, bij shorttrack werd er ook niet gedweild voor de relays. Extra difficulty
Echt wel maar je kreeg wel lamme vingers.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
PSV doet niet mee.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:zipportal en ik vroegen ons al af waarom Albert Mantingh de finale niet doet.
Ik vind het een kutstem, hoe die ooit is aangenomen?quote:Op zondag 22 februari 2026 16:43 schreef Marcoss het volgende:
Ik vind Grueter bij ijshockey en zwemmen altijd wel goed eigenlijk
Jammer genoeg wel de versie van d'n Aldi. Commentaar bij de NOS was legendarisch.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit moment blijft een van m'n absolute sporthoogtepunten van de 20s
[ x ]
Zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij het voetbal gaan ze tijdens de pauze niet op het veld om het gras te gaan maaien.
Zeker. Al kan die wel wat doorslaan bij Amerikaanse sporters.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:43 schreef Marcoss het volgende:
Door mensen die hem geen kutstem vonden hebben.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik vind het een kutstem, hoe die ooit is aangenomen?
Dat is nogal arbitrairquote:Op zondag 22 februari 2026 16:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ook ja.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:43 schreef Marcoss het volgende:
Allemaal doven dan.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Door mensen die hem geen kutstem vonden hebben.
Kemna castingquote:Op zondag 22 februari 2026 16:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:
Lijkt mij ook wel.quote:
Ah vandaar dat het lintje die medailles niet kan houden.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die medailles zijn best dik he? Als een plak leverworst.
Ik vind zijn stem ook prima.quote:
Ik ook. Denk de meesten wel.quote:
Ik ookquote:
En dat is dan veel te snelquote:
3 vs 3 in verlenging?quote:Op zondag 22 februari 2026 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit moeten ze ook bij het voetbal doen.
Zou het wel leuker maken.quote:
razendziedendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
In theorie wel, maar in de praktijk zijn die veel te traag waardoor het juist veel makkelijker scoren is.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:52 schreef PzKpfw het volgende:
Als je gewoon een mokervette keeper (laten we zeggen formaat Django Wagner) in de goal zet dan is het voor de tegenstander toch nagenoeg onmogelijk om te scoren?
Gooi de hele Spelen maar op slot nu!quote:
Maar niet voor Canadaquote:Op zondag 22 februari 2026 16:53 schreef Gretzl het volgende:
McDavid heeft over 4 en 8 jaar ook nog wel een kans
Als de NHL-spelers welkom zijnquote:Op zondag 22 februari 2026 16:53 schreef Gretzl het volgende:
McDavid heeft over 4 en 8 jaar ook nog wel een kans
Misschien kunnen ze daarvoor een ceremonie houden.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gooi de hele Spelen maar op slot nu!
Het vuur moet nog uit!quote:Op zondag 22 februari 2026 16:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gooi de hele Spelen maar op slot nu!
Zijn er een aantal anti-Trump dan?quote:Op zondag 22 februari 2026 16:53 schreef Eppie_NL het volgende:
Dat wordt een geweldige bijeenkomst bij Trump. Wordt heel awkward.
Zal er wel niet komen, Seahawks zijn ook nog niet uitgenodigdquote:Op zondag 22 februari 2026 16:53 schreef Eppie_NL het volgende:
Dat wordt een geweldige bijeenkomst bij Trump. Wordt heel awkward.
En niet zo een beetje ook.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:53 schreef Marcoss het volgende:
Dit kan Canada enkel zichzelf aanrekenen..
Dat lijkt mij niet lastig om te regelen.quote:
Genoeg kansen gehad ja.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:53 schreef Marcoss het volgende:
Zouden ze bij basketbal ook moeten doen.quote:
Is dat wel mogelijk?quote:Op zondag 22 februari 2026 16:57 schreef tjoptjop het volgende:
Haha de Amerikanen gaan nu nog onuitstaanbaarder worden
Ze hebben het verprutst. Er waren bergen kansen om het al lang voor OT af te maken.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:53 schreef Marcoss het volgende:
Met NBA spelersquote:Op zondag 22 februari 2026 16:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zouden ze bij basketbal ook moeten doen.
Valpartijencompilatie van het shorttrackquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Lijkt mij handiger om iets te kiezen wat wel voor de sluitingsceremonie klaar is.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Valpartijencompilatie van het shorttrack
[ afbeelding ]
Dat zeker.quote:
Over vier jaar minus 18 dagen.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2026 16:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij handiger om iets te kiezen wat wel voor de sluitingsceremonie klaar is.
Ik heb AZ aangeslingerd. Niet omdat ik het nou zo leuk vind.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |