De wielrennertquote:
Die Canadees sloeg die ander in zijn gezicht, dit was haken.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch hetzelfde als wat die Canadees deed?
quote:
Raakte hem toch ook in het gezicht? Of zag ik dat verkeerd?quote:Op zondag 22 februari 2026 16:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die Canadees sloeg die ander in zijn gezicht, dit was haken.
Deed mij denken aan Ronald de Boer tegen Tsjechië bij EK 2000.quote:
Nu de diepe diepe slotfase.quote:
Dat zag ik daar niet aan af.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raakte hem toch ook in het gezicht? Of zag ik dat verkeerd?
Daarna de overtime van de slotfase.quote:
VDS tegen Orteghaquote:Op zondag 22 februari 2026 16:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deed mij denken aan Ronald de Boer tegen Tsjechië bij EK 2000.
Daniel Sprong bedoel je?quote:Op zondag 22 februari 2026 14:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met die Canadees Nederlandse jongen?
Schaatsen werkte niet met een toetsenbordquote:Op zondag 22 februari 2026 14:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik krijg nu wel zin om dit te spelen
Bekijk deze YouTube-video
Rammen op het toetsenbord
Gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Canada de mogelijkheden heeft gehad om te scoren.
PSV had ook een keer zo'n pot tegen RBCquote:
Ze zijn zo aardig om ons de overtime te gunnen.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Canada de mogelijkheden heeft gehad om te scoren.
Ik ging ook altijd op mijn bek volgens mij ja.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Schaatsen werkte niet met een toetsenbord
quote:Op zondag 22 februari 2026 16:31 schreef Gretzl het volgende:
Heerlijk weer naar OT, maar jammer dat ze zo niet met 5 veldspelers door spelen
Als dat niet lukt 1 tegen 1?quote:
Worthy de Jong wordt klaargestoomd?quote:
Dit is de verlenging, zodat de kans dat gescoord wordt groter wordt.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:32 schreef Zorro het volgende:
Hoezo 3 tegen 3?
Dat was eerder toch ook niet?
Was toch ook een keer tegen WII toen die papzak Zeefuik alsnog scoorde?quote:Op zondag 22 februari 2026 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV had ook een keer zo'n pot tegen RBC
Kan me niet herinneren dat ik ergens het einde heb gehaaldquote:Op zondag 22 februari 2026 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jawel, maar eerder OT's waren gewoon 5x5, of heb ik niet opgelet bij de ontsnapping van Canada tegen Slowakije Finland Tsjechie?quote:Op zondag 22 februari 2026 16:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is de verlenging, zodat de kans dat gescoord wordt groter wordt.
Gewoon onderbroek omdraaien.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
Nog maar 4 uur tot de sluitingsceremonie. Dit gaat helemaal goed zo.
quote:Op zondag 22 februari 2026 16:33 schreef AgnesGru het volgende:
Hopelijk heeft Canada een eigen Worthy de Jongh
Hele toernooi al 3 v 3 in overtime. Althans in KO fase.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jawel, maar eerder OT's waren gewoon 5x5, of heb ik niet opgelet bij de ontsnapping van Canada tegen Slowakije?
Dit moment blijft een van m'n absolute sporthoogtepunten van de 20squote:Op zondag 22 februari 2026 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Worthy de Jong wordt klaargestoomd?
Als het zo doorgaat wordt het nog krap voor de Van t Woutjes om op tijd bij de sluitingsceremonie te zijn op deze manier. Het is een kleine 2 uur rijden vanaf de arenaquote:Op zondag 22 februari 2026 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
Nog maar 4 uur tot de sluitingsceremonie. Dit gaat helemaal goed zo.
Dan concludeer ik dat ik niet heb opgelet.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:35 schreef Salina het volgende:
[..]
Hele toernooi al 3 v 3 in overtime. Althans in KO fase.
Met wat politiebegeleiding kom je er wel.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:36 schreef kilon het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat wordt het nog krap voor de Van t Woutjes om op tijd bij de sluitingsceremonie te zijn op deze manier. Het is een kleine 2 uur rijden vanaf de arena
Hopelijk staat er geen file!quote:Op zondag 22 februari 2026 16:36 schreef kilon het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat wordt het nog krap voor de Van t Woutjes om op tijd bij de sluitingsceremonie te zijn op deze manier. Het is een kleine 2 uur rijden vanaf de arena
De Tallon Griekspoor van het ijshockeyquote:Op zondag 22 februari 2026 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daniel Sprong bedoel je?
Speelt tegenwoordig in Rusland
Bij het voetbal gaan ze tijdens de pauze niet op het veld om het gras te gaan maaien.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan zijn ze bij voetbal toch wat sneller met verlengen... Dit duurt eeuwen
Sowieso zullen er wel wat belangrijke mensen hier aanwezig zijn die straks ook naar de sluitingsceremonie gaanquote:Op zondag 22 februari 2026 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met wat politiebegeleiding kom je er wel.
Ze gaan met de plaatselijke Fyraquote:Op zondag 22 februari 2026 16:36 schreef kilon het volgende:
[..]
Ze moeten eerst nog dweilenquote:Op zondag 22 februari 2026 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan zijn ze bij voetbal toch wat sneller met verlengen... Dit duurt eeuwen
Tsja, bij shorttrack werd er ook niet gedweild voor de relays. Extra difficultyquote:Op zondag 22 februari 2026 16:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij het voetbal gaan ze tijdens de pauze niet op het veld om het gras te gaan maaien.
Het commentaar op Eurosport is een stuk leuker.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:41 schreef golfer het volgende:
Grueter als hysterische commentator doet mij terug verlangen naar het legendarische commentaar van wijlen Frans Henrichs.
@Zipportal en ik vroegen ons al af waarom Albert Mantingh de finale niet doet.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:41 schreef golfer het volgende:
Grueter als hysterische commentator doet mij terug verlangen naar het legendarische commentaar van wijlen Frans Henrichs.
Daar rijden ze dan wel op andere banen, dat is hier lastig.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, bij shorttrack werd er ook niet gedweild voor de relays. Extra difficulty
Echt wel maar je kreeg wel lamme vingers.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
PSV doet niet mee.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:zipportal en ik vroegen ons al af waarom Albert Mantingh de finale niet doet.
Ik vind het een kutstem, hoe die ooit is aangenomen?quote:Op zondag 22 februari 2026 16:43 schreef Marcoss het volgende:
Ik vind Grueter bij ijshockey en zwemmen altijd wel goed eigenlijk
Jammer genoeg wel de versie van d'n Aldi. Commentaar bij de NOS was legendarisch.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit moment blijft een van m'n absolute sporthoogtepunten van de 20s
[ x ]
Zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij het voetbal gaan ze tijdens de pauze niet op het veld om het gras te gaan maaien.
Zeker. Al kan die wel wat doorslaan bij Amerikaanse sporters.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:43 schreef Marcoss het volgende:
Door mensen die hem geen kutstem vonden hebben.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik vind het een kutstem, hoe die ooit is aangenomen?
Dat is nogal arbitrairquote:Op zondag 22 februari 2026 16:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ook ja.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:43 schreef Marcoss het volgende:
Allemaal doven dan.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Door mensen die hem geen kutstem vonden hebben.
Kemna castingquote:Op zondag 22 februari 2026 16:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:
Lijkt mij ook wel.quote:
Ah vandaar dat het lintje die medailles niet kan houden.quote:Op zondag 22 februari 2026 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die medailles zijn best dik he? Als een plak leverworst.
Ik vind zijn stem ook prima.quote:
Ik ook. Denk de meesten wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |