Jup. En tijdens de laatste twee finales om de Stanley Cup tussen Edmonton en Florida hoefden ze geen Europese referees te laten invliegen, de wedstrijdleiding was gewoon in handen van Amerikanen en Canadezen (beiden de helft).quote:Op zondag 22 februari 2026 17:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De door Grueter gememoreerde 'haat' aan het begin van deze pot, valt nogal mee.
Canadezen en Amerikanen spelen al sinds mensenheugenis tegen en met elkaar ijshockey, en zitten ook regelmatig met elkaar op de tribunes.
Maar dat was hier ook zo.quote:Op zondag 22 februari 2026 17:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jup. En tijdens de laatste twee finales om de Stanley Cup tussen Edmonton en Florida hoefden ze geen Europese referees te laten invliegen, de wedstrijdleiding was gewoon in handen van Amerikanen en Canadezen (beiden de helft).
WK atletiek volgend jaarquote:Op zondag 22 februari 2026 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst nog de Zomerspelen ouwe reus.
Eerst nog de CWG!quote:Op zondag 22 februari 2026 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst nog de Zomerspelen ouwe reus.
Kan Ajacied Danny Makkelie nog veel van lerenquote:Op zondag 22 februari 2026 17:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar dat was hier ook zo.
Die gasten blijven volkomen onpartijdig. Amerikanen en Canadezen gecombineerd.
"Je hele hoek staat open!"quote:Op zondag 22 februari 2026 18:04 schreef The_Playmaker het volgende:
Vraag me nu nog steeds af hoe MacKinnon die puck er niet in wist te krijgen. Het was lastiger om die op de buitenkant van de paal te krijgen dan erin te schieten. Die hele hoek lag open…
2de periode, vlak voor de 4 minuten straf voor canada.quote:Op zondag 22 februari 2026 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer was dat gebeurd eigenlijk, vandaag?
vond die 2+2 echt wel bullshit hoorquote:Op maandag 23 februari 2026 02:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
2de periode, vlak voor de 4 minuten straf voor canada.
Die was echt niet lief.
Was niet 2de periode was derde, daardoor weet ik niet of we het over hetzelfde moment hebben.quote:Op maandag 23 februari 2026 08:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
vond die 2+2 echt wel bullshit hoor
ik snap het, speler met altijd controle hebben over zijn stick maar een Amerikaan clipt hem waardoor hij op snelheid de boarding inknalt en hughes schaatst vervolgens in zijn stick
ik had hem niet gefloten
Heel lang geleden was er eens fragment van een vechtpartij in het publiek en dat vervolgens de spelers de tribune opgingen om mee te knokken.quote:Op zondag 22 februari 2026 17:07 schreef tjoptjop het volgende:
Jammer, geen vechtpartijtjes in het publiek
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 23 februari 2026 12:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Heel lang geleden was er eens fragment van een vechtpartij in het publiek en dat vervolgens de spelers de tribune opgingen om mee te knokken.![]()
![]()
![]()
Was in de NHL dacht ik maar geen idee wanneer en wie.
Haha, held!quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:40 schreef Salina het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Bijna net zo leuk als de Malice in the Palace.
begrijpelijkquote:Op vrijdag 27 februari 2026 01:14 schreef Gretzl het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)ucces-bagatelliseren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |