Eerst nog de Zomerspelen ouwe reus.quote:
Eerst nog heel veel andere sport dan he.quote:Op zondag 22 februari 2026 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst nog de Zomerspelen ouwe reus.
In dat apenland. Evenals het WK. Geweldig.quote:Op zondag 22 februari 2026 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst nog de Zomerspelen ouwe reus.
quote:Op zondag 22 februari 2026 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
maar gelukkig zonder die kloterussen!![]()
Vraag mij echt wat dat gaat worden. Vooral als de toddler in chief merkt dat het niet voldoende om hem draait.quote:Op zondag 22 februari 2026 17:00 schreef Szura het volgende:
[..]
In dat apenland. Evenals het WK. Geweldig.
Niet mijn woorden.quote:
Dat zal dan wel een ESPN 30 for 30 worden.quote:Op zondag 22 februari 2026 17:02 schreef Red_85 het volgende:
Heeeeel vet.
Heldenrol voor Hellebuyk, wat heeft die allemaal gepakt zeg.
Na, over een paar jaar een film hiervan dus. Allemaal kijken.
We zullen het eerst zien bij het WK vrees ik. Al ga ik daar niet veel van kijken, want ik heb echt geen zin in 48 landen-aids, Infantinotroep en Trumpbagger.quote:Op zondag 22 februari 2026 17:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vraag mij echt wat dat gaat worden. Vooral als de toddler in chief merkt dat het niet voldoende om hem draait.
Ik doelde ook eerst op het WK, omdat daar nu al gedoe over is met het proberen te schrappen van de democratische speelsteden en het weigeren van Visa voor veel van de deelnemende landen.quote:Op zondag 22 februari 2026 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We zullen het eerst zien bij het WK vrees ik. Al ga ik daar niet veel van kijken, want ik heb echt geen zin in 48 landen-aids, Infantinotroep en Trumpbagger.
Voor de OS verloochen ik echter al mijn idealen.
De door Grueter gememoreerde 'haat' aan het begin van deze pot, valt nogal mee.quote:Op zondag 22 februari 2026 17:07 schreef tjoptjop het volgende:
Jammer, geen vechtpartijtjes in het publiek
Trumpgod. Ik gun hem zijn troon wel.quote:Op zondag 22 februari 2026 17:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vraag mij echt wat dat gaat worden. Vooral als de toddler in chief merkt dat het niet voldoende om hem draait.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
En de tokkie Amerikanen zullen niet afreizen naar Italiëquote:Op zondag 22 februari 2026 17:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De door Grueter gememoreerde 'haat' aan het begin van deze pot, valt nogal mee.
Canadezen en Amerikanen spelen al sinds mensenheugenis tegen en met elkaar ijshockey, en zitten ook regelmatig met elkaar op de tribunes.
Die spelers kennen elkaar allemaal erg goed en zijn vaak bevriend.
Ondanks de matpartijtjes.
Maar soms is er een 'bestuurder' die nou eenmaal van polarisatie houdt. En dat zat er vorig jaar, bij het 4 landentoernooi, nog erg diep in.
Vance was er wel in het begin hoorquote:Op zondag 22 februari 2026 17:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En de tokkie Amerikanen zullen niet afreizen naar Italië
En die hadden nu ook weinig redenen gehad om te matten.quote:Op zondag 22 februari 2026 17:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En de tokkie Amerikanen zullen niet afreizen naar Italië
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |