Lijkt het wel opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mochten mijn kinderen gaan shorttracken weet ik het wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:55 schreef Vlinder het volgende:
Iedereen een verplichte Velzenboerbril
IJswaterquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
Wat drinken jullie bij deze race? @:Coco
Die gekke gedachte sla je er toch wel uit hoop ikquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:57 schreef papert het volgende:
[..]
Mochten mijn kinderen gaan shorttracken weet ik het wel.
Ik ben thee aan het zetten. Straks misschien een biertje.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
Wat drinken jullie bij deze race? @:Coco
Met een ronde voorsprong.quote:
Nee, die minder rust gaat heel zwaar wegen.quote:
Onterven?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:57 schreef papert het volgende:
[..]
Slaan doe ik niet. Verwacht niet dat ze voor shorttrack kiezen overigens. Maar als ze dat in de toekomst graag willen, is dat hun eigen keuze.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die gekke gedachte sla je er toch wel uit hoop ik
Een FOK!:er met kinderenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:57 schreef papert het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Hoi Nathalie van Berkel.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:00 schreef Vlinder het volgende:
OogSaved by the brilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kunnen beter Curling gaan doen, dat is veel minder gevaarlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die gekke gedachte sla je er toch wel uit hoop ik
Dan kun je ook over een bezem struikelen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kunnen beter Curling gaan doen, dat is veel minder gevaarlijk.
Nederlandse namen besten namenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:01 schreef Slobeend het volgende:
Veel goede namen, dat wordt nog wat.
Pas op! Steen tegen je teen aan. Helm op aubquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kunnen beter Curling gaan doen, dat is veel minder gevaarlijk.
Steen tegen je voetquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan kun je ook over een bezem struikelen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schulting en Velzeboer weer bij elkaar, net als Sarault.
Dat wordt wel pittigquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
OogDit griezelt me toe, dat bloed dat vrijwel direct uit dat oog lijkt lopen.. Hopelijk valt het allemaal mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Genotquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:02 schreef xzaz het volgende:
Waar is dat gifje met kontknijp van Schulting?
Meh.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Desmet en Fontana mogen dus gelijk weerquote:
OogWaarom klikte ik om het nog een keer te bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
En Noh.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Desmet en Fontana mogen dus gelijk weer
O nohquote:
OogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
mja ik klik maar nietquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom klikte ik om het nog een keer te bekijken.
En ze heeft geleerd dat ze niet moet vallenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:06 schreef Saekerhett het volgende:
Gelukkig is ze wel trots dat ze er staat.
Ik zal jou eens bowlenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Semi 1 hoog niveau en gevaarlijk qua bowlen
Moet ze wel blijven staan.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stoddard heeft het wel getroffen met deze semi.
Omdat DeSmet en Fontana heel weinig tijd hebben, krijgen ze de eerste halve finale toegewezen...quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:04 schreef Szura het volgende:
Desmet
Fontana
Noh
Blais
Kim
Boutin
Zhang
Velzeboer
Confortola
Schulting
Lam
Sarault
Yang
Leveque
Stoddard
Dulk
Naganori
Choi
Somodi
Sighel
Vegi
Oliebol met mayoquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Michelle geen pizza met melk gehad?
Dit is geilquote:
Jezelf afstraffen. Hoe werkt dat? Tepelklemmen aanbrengen ofzo?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ze gaat zichzelf niet afstraffen voor haar wanprestaties dit toernooi
Vermoeden van?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:07 schreef Redefine het volgende:
Sowieso vrij apart dat heel veel van dezelfde kwartfinales bij elkaar zitten. Xandra, Schulting en Confortola ook al...
Bedankt he. Voorbeeldfiguur.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Oogbol vliegt nog net niet uit de oogkas.
Op dat moment zal mijn kind alles op alles moeten zetten om het tot Cirque du Soleil te schoppen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:57 schreef papert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |