Lijkt het wel opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mochten mijn kinderen gaan shorttracken weet ik het wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:55 schreef Vlinder het volgende:
Iedereen een verplichte Velzenboerbril
IJswaterquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
Wat drinken jullie bij deze race? @:Coco
Die gekke gedachte sla je er toch wel uit hoop ikquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:57 schreef papert het volgende:
[..]
Mochten mijn kinderen gaan shorttracken weet ik het wel.
Ik ben thee aan het zetten. Straks misschien een biertje.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
Wat drinken jullie bij deze race? @:Coco
Met een ronde voorsprong.quote:
Nee, die minder rust gaat heel zwaar wegen.quote:
Onterven?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:57 schreef papert het volgende:
[..]
Slaan doe ik niet. Verwacht niet dat ze voor shorttrack kiezen overigens. Maar als ze dat in de toekomst graag willen, is dat hun eigen keuze.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die gekke gedachte sla je er toch wel uit hoop ik
Een FOK!:er met kinderenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:57 schreef papert het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |