Zolang dat oog niet ergens op de baan achterblijft valt dat wel mee.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:55 schreef Columbiafan het volgende:
Hoop dat de Poolse dame er niet te veel schade zal van ondervinden. Dit lijkt me trouwens wel zeer nadelig, met het oog op het verdere toernooi, voor de dames in deze heat?
Ze moesten er nog 4.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:55 schreef Montov het volgende:
Hoeveel rondjes hadden ze al gereden? Dit kost veel meer energie dan de anderen
Misschien is het probleem dat de race nog niet gereden is? Penalty wordt pas vaak achteraf gegeven.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:55 schreef Redefine het volgende:
Maar op de site staat nog steeds geen PEN bij Santos...
Je zei oogquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:55 schreef Columbiafan het volgende:
Hoop dat de Poolse dame er niet te veel schade zal van ondervinden. Dit lijkt me trouwens wel zeer nadelig, met het oog op het verdere toernooi, voor de dames in deze heat?
Zeker. Ook omdat het misschien zelfs nog aerodynamischer is ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vaak vind ik veiligheidsmaatregelen wat overdreven maar een scherm over je gezicht bij shorttrack lijkt me geen overbodige veiligheid.
Ja daar zeg je watquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:55 schreef franklop het volgende:
Als ze nu gewoon op tempo rijden gaan ze allemaal door
Mwa, bijvoorbeeld Fontana had er ook uitgevallen kunnen zijn. Denk dat het meevalt, in de eerste rondjes gaan ze ook nog niet voluit.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:55 schreef Columbiafan het volgende:
Dit ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:55 schreef franklop het volgende:
Als ze nu gewoon op tempo rijden gaan ze allemaal door
Ah dat zou het verklaren ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien is het probleem dat de race nog niet gereden is? Penalty wordt pas vaak achteraf gegeven.
Ze heette Dominoh. Dominoh of zoquote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heet die vrouw nou Dominoh of verstond ik dat verkeerd
Sowieso is het op zo'n kort tijdbestek al een nadeel als je in kwartfinale 6 begint ten opzichte van 1.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:55 schreef Columbiafan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |