Ik zal jou eens bowlenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Semi 1 hoog niveau en gevaarlijk qua bowlen
Moet ze wel blijven staan.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stoddard heeft het wel getroffen met deze semi.
Omdat DeSmet en Fontana heel weinig tijd hebben, krijgen ze de eerste halve finale toegewezen...quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:04 schreef Szura het volgende:
Desmet
Fontana
Noh
Blais
Kim
Boutin
Zhang
Velzeboer
Confortola
Schulting
Lam
Sarault
Yang
Leveque
Stoddard
Dulk
Naganori
Choi
Somodi
Sighel
Vegi
Oliebol met mayoquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Michelle geen pizza met melk gehad?
Dit is geilquote:
Jezelf afstraffen. Hoe werkt dat? Tepelklemmen aanbrengen ofzo?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ze gaat zichzelf niet afstraffen voor haar wanprestaties dit toernooi
Vermoeden van?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:07 schreef Redefine het volgende:
Sowieso vrij apart dat heel veel van dezelfde kwartfinales bij elkaar zitten. Xandra, Schulting en Confortola ook al...
Bedankt he. Voorbeeldfiguur.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Oogbol vliegt nog net niet uit de oogkas.
Op dat moment zal mijn kind alles op alles moeten zetten om het tot Cirque du Soleil te schoppen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 20:57 schreef papert het volgende:
[..]
Mochten mijn kinderen gaan shorttracken weet ik het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |