Ja, je weet het niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:47 schreef Faraday01 het volgende:
Op dit ijs kan Takagi ook zo maar gaan parkeren in de slotronde
Nee, zeker Miho gun ik die gouden ook gewoon.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:49 schreef potjecreme het volgende:
Een val hebben we niet nodig mensen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:49 schreef Eppie_NL het volgende:
Hup Takagi. Hopelijk goud voor haar.
Dan had ze maar wat meer wereldbekers moeten rijden.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:49 schreef Zorro het volgende:
Met tegenstander had Kok meegedaan voor goud
Waarschijnlijk toch de veranderde omstandigheden, waar de ijsmakers dan niet helemaal op konden inspelen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:48 schreef Zorro het volgende:
Maar dat de tijd van Kok kansloos was omdat er toch echt in de 1:52 gereden moest worden is ook behoorlijk faal van die zogenaamde kenners
Het is verdikkeme 18 graden boven nul buiten de hal. Wie denkt nu dat dat mogelijk is op een laagbandbaan in lenteweer?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:48 schreef Zorro het volgende:
Maar dat de tijd van Kok kansloos was omdat er toch echt in de 1:52 gereden moest worden is ook behoorlijk faal van die zogenaamde kenners
Dat wisten ze ook toen Kok reed hequote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:50 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het is verdikkeme 18 graden boven nul buiten de hal. Wie denkt nu dat dat mogelijk is op een laagbandbaan in lenteweer?
Ja goed presteren daar dis een mooie garantie op een goede startplek hier.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:49 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dan had ze maar wat meer wereldbekers moeten rijden.
Ehm Franklop? Je hebt wat leeswerk te doenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:42 schreef franklop het volgende:
Als je wint Antwanet dan beloof ik al je IG stories te lezen!
Veel leesplezier.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:42 schreef franklop het volgende:
Als je wint Antwanet dan beloof ik al je IG stories te lezen!
Tot over drie weken.quote:
Ik verwachtte al zilver achter Takagi, maar dat die ook nog tegen zou vallen.. jeetje.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:51 schreef Redefine het volgende:
En iedereen maar roepen dat ze zou choken
En niet weten wat de richttijd isquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:51 schreef Eppie_NL het volgende:
Kok hier goud verloren door geen tegenstand. Zonde.
Hier mogen best wat duimpjes bij.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:48 schreef Hugo_Treger het volgende:
Dit is goud. Komt die Aziaat maar haar korte beentjes niet bij in de buurt.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:28 schreef AgnesGru het volgende:
Gaan we vandaag weer Gouden Gerard zien?
Mondjes gesnoerd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:51 schreef Redefine het volgende:
Ja, nog wel sterker dan gisteren maar dat geluk moet je hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:52 schreef hhh38 het volgende:
Dit was wel weer LOTINGED maar daar moet je geluk mee hebben
De huidige Honda F1 motorquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:52 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
WTF Takagi plofmotor in de laatste ronde
Dacht Wennemars ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:52 schreef hhh38 het volgende:
Dit was wel weer LOTINGED maar daar moet je geluk mee hebben
Ik wil ook zo'n juichkreet van Antoinette!!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:52 schreef TweedeKlum het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
De kenners hier staan volledig in hun hemdquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:51 schreef Redefine het volgende:
Ook pech met de matige omstandigheden.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:52 schreef kilon het volgende:
Kok achteraf dan nog best goed. Met een tegenstander had ze ook geen medaille gehad, maar wel dichterbij.
Blowers vergeten aan te zetten?quote:
Weet je niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:53 schreef Gremen het volgende:
Ook Beune had dit niet gehaald, dat scheelt weer
Ik verwachte ook eerder zilver. Wat alsnog geen choken was.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwachtte al zilver achter Takagi, maar dat die ook nog tegen zou vallen.. jeetje.
Wiklund weer 2e op niets
Kun je niet de ProCyclingStats camper gaan besturen?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:53 schreef franklop het volgende:
franklopeffect werkt dus nog
2x goud vanavond
Zou dat serieus wat uitmaken?quote:
Jij hebt er ook totaal geen kijk op.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat Nederland geen goud meer gaat pakken deze Spelen.
Die heeft een fantastische Spelen gereden, maar met 3 keer zilver zal die wel extreem teleurgesteld zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:54 schreef Faraday01 het volgende:
Voor Wiklund vind ik het toch wel zielig. Zo goud en telkens net niet
Hij zit deze hele spelen al foutquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:55 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Jij hebt er ook totaal geen kijk op.
Kan dat argument ook de prullenbak in.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:56 schreef franklop het volgende:
Jeetje de winnaar van OKT wint goud. Het gelijk van de KNSB
Met een hogere temperatuur moeten de machines harder werken. Systeem is misschien nog niet optimaal ingeregeld.quote:
De nummer 10 komt ook uit het OKT. Potentiële medaille alsnog weggegooid.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kan dat argument ook de prullenbak in.
4 van de vijf namen goed, maar op de verkeerde plek, net zoals bij de mannenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:57 schreef franklop het volgende:
Ik had Antwanet op goud in de schaatsprono ook
Probleem is dat ze heel snel start, die rijdt dan ook de hele tijd alleen. Vooral voor de tegenstandster gunstig waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:57 schreef alopio het volgende:
Kok nog redelijk dichtbij het podium zeg. Had ze met tegenstander die wel gehaald?
Nee dan had ze iemand anders aan de winst geholpen zoals Bowequote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:57 schreef alopio het volgende:
Kok nog redelijk dichtbij het podium zeg. Had ze met tegenstander die wel gehaald?
Ik heb ergens een gerucht gehoord dat ze al getrouwd isquote:
Ik 1. Takagiquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:57 schreef franklop het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:58 schreef Tommeke het volgende:
Prachtig hoor dit. Mooie reactie ook van Wiklund.
Tja paardenmeisjesquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Een paard boven een man zetten
Nee nee jij bent DNFquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:57 schreef franklop het volgende:
Al heb je maar 1 kruising iemand om op te jagenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Probleem is dat ze heel snel start, die rijdt dan ook de hele tijd alleen. Vooral voor de tegenstandster gunstig waarschijnlijk.
Je schrijft ijshockey verkeerdquote:
Meer stress nu dan voor de race.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:00 schreef Montov het volgende:
De tijden zijn zo langzaam, dat ze te laat komen voor de ceremonie.
Ik ook, terwijl ik eigenlijk helemaal niet zoveel met haar heb.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:59 schreef beantherio het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel een beetje ontroert door deze overwinning.
De vraag is of ze die dan zou hebben gekregen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Al heb je maar 1 kruising iemand om op te jagen
En dan Wiklund ervoor, die 2x op een haar na geklopt wordt door een Nederlandse. Symbolischquote:
Mooie overwinning wel ja, ze had natuurlijk veel geluk met haar loting, maar dan moet je het nog steeds doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:59 schreef beantherio het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel een beetje ontroert door deze overwinning.
Nooit een paardenpiemel gezien?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Een paard boven een man zetten
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nooit een paardenpiemel gezien?
Ja, wat een schatjequote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:03 schreef vaarsuvius het volgende:
Ragne Wiklund is veel te lief om ooit goud te winnen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Echte winnaars leveren als het moet.
quote:
Kan niet vaak genoeg gezegd worden, de Tour wacht op niemand.quote:
Heel mooi beeld. Ergens wel sneu voor Ragne dat het steeds "net-niet" is (zeker als je het niet door een oranje of Italiaanse bril bekijkt). Maar ze is altijd heel sportief.quote:
Toch een beetje de Patrick Roest van het vrouwenschaatsenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:04 schreef Marcoss het volgende:
1 van de beste schaatssters op de 1500 meter ooit met 0 olympische titels en maar 1x WK-goud..
Wonderlijke rubriek toch
Wiklund was het gegund. Maar helaas.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Heel mooi beeld. Ergens wel sneu voor Ragne dat het steeds "net-niet" is (zeker als je het niet door een oranje of Italiaanse bril bekijkt). Maar ze is altijd heel sportief.
Hopen dat ze die mentale switch kan maken de komende jaren. Ze verdient het om een paar gouden medailles aan haar carrière over te houden.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:03 schreef vaarsuvius het volgende:
Ragne Wiklund is veel te lief om ooit goud te winnen.
Vorige week vrijdag was het daar ook 15 gradenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:05 schreef hole1988 het volgende:
Het is buiten 17 graden, waarschijnlijk kunnen de ijsmachines het niet goed aan en is het ijs zachter. ISU publiceert meestal de temperaturen bij het eindresultaat.
De vrouwelijke Ning.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:06 schreef Forumtijger het volgende:
Emoties zitten hoog bij Antoinette, dat worden heel veel waterlanders bij de huldiging... Wel mooi...
Femke gaat nog wel eens een mooie medaille pakken op de 1500 m later in haar carrière, dat kan niet andersquote:
Ik vind het altijd wel leuk, willekeurige klinkers er tussen in het Italiaans-Engels.quote:
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Echte winnaars leveren als het moet.
Jawel. Al is Blondin daar meestal de kopvrouw.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:07 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Maltais 1x goud, 2x brons, harkt ook genoeg binnen. En het kan nog meer worden. (Of schaatst ze geen MS?)
Heel mooi om te persiflerenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk, willekeurige klinkers er tussen in het Italiaans-Engels.
EN DAN. EN DAN!!! JAAAAA. JAAAA OOOOOH. OOOOH. HET FIERA MILANO GAAT UIT Z'n DAK!! DE TRANE. DE TRANE VAN ANTOINETTE RIJPMA-DE JONGquote:
Is er een mascotte?quote:
Big dong of Ding dong?quote:
Lollo is denk ik wat rapper.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groenewoud dus ook nog wel ok, die wint gewoon de massastart
Grappig ook dat ze overal er een extra E achteraan gooien...quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk, willekeurige klinkers er tussen in het Italiaans-Engels.
ANTWANETJE, ANTWANETJE WAT GA JE DOEN?quote:
Dat zou dan voor het eerst zijn.quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:13 schreef Forumtijger het volgende:
[..]
Grappig ook dat ze overal er een extra E achteraan gooien...
Jij kan net zo goed voorspellen als Fallentijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze zelf de sprint angst aangaat dan wint de goud.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tonighteh I was goingeh to the shoppehquote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:13 schreef Forumtijger het volgende:
[..]
Woorden die eindigen met een medeklinker vinden ze maar vreemdquote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:13 schreef Forumtijger het volgende:
[..]
Zal wel een Italiaans dingetje zijn idd...quote:
Stukje middelmaatquote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:15 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Redactie sport
Je hebt echt werkelijk nog geen 1x een goede voorspelling gedaan
Ik eis ontslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |