Nee nee jij bent DNFquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:57 schreef franklop het volgende:
Ik had Antwanet op goud in de schaatsprono ook
Al heb je maar 1 kruising iemand om op te jagenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Probleem is dat ze heel snel start, die rijdt dan ook de hele tijd alleen. Vooral voor de tegenstandster gunstig waarschijnlijk.
Je schrijft ijshockey verkeerdquote:
Meer stress nu dan voor de race.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:00 schreef Montov het volgende:
De tijden zijn zo langzaam, dat ze te laat komen voor de ceremonie.
Ik ook, terwijl ik eigenlijk helemaal niet zoveel met haar heb.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:59 schreef beantherio het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel een beetje ontroert door deze overwinning.
De vraag is of ze die dan zou hebben gekregen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Al heb je maar 1 kruising iemand om op te jagen
En dan Wiklund ervoor, die 2x op een haar na geklopt wordt door een Nederlandse. Symbolischquote:
Mooie overwinning wel ja, ze had natuurlijk veel geluk met haar loting, maar dan moet je het nog steeds doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:59 schreef beantherio het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel een beetje ontroert door deze overwinning.
Nooit een paardenpiemel gezien?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Een paard boven een man zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |