Met een hogere temperatuur moeten de machines harder werken. Systeem is misschien nog niet optimaal ingeregeld.quote:
De nummer 10 komt ook uit het OKT. Potentiële medaille alsnog weggegooid.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kan dat argument ook de prullenbak in.
4 van de vijf namen goed, maar op de verkeerde plek, net zoals bij de mannenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:57 schreef franklop het volgende:
Ik had Antwanet op goud in de schaatsprono ook
Probleem is dat ze heel snel start, die rijdt dan ook de hele tijd alleen. Vooral voor de tegenstandster gunstig waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:57 schreef alopio het volgende:
Kok nog redelijk dichtbij het podium zeg. Had ze met tegenstander die wel gehaald?
Nee dan had ze iemand anders aan de winst geholpen zoals Bowequote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:57 schreef alopio het volgende:
Kok nog redelijk dichtbij het podium zeg. Had ze met tegenstander die wel gehaald?
Ik heb ergens een gerucht gehoord dat ze al getrouwd isquote:
Ik 1. Takagiquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:57 schreef franklop het volgende:
Ik had Antwanet op goud in de schaatsprono ook
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:58 schreef Tommeke het volgende:
Prachtig hoor dit. Mooie reactie ook van Wiklund.
Tja paardenmeisjesquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Een paard boven een man zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |