Ja, je weet het niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:47 schreef Faraday01 het volgende:
Op dit ijs kan Takagi ook zo maar gaan parkeren in de slotronde
Nee, zeker Miho gun ik die gouden ook gewoon.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:49 schreef potjecreme het volgende:
Een val hebben we niet nodig mensen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:49 schreef Eppie_NL het volgende:
Hup Takagi. Hopelijk goud voor haar.
Dan had ze maar wat meer wereldbekers moeten rijden.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:49 schreef Zorro het volgende:
Met tegenstander had Kok meegedaan voor goud
Waarschijnlijk toch de veranderde omstandigheden, waar de ijsmakers dan niet helemaal op konden inspelen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:48 schreef Zorro het volgende:
Maar dat de tijd van Kok kansloos was omdat er toch echt in de 1:52 gereden moest worden is ook behoorlijk faal van die zogenaamde kenners
Het is verdikkeme 18 graden boven nul buiten de hal. Wie denkt nu dat dat mogelijk is op een laagbandbaan in lenteweer?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:48 schreef Zorro het volgende:
Maar dat de tijd van Kok kansloos was omdat er toch echt in de 1:52 gereden moest worden is ook behoorlijk faal van die zogenaamde kenners
Dat wisten ze ook toen Kok reed hequote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:50 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het is verdikkeme 18 graden boven nul buiten de hal. Wie denkt nu dat dat mogelijk is op een laagbandbaan in lenteweer?
Ja goed presteren daar dis een mooie garantie op een goede startplek hier.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:49 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dan had ze maar wat meer wereldbekers moeten rijden.
Ehm Franklop? Je hebt wat leeswerk te doenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:42 schreef franklop het volgende:
Als je wint Antwanet dan beloof ik al je IG stories te lezen!
Veel leesplezier.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:42 schreef franklop het volgende:
Als je wint Antwanet dan beloof ik al je IG stories te lezen!
Tot over drie weken.quote:
Ik verwachtte al zilver achter Takagi, maar dat die ook nog tegen zou vallen.. jeetje.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:51 schreef Redefine het volgende:
En iedereen maar roepen dat ze zou choken
En niet weten wat de richttijd isquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:51 schreef Eppie_NL het volgende:
Kok hier goud verloren door geen tegenstand. Zonde.
Hier mogen best wat duimpjes bij.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:48 schreef Hugo_Treger het volgende:
Dit is goud. Komt die Aziaat maar haar korte beentjes niet bij in de buurt.
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:28 schreef AgnesGru het volgende:
Gaan we vandaag weer Gouden Gerard zien?
Mondjes gesnoerd.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:51 schreef Redefine het volgende:
Ja, nog wel sterker dan gisteren maar dat geluk moet je hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:52 schreef hhh38 het volgende:
Dit was wel weer LOTINGED maar daar moet je geluk mee hebben
De huidige Honda F1 motorquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:52 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
WTF Takagi plofmotor in de laatste ronde
Dacht Wennemars ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:52 schreef hhh38 het volgende:
Dit was wel weer LOTINGED maar daar moet je geluk mee hebben
Ik wil ook zo'n juichkreet van Antoinette!!quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:52 schreef TweedeKlum het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
De kenners hier staan volledig in hun hemdquote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:51 schreef Redefine het volgende:
Ook pech met de matige omstandigheden.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:52 schreef kilon het volgende:
Kok achteraf dan nog best goed. Met een tegenstander had ze ook geen medaille gehad, maar wel dichterbij.
Blowers vergeten aan te zetten?quote:
Weet je niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:53 schreef Gremen het volgende:
Ook Beune had dit niet gehaald, dat scheelt weer
Ik verwachte ook eerder zilver. Wat alsnog geen choken was.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwachtte al zilver achter Takagi, maar dat die ook nog tegen zou vallen.. jeetje.
Wiklund weer 2e op niets
Kun je niet de ProCyclingStats camper gaan besturen?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 17:53 schreef franklop het volgende:
franklopeffect werkt dus nog
2x goud vanavond
Zou dat serieus wat uitmaken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |