abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220125486
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 15:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
'Niveau' betekent niet per se afgestudeerd, volgens mij, maar door opleiding en ervaring bereikt niveau.

Als ze afgestudeerd bedoelen, staat er 'afgeronde opleiding op WO- of HBO-niveau'.
Maar zou het echt de bedoeling zijn geweest bij het UWV om iemand met alleen HAVO directeur te maken?

Al vind ik zelf opleidingsniveau niet zo interessant, 5 jaar werkervaring is meer waard dan welke studie ook. Het relevante is wat mij betreft nu haar liegen (en ik zou wel benieuwd zijn waarom ze geen studies af rond, als dat gebrek aan doorzettingsvermogen of niveau is heb je wel een probleem).
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_220125494
Oh, ze is ook al opgestapt als kamerlid.
https://www.nu.nl/politie(...)a-ophef-over-cv.html
pi_220125501
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 15:20 schreef Firuze60 het volgende:
Dat is wel heel bijzonder, van nummer 2 op de lijst naar helemaal weg.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  dinsdag 17 februari 2026 @ 15:22:40 #54
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220125515
Wat een miskoop
pi_220125521
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 15:21 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je zou er maar op gestemd hebben.
pi_220125524
quote:

[..]
Heksenjacht. Heeft een tintje. Dan val je drie keer zo hard.
Allah Al Watan Al Malik
pi_220125525
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 15:22 schreef Hexagon het volgende:
Wat een miskoop
Net als het coalitieakkoord.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220125539
quote:

[..]
Of het geheel vrijwillig is? Misschien onder lichte dwang, ontslaan kan namelijk niet.

https://www.parlement.com/tussentijds-vertrek-uit-de-tweede-kamer
pi_220125540
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 15:22 schreef Hexagon het volgende:
Wat een miskoop
Voor haar ook, van lid van de raad van bestuur van het UWV (contract liep nog) en uitzicht op een leven lang directiefuncties, naar nu werkloos en qua CV zo besmeurd dat niemand je meer directeur maakt.

Van mij had ze als kamerlid niet weg gehoeven.
  dinsdag 17 februari 2026 @ 15:31:32 #60
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220125618
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 15:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Of het geheel vrijwillig is? Misschien onder lichte dwang, ontslaan kan namelijk niet.

https://www.parlement.com/tussentijds-vertrek-uit-de-tweede-kamer
Ik denk dat het partijbestuur wel even gebeld heeft.
pi_220125641
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 15:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Net als Singh Varma en Philomena Bijlhout.
Maar we hebben Esmah Lahlah nog. Of is ze al burgermeester ergens?
pi_220125649
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 15:33 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Net als Singh Varma en Philomena Bijlhout.
Maar we hebben Esmah Lahlah nog. Of is ze al burgermeester ergens?
Denk dat Vicky Meijer daar vast op aast.
Allah Al Watan Al Malik
pi_220125667
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 15:25 schreef Hanca het volgende:

[..]
Voor haar ook, van lid van de raad van bestuur van het UWV (contract liep nog) en uitzicht op een leven lang directiefuncties, naar nu werkloos en qua CV zo besmeurd dat niemand je meer directeur maakt.

Van mij had ze als kamerlid niet weg gehoeven.
Het probleem is natuurlijk van ja hoe geloofwaardig ben je nog na een interruptie of inbreng - alle 149 kennen dit verhaal.

Nou heeft Markuszhower zich daar ook niet door laten hinderen maar dar was anders.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 17 februari 2026 @ 15:41:51 #64
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220125719
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 15:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Denk dat Vicky Meijer daar vast op aast.
Of James "zwartesletjes.com" Sharpe
pi_220125740
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 15:19 schreef Hanca het volgende:

[..]
Maar zou het echt de bedoeling zijn geweest bij het UWV om iemand met alleen HAVO directeur te maken?

Al vind ik zelf opleidingsniveau niet zo interessant, 5 jaar werkervaring is meer waard dan welke studie ook. Het relevante is wat mij betreft nu haar liegen (en ik zou wel benieuwd zijn waarom ze geen studies af rond, als dat gebrek aan doorzettingsvermogen of niveau is heb je wel een probleem).
Ik heb geen idee wat de bedoeling van het UWV was, en ik heb ook geen idee wat haar capaciteiten verder zijn. Ik wilde alleen aangeven dat juist HBO/WO werk- en denkniveau juist niet per se betekent dat er sprake is van een afgeronde studie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220126617
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 15:20 schreef Firuze60 het volgende:
Terecht
pi_220126981
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 15:36 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Het probleem is natuurlijk van ja hoe geloofwaardig ben je nog na een interruptie of inbreng - alle 149 kennen dit verhaal.

Nou heeft Markuszhower zich daar ook niet door laten hinderen maar dar was anders.
Je praat namens een fractie, de grootste, dus ik zou haar altijd serieus nemen. En ze heeft meer relevante werkervaring dan een hoop kamerleden.
pi_220127059
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 15:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Meer een gevalletje van eigen schuld dikke bult.
pi_220127195
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 15:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wat de bedoeling van het UWV was, en ik heb ook geen idee wat haar capaciteiten verder zijn. Ik wilde alleen aangeven dat juist HBO/WO werk- en denkniveau juist niet per se betekent dat er sprake is van een afgeronde studie.
En ze heeft duidelijk het niveau niet. Opgeruimd staat netjes.
pi_220127446
Het is beter dat ze is opgestapt. Maar al die VVD'ers die hier van alles van vinden, mogen wel wat kritischer naar hun eigen partij kijken.
Daar is de leugen gewoon ook een optie als die politiek beter uitkomt. Ook hier in het topic zie ik de VVD sympathisanten helemaal losgaan.
pi_220127525
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 17:38 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
En ze heeft duidelijk het niveau niet. Opgeruimd staat netjes.
Ik weet nog niet waar dit op gebaseerd is.
pi_220127548
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 18:25 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Misschien heeft ze het conceptuele vermogen wel om adequaat in een RvB te functioneren (volgens mij was ze een gewaardeerd medewerker bij het UWV) en wellicht ook als stas (al is dat een heel ander gremium), maar kwaliteit omvat ook integriteit en leading by example. Als je én stelselmatig liegt over je opleidingsniveau én je nevenverdiensten bewust onder de kortingsgrens opgeeft, dan ben je gewoon af als politicus.
pi_220127595
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 18:25 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Dan heb je niet opgelet. Iemand zonder opleiding die nergens langer kan blijven dan een paar maanden en om onverklaarbare redenen steeds maar weer omhoog faalt.
pi_220127630
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 15:19 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat het bij de gemeente Amsterdam al niet de bedoeling was om iemand met alleen een HBO propedeuse aan te nemen voor die functies. Dat ze zonder die leugen daar uberhaupt niet aan de bak was gekomen. Fijn dat ze dan werkervaring op kan bouwen hoor. Maar die had ze zonder die leugen zeer ws niet gehad. Dito voor UWV.
"Pools are perfect for holding water"
pi_220127656
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 17:12 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je praat namens een fractie, de grootste, dus ik zou haar altijd serieus nemen. En ze heeft meer relevante werkervaring dan een hoop kamerleden.
Als het iemand lukt om een paar jaar middels een leugen toch werkervaring op te bouwen, dan doet de initiele leugen er niet meer toe, want werkervaring?

Dus iedereen (er zullen vast 100en of 1000en Nederlanders met eenzelfde leugen zijn) die zoiets flikt kan na 5 jaar gewoon zeggen 'ik loog, maar dat maakt niet uit want ik heb inmiddels de benodigde werkervaring', en dat de werkgever dan zeg 'ow ok, geen probleem hoor'?

Zolang de leugen maar onopgemerkt blijft totdat je in de Kamer komt, want dán kan je je gewoon beroepen op de werkervaring die je opgebouwd hebt door te liegen?
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')