Maar zou het echt de bedoeling zijn geweest bij het UWV om iemand met alleen HAVO directeur te maken?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
'Niveau' betekent niet per se afgestudeerd, volgens mij, maar door opleiding en ervaring bereikt niveau.
Als ze afgestudeerd bedoelen, staat er 'afgeronde opleiding op WO- of HBO-niveau'.
Dat is wel heel bijzonder, van nummer 2 op de lijst naar helemaal weg.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:20 schreef Firuze60 het volgende:
Oh, ze is ook al opgestapt als kamerlid.
https://www.nu.nl/politie(...)a-ophef-over-cv.html
Je zou er maar op gestemd hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat is wel heel bijzonder, van nummer 2 op de lijst naar helemaal weg.
Heksenjacht. Heeft een tintje. Dan val je drie keer zo hard.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
Net als het coalitieakkoord.quote:
Of het geheel vrijwillig is? Misschien onder lichte dwang, ontslaan kan namelijk niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
Voor haar ook, van lid van de raad van bestuur van het UWV (contract liep nog) en uitzicht op een leven lang directiefuncties, naar nu werkloos en qua CV zo besmeurd dat niemand je meer directeur maakt.quote:
Ik denk dat het partijbestuur wel even gebeld heeft.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Of het geheel vrijwillig is? Misschien onder lichte dwang, ontslaan kan namelijk niet.
https://www.parlement.com/tussentijds-vertrek-uit-de-tweede-kamer
Net als Singh Varma en Philomena Bijlhout.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heksenjacht. Heeft een tintje. Dan val je drie keer zo hard.
Denk dat Vicky Meijer daar vast op aast.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:33 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Net als Singh Varma en Philomena Bijlhout.
Maar we hebben Esmah Lahlah nog. Of is ze al burgermeester ergens?
Het probleem is natuurlijk van ja hoe geloofwaardig ben je nog na een interruptie of inbreng - alle 149 kennen dit verhaal.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
Voor haar ook, van lid van de raad van bestuur van het UWV (contract liep nog) en uitzicht op een leven lang directiefuncties, naar nu werkloos en qua CV zo besmeurd dat niemand je meer directeur maakt.
Van mij had ze als kamerlid niet weg gehoeven.
Of James "zwartesletjes.com" Sharpequote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Denk dat Vicky Meijer daar vast op aast.
Ik heb geen idee wat de bedoeling van het UWV was, en ik heb ook geen idee wat haar capaciteiten verder zijn. Ik wilde alleen aangeven dat juist HBO/WO werk- en denkniveau juist niet per se betekent dat er sprake is van een afgeronde studie.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar zou het echt de bedoeling zijn geweest bij het UWV om iemand met alleen HAVO directeur te maken?
Al vind ik zelf opleidingsniveau niet zo interessant, 5 jaar werkervaring is meer waard dan welke studie ook. Het relevante is wat mij betreft nu haar liegen (en ik zou wel benieuwd zijn waarom ze geen studies af rond, als dat gebrek aan doorzettingsvermogen of niveau is heb je wel een probleem).
Terechtquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:20 schreef Firuze60 het volgende:
Oh, ze is ook al opgestapt als kamerlid.
https://www.nu.nl/politie(...)a-ophef-over-cv.html
Je praat namens een fractie, de grootste, dus ik zou haar altijd serieus nemen. En ze heeft meer relevante werkervaring dan een hoop kamerleden.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:36 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Het probleem is natuurlijk van ja hoe geloofwaardig ben je nog na een interruptie of inbreng - alle 149 kennen dit verhaal.
Nou heeft Markuszhower zich daar ook niet door laten hinderen maar dar was anders.
Meer een gevalletje van eigen schuld dikke bult.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heksenjacht. Heeft een tintje. Dan val je drie keer zo hard.
En ze heeft duidelijk het niveau niet. Opgeruimd staat netjes.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de bedoeling van het UWV was, en ik heb ook geen idee wat haar capaciteiten verder zijn. Ik wilde alleen aangeven dat juist HBO/WO werk- en denkniveau juist niet per se betekent dat er sprake is van een afgeronde studie.
Ik weet nog niet waar dit op gebaseerd is.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En ze heeft duidelijk het niveau niet. Opgeruimd staat netjes.
Misschien heeft ze het conceptuele vermogen wel om adequaat in een RvB te functioneren (volgens mij was ze een gewaardeerd medewerker bij het UWV) en wellicht ook als stas (al is dat een heel ander gremium), maar kwaliteit omvat ook integriteit en leading by example. Als je én stelselmatig liegt over je opleidingsniveau én je nevenverdiensten bewust onder de kortingsgrens opgeeft, dan ben je gewoon af als politicus.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar dit op gebaseerd is.
Dan heb je niet opgelet. Iemand zonder opleiding die nergens langer kan blijven dan een paar maanden en om onverklaarbare redenen steeds maar weer omhoog faalt.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar dit op gebaseerd is.
Ik mag hopen dat het bij de gemeente Amsterdam al niet de bedoeling was om iemand met alleen een HBO propedeuse aan te nemen voor die functies. Dat ze zonder die leugen daar uberhaupt niet aan de bak was gekomen. Fijn dat ze dan werkervaring op kan bouwen hoor. Maar die had ze zonder die leugen zeer ws niet gehad. Dito voor UWV.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar zou het echt de bedoeling zijn geweest bij het UWV om iemand met alleen HAVO directeur te maken?
Al vind ik zelf opleidingsniveau niet zo interessant, 5 jaar werkervaring is meer waard dan welke studie ook. Het relevante is wat mij betreft nu haar liegen (en ik zou wel benieuwd zijn waarom ze geen studies af rond, als dat gebrek aan doorzettingsvermogen of niveau is heb je wel een probleem).
Als het iemand lukt om een paar jaar middels een leugen toch werkervaring op te bouwen, dan doet de initiele leugen er niet meer toe, want werkervaring?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:12 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je praat namens een fractie, de grootste, dus ik zou haar altijd serieus nemen. En ze heeft meer relevante werkervaring dan een hoop kamerleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |